![]() |
hoe 'n meisje mee uitvragen?
ik heb onlangs een leuk meisje leren kennen op de bus, we raakten aan het praten enzo en ik vond het best wel leuk en had de indruk dat zij het ook wel gezellig vond. Maar ik heb toen haar naam niet kunnen vragen omdat ze ineens moest afstappen of ze miste haar halte. De week daarop was ze er weer en lachte ze naar mij, ik zat naast een vriend van me en zij naast een vriendin van haar. Hoe vraag ik haar nou naar haar naam en hoe kan ik haar uit vragen om eens iets te gaan drinken samen ofzo? :confused:
|
idd, werkt meestal wel, niet er omheen draaien ofzo, en j eni niet schamen, dat komt het spontaanste over
|
Citaat:
|
Wanneer je haar weer ziet is het nu makkelijker om een gesprekje aan te knopen omdat je haar al eens gesproken hebt. Vraag haar of ze na school iets te doen heeft, vraag of ze zin heeft om gezellig ergens wat te gaan drinken.
|
Citaat:
|
Lees 'Terug tot Ina Damman' van Simon Vestdijk maar, dan weet je meteen hoe je toekomst eruit ziet.
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ze dan bijna langshuppeld zeg je "goedemorgen" of weet ik veel wat je gewend bent te zeggen. Komt ze dan naast je zitten is dat toch alvast een stap in de goede richting. Stap je wel bij dezelfde halte op om naar huis te gaan? Zoja dan kun je daar toch alvast een gesprekje aanknopen. jij: "hoi, ken je me nog?" zij: "hoi, ja ik ken je nog/hoi ja, hoe is het?" jij: "ja goed, blablablabla/ja gaat wel, blablablabla/slecht, want blablablablablabla" Zo dus ongeveer :/ |
Citaat:
Dat zou ik kunnen doen ja, maar eigenlijk hoop ik dat zij het gesprek begint. :o |
Citaat:
Zullen we maar weer ontopic blijven voordat je dalijk zo'n leuk slotje op je topic krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
'goh zullen we eens een keertje ergens ff wat drinken uit school'
|
Citaat:
|
Zie esmee en nare man.
Daarnaast moet je dus NIET wachten totdat zij eens wat zegt. Gewoon op haar afstappen. |
Ik zal m'n best doen, dit wil dus zeggen: hopelijk durf ik :o
|
Citaat:
ennuh meisjes zijn soms wat verlegen met dit soort dingen en laat dat meestal over aan de jongen... je kunt trouwens als jij weer met die vriend van je ook in de bus bent...hem net iets te hard laten zeggen dat jij haar leuk vind...dan hoort ze dat misschien enzow en dan jah...dan isz dr een kansje dat zij er op reageert... suc6 dr meej (y) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |