![]() |
wiet moet gelegaliseerd worden(in belgie)
ik vind dat belgie enorm hypocriet begint te doen we belgen mogen namelijk massaal anti-depressiva kopen(2x zoveel als vorig jaar) en asperine enz. en dan beginnen ze ze zeveren over een genezend kruid(nl. canabis) dat dat niet zou mogen dat gaat voor mij ietsje te ver hoor!
|
Tegen. Ze moeten het mooi zo houden, zoals het nu is. In Nederland, moeten ze het ook weer illegaliseren.
|
geef een keer 1goede reden waarom het niet zou mogen dan geef ik je 3 waarom het wel zou mogen !
|
Citaat:
Kijk eens naar landen als amerika en frankrijk. Daar is wiet ten strengste verboden en het wietgebruik en vooral het harddrugsgebruik (vooral cocaine en heroine) daarmee in verhouding ook veel en veel hoger als in nederland waar wiet gedoogd wordt. Dit is één van de vele argumenten vòòr het legaliseren en alleen dit al is reden genoeg. |
ach,
wa is het verschil? woon ook in belgië en IEDEREEN kan binnen een uurken of minder aan wa wiet komen (ik toch, ookal hebbek het nog nooit gesmoord) en ik ken nog niemand da dervoor is gestraft, en ik ken er VEEEEEEEEEEEL da da smoren dus zou het zo een verschil maken? |
Citaat:
ik ben he dus eens met de topic-starter. |
/agree
Anti depressiva, (sterke) drank, sigaretten e.d. mag allemaal wel, en 'echte' drugs niet, hypocriet imo. |
Je kunt werkelijk alles bij de apotheek krijgen en wat ongevaarlijke plantjes mag je niet roken? Lame ass hoor.
Over de USA, sprak laatst nog met iemand daaro die genoeg voor 100.000 jaar in de bak op zn zolder heeft staan... Daz toch sowieso leip dat je voor zo lang straf kunt krijgen? |
Eens, waarom zou je het verbieden?
De mensen die het slecht vinden kunnen er toch gewoon afblijven, en de mensen die het gebruiken kiezen er toch zelf voor. Laat ze lekker, als ze er niet legaal aankomen, dan wel illegaal. |
Citaat:
Daarom vind ik dat het volledig gelegaliseerd zou moeten worden, zodat men toch zonder gezeik zijn joint kan blowen..... |
Vind niet dat je moet illigaliseren in Nederland, trouwens in Nederland is het ook helemaal niet legaal (zoals iedereen denkt), het wordt gedoogd, das iets heel anders! Zo gauw je ook maar iets fout doet wordt je zaak gesloten! Als het legaal was mocht je overal blowen waar je maar wilde en je mag officieel niet in het openbaar drugs gebruiken, dus ook geen wiet! Vind ook niet dat je moet legaliseren, maar je moet het gedogen (zoals nu dus het geval is, dat gaat prima!) We hebben in Nederland in verhouding de minste verslaafde van Europa!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |