![]() |
Pulp Fiction!!!
HéHé vrijdag komt ie eindelijk eens op tv, heb hem beetje al een tijdje aan het zoeken geweest omdat iedereen het zo een vette film heeft, ga hem vrijdag helemaal kijken... Eindelijk.
Wie nog meer, en wat vinden jullie er van? |
Pulp Fiction is echt GEWELDIG!! Het verhaal zit zo goed en knap in elkaar. Echt heel gaaf :)
Ik stel mijn videorecorder alvast in ;) |
http://forum.scholieren.com/showthre...t=pulp+fiction
Ik moet werken vrijdagavond dus ik neem hem wel op, ik heb die film al 4 jaar niet gezien en wil weten of ik er anders over denk. |
Pulp Fiction is brilliant.
|
super film echt al heel vaak gezien maar hij blijft idd er geniaal.
|
geweldige film ja (y) :)
|
JahJah ook ik zit vrijdag voor de tv ...
Echt een superfilm !!! |
Hoelaat?
|
Pulp Fiction is echt super, ik hou wel van films waarvan alle karakters een apart verhaal hebben, en bij het plot samenkomen, zoals Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Resvoir dogs, Usual Suspects
|
Citaat:
:) ik ga ook kijken... voor de 2e keer :) |
Citaat:
|
wat?
|
geniale Film!!! :D
|
Cool :cool:
|
Hehe, ik kwam hierheen om hetzelfde topic te openen :D
Pulp Fiction is geniaal, ja. :) |
Ik heb 'm nog nooit gezien :( Maar ik vind dat dat wel moet, omdat het een echte klassieker is. Alleen ben ik er vrijdag niet :/
|
Geweldige film... Stukje dat ze die man onder schot houden in die auto blijft lomp ;)
Ga em vast niet kijken vrijdag, dat vergeet ik toch. Ik ga em maar eens op DVD kopen als ie ergens voor onder de 20 euro ligt.. |
Is dat die film met dat geheimzinnige koffertje? dan moet ik hem zien namelijk...ik ga m zoiezo wel kijken :)
|
Ik heb al zoveel over die film gehoord, en nog nooit iemand meegemaakt die m slecht vindt, dus vanavond ga ik hem eindelijk ook maar eens kijken!
|
Ik ga hem ook kijken..
Lijkt me een leuke film, Samuel L. Jackson speelt er toch ook in? |
Citaat:
Oa.: Samuel L. Jackson, Bruce Willis, John Travolta, Tim Roth, Uma Thurman, Ving Rhames en Peter Greene |
gelukkig doet de videorecorder het weer :)
|
Nog nooit van gehoord :confused:
Zal dus wel niet zo goed zijn.. Cast is van die hollywood-quatsch en de regisseur, pfoe, ik herken z'n naam wel ja. Ik zal wel geen Bergman of Kieslowski moeten verwachten, huh? |
Citaat:
man, ga in een hoekje staan en je DIEP schamen! (hijz geweldig maar oud nieuws dus. ;) ) |
Citaat:
zet nu je tv aan en ga kijken |
ik vond hem tegenvallen, denk dat ik reservoir dogs qua verhaal beter vond of even goed.
Het acteerwerk was ook prima vooral Samuel L. Jackson was goed Maar dat ben ik ook wel van zijn films gewend. 'k Geef de film een 8 |
Citaat:
(Ben ik nou de enige die dat doorheeft?) @Daangerous, je vergeet Harvey Keitel ;) |
Blijft een goeie (y)
|
hahaha.... hij is echt geweldig... die dialogen alleen al en die Muziek masterlijk...(Y)
zeker dat stukje met die auto :D JEP JEP, HIJ IS VET!!! |
Citaat:
en dan vooral de acteerprestatie van Samuel L. Jackson (y) owh jah en zondag : Full Metal Jacket ! (ay je heb hem toch wel opgenomen ofzo :p kan ik m nog een keer zien :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
n00bs.
Quibus Tortellini. |
Simon Vestdijk.. die ken ik wel ja.
|
Pulp fiction = (y)
soundtrack is ook (y) |
pulp fiction is de bom.....john travolta, bruce willis, samuel L. Jackson....briljant
Zo vet die humor dat die neger in zn reet gebonkt wordt...hilarisch toch.....en dan schiet ie de lul van die gozer eraf...opperdroog trouwens hoe kan je plaatjes in een bericht plaatsen |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |