![]() |
In je slaap klaarkomen?
Misschien heel stom hoor, maar soms droom ik dat ik klaarkom en dat gevoel voelt dan precies hetzelfde aan als in het echt. Hebben jullie dit ook weleens?
|
:eek: :D :D :eek: :eek: Jep en dat is af en toe wel eens een probleem bij de
heren, bij de dames misschien ook, maar da wee ik nie :eek: |
ik droom volgens mij alleen tot het moment dat ik klaarkom, dus in m'n droom voelt het dan alsof ik bijna klaarkom.....echt vaag :p
|
ik heb nog nooit een natte droom gehad
ruk me te veel ofzo |
Citaat:
zullen we een "ik-ruk-teveel-dus-ik-heb-geen-natte-dromen-club" oprichten? |
Citaat:
Aanmeldingen bij mij :P |
Is mij nog nooit overkomen, eerlijk gezegd. Ik ruk niet teveel, maar blijkbaar dus ook niet te weinig? ¿
|
ik ben soms bang. en dan ga ik tussen me moeder en vader liggen. dan kom ik oook soms klaar omdat ik me duim altijd in me kont heb als ik slaap. :s
|
Citaat:
hier kom ik nou voor op dit forum, om lekker opgewonden te raken van zulke lekker belevenissen |
kan ik denk ik niet en dr00m het ook niet :(
|
sinds ik antidepressiva slik gebeurt het me wel eens. maar vooral als ik me een paar dagen niet gerukt hebt
|
whehehe
|
Ik kan het *sweatdrop* Is wel lachen... in een droom kan ik het ook van alleen sex, of dat in het echt zo is moet ik nog uitproberen :D
|
Citaat:
|
nog nooit meegemaakt eigenlijk...
|
Citaat:
|
Lol precies.Als je teveel aftrekt dan krijg je niet zo gauw een natte droom.
Ik zelf heb pas een natte droom gehad. Leuke ervaring,dacht allleen dat ik weer begon met broekplassen tijdens het slapen. lol,suc6 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik droomde laatst dat ik roze olifantjes zag
|
dat heet natte droom ;)
|
Citaat:
|
hmmmm.... ja zo vaak man!
het is alleen erg jammer dat ik de volgende ochtend dan altijd wakker word met een enorme ODOL, en door de weeks is daar niet veel tijd voor... :( helaas. maar goed. JA dus. :D |
heb het een keer mogen meemaken, alleen jammer dat al je schaamhaar dan aan elkaar plakt de dag erop, echt heel irritant :D
|
Citaat:
ontopic: ja, ik heb ook al natte dromen gehad (en ja, ik denk wel dat je bij de meisjes ook van natte dromen kan spreken ;)), en 't was fijn :) (y) dromen jullie dan ook altijd over dezelfde persoon? of zit er wel eens afwisseling in? of herinner je je dat gewoon niet meer achteraf? xxx |
Citaat:
|
ik schijt alleen in dromen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |