![]() |
Wat vinden jullie van deze hoofdtelefoons?
|
nieuwe trend?? volgens mij bestaan die dingen al jaren en ik zie niet dat er tegenwoordig meer mensen met die koptelefoons rondlopen dan anders.
Ze worden ook niet zo vaak buiten gedragen toch? ik vind ze wel mooi maar ik zou hem niet opdoen als ik naar mn discman luister daar vind ik ze te lomp voor. |
|
Dat is al een hele tijd,
en het ziet er wel cool uit. alleen het zit voor geen meter... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze staan niet lomp hoor, bij mij niet tenminste
|
Ze lijken me fijn voor thuis, maar niet om ermee over straat te lopen. Daarvoor heb ik fontopia-speakers.
|
meer meningen graarg :( :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pssshh |
ongesteld ofzo
|
Citaat:
ik hoop dat jij snel geband wordt HORK |
Citaat:
Ik vind deze hoofdtelefoons een beetje te overdreven. |
Citaat:
... .. HORK!? thank you praat ff normaal ;) |
Citaat:
ik praat normaal, dat jouwn woordenschat niet zo ver reikt en me daardoor niet kan begrijpen dat kan ik niet helpen |
Citaat:
En dat zeg jij?! Damn, jij was degene met de stoere dushi-, sranang- en boeng-woorden, swa. Of herinner je je niet meer het topic waarin jij vroeg welke schoenen tof waren? Fontopia speakers zitten ín je oor, met een tuitje eraan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg alleen maar of je het wilde weten omdat je ze dan pas durft te kopen, of dat je wilt weten of ze goed zijn/lekker zitten/ what ever... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze leuk. En ik wil ze ook.
|
ik vind ze supercoel:D:D:D
ik zag laatst zown leuk dreadjogje met die dingen.. *kwijjlll** :eek: |
Citaat:
|
1. ziet er cheap ass uit, en LOMP
2. waarschijnlijk slecht geluid.. 3. geen waar voor je geld http://www.pioneerprodj.com/products...5000-sm-bk.jpg pioneer sedj5000 http://www.sonystyle.com/intershopro.../MDRE888LP.jpg sony mdre888lp (y) :) |
suupeerrr lelijk
|
GVD ik wilde net zeggen : waar blijf je KING :p
|
Citaat:
|
Ik vind het op zich wel leuk staan zo'n ding om je nek.
|
Citaat:
en die Sony's bovenaan vinnik trouwens ook maar Phillips Streetstyle (weet type nummer zo niet) Ripp offs. Maarja tegen je post in goed geluid komt er wel degelijk uit beter als die dopjes die je hier post. |
Citaat:
Maar ik vind ze wel gaaf. Ligt ook eigenlijk een beetje aan de persoon. Bij sommige mensen staat het leuk, bij anderen niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die Fontopia dopjes zijn heel erg goed, maar niet overdreven.. want dat gaat al gauw honderd euro meer kosten. |
- Belabberd in het verkeer
- Vieze ruis in je oren door de wind die ze vangen - 't Ziet er niet uit :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die speedboot met de punt naar voren boven op je hoofd met die oortjes bungelend naar beneden?! Of dat je die "speedboot" in tweeën kon "breken" zodat je een soort elfenoren krijgt? :D |
Citaat:
http://www.sennheiser.com/sennheiser...04485_pro2.jpg Alsjeblieft, Sennheiser HD 500 :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ff minder chatten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gewone oortjes zitten altijd.. het ligt maar net aan je soort oren volgens mij.. |
Wat een lelijke schijtdingen...doe mij maar een mooie Sennheiser, bijvoorbeeld de HD 565, de HD 600 of de Orpheus, een elektrostatische hoofdtelefoon met eigen buizenvoorversterker :cool:
|
waarom moet iedereen in de bus of wherever zien dat je muziek zit te luisteren?
Kvind t tzelfde als mensen di hun muziek zo hard zetten dat iederen mee kan luisteren. stom dus doe mij maar kleine oordopjes die je weg kan proppen zodat niemand t ziet en tis nog niet eens mooi trouwens !!!! (als t al niet om t provoceren ging dan he) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |