![]() |
Stelling; Terrorisme kan alleen verdwijnen door armere landen welvarender te maken...
Want vinden jullie van deze stelling, ben zeer benieuwd naar jullie meningen http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
naja
alleen alleen je kunt ze ook uitroeien je kunt ook de aarde opblazen maar goed aangezien ik daar ook niet voor ben misschien wel he stukje zelf regulatie van de aarde trouwens ik ben niet tegen terrorisme hoor een goeie zaak zolang met mij maar niets gebeurt |
Impossible op korte termijn.
Op een (zeer) lang termijn, kunnen alle armelanden pas welvarend worden. Maar of dit gelijk het terrorisme oplost, er blijven namelijk altijd extremisten bestaan. [Dit bericht is aangepast door Raptor (22-01-2002).] |
oneens, Noord-ierland is bijvoorbeeld zo arm nog niet
|
nee
|
Citaat:
|
niet uitroeien wel verminderen, bovendien scheelt dat ook hoop andere problemen (asielbeleid bijv.)
|
Niet mee eens, gezeik hou je toch (om een stuk land bijvoorbeeld, heeft weinig met welvaart te maken).
|
Citaat:
Misschien is het een goed idee interpunctie te gebruiken, verder is het ook niet nodig om na elke zin een nieuwe regel te beginnen. Dat leest namelijk wat onhandig. |
Citaat:
Of geloof je zelf dat het ongeacht de situatie in een land een gemiddelde inwoner dat stukkie land nou echt heel veel kan schelen....\ |
nee, want terrorisme is voor het merendeel op religie en ev. politieke overtuiging gebaseerd. Religie afschaffen zou volgens mij een oplossing zijn, maarja, da's een net zo onmogelijke opgave als alle arme landen welvarend maken...
|
je kunt een levensovertuiging (in dit geval een extremistische, anti-amerikaanse levensovertuiging) nooit met geweld uitroeien!
waarom krijgen mensen die overtuiging? Neem die oorzaak weg en je probleem gaat weg. |
Citaat:
En wat Dj Pjotr zegt, iemands religieuze overtuiging verdwijnt niet als ie geld heeft. |
Terrorisme komt meestal uit onvrede, daarbij kan geld wel een argument zijn, maar er zijn meerdere redenen die niet zo veek met geld te maken hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |