Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Broek in je laarzen stoppen.... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=296698)

Kismo 03-12-2002 17:38

Broek in je laarzen stoppen....

Ohja er is weer iets nieuws bedacht. Het wordt/is helemaal in om je broek in je laarsjes te stoppen....En als je dara geen zin in hebt heb je van die broeken die zelf al strak zitten aan de onderkant (zeg maar een soort Alladin broek :o) Nou ik vind het helemaal niks maar wat vinden jullie?

Passenger 03-12-2002 17:41

plaatje?

Roxy 03-12-2002 17:44

klinkt nie echt mooi.........

Alicia Silverstone 03-12-2002 17:47

lelijk.......

Maar ik vind omgeslagen broekspijpen enzo ook lelijk, ik heb m'n broeken altijd zo lang dat ze op de grond komen.
Kwestie van smaak :p

Ciao Che 03-12-2002 17:53

broekspijpen in timberlands proppen zag je ook al :eek:
tja euhh... appart :p

a new noise 03-12-2002 17:55

haha ik heb het ook al gespot...
*giechel*

ieyor 03-12-2002 17:57

Citaat:

Roxy schreef:
klinkt nie echt mooi.........

a new noise 03-12-2002 17:58

Citaat:

Ciao Che schreef:
broekspijpen in timberlands proppen zag je ook al :eek:
tja euhh... appart :p

tsja das gewoon r&b

not an addict 03-12-2002 18:06

Citaat:

Tu-Tone schreef:
plaatje?
wie wie wie is dat jongetje op je avatar? :eek::o

Roos 03-12-2002 18:07

Haha kom op jongens deze trend is al weer een paar maanden oud hoor..

Britt dit topic is er speciaal voor jou!

Passenger 03-12-2002 18:08

Citaat:

not an addict schreef:
wie wie wie is dat jongetje op je avatar? :eek::o
euh... hehe, mooie off-topic vraag :) dat ben ik, maar dan in zwart wit met heel fel contrast :)

Blubje 03-12-2002 18:11

iieuw...? dat vind ik dus echt heel erg lelijk denk ik? nog niet gezien ofso, mja t klinkt idd niet echt mooi enzo :s

qghp 03-12-2002 18:19

dat is echt fokkin lelijk , net als die witte negers die hun broek in hun sokken stoppen :rolleyes:

ik vind het trouwens wel mooi bij kisten , en dan zon schotseruiten broek erin

charly not 03-12-2002 18:40

Nou, lijkt me echt niks :o

not an addict 03-12-2002 18:40

Citaat:

Tu-Tone schreef:
euh... hehe, mooie off-topic vraag :) dat ben ik, maar dan in zwart wit met heel fel contrast :)
mooie jij
mooi zwart wit
mooi heel fel contrast

:p

Passenger 03-12-2002 18:44

Citaat:

not an addict schreef:
mooie jij
mooi zwart wit
mooi heel fel contrast

haha, danku :) ik voelt mij vereerd

Shadow Of Death 03-12-2002 18:50

bij kisten gaatut nog wel een btje.. anders issut helemaal leluk denkik.. (verder nog nooit gzien ofsow..)

bertbart 03-12-2002 18:51

Citaat:

Kismo schreef:
Ohja er is weer iets nieuws bedacht. Het wordt/is helemaal in om je broek in je laarsjes te stoppen...
geweldig, helemaal jaren 80 :cool:

Femme-Fatale 03-12-2002 19:01

Citaat:

mat-ice schreef:
dat is echt fokkin lelijk , net als die witte negers die hun broek in hun sokken stoppen :rolleyes:

Niet in hun sokken stoppen maar in hun laarzen dat is heel wat anders, zeg maar net als die etalagepoppen van H&M, maar het is inderdaad al een paar maanden oud.

Aurelia AutumnRain 03-12-2002 19:01

Hm, ik vind het er een beetje uitzien alsof je net naar het strand bent geweest en je broek niet nat wilde hebben.

shanli 03-12-2002 19:50

mottig

not an addict 03-12-2002 19:52

Citaat:

Tu-Tone schreef:
haha, danku :) ik voelt mij vereerd
:) (nuttige toevoeging :\)

Embraced Pale Death 03-12-2002 19:54

ik vinnut stoer

Orion16 03-12-2002 20:06

Citaat:

not an addict schreef:
:) (nuttige toevoeging :\)
Wie is die gast dan die in jouw avatar staat?
Hij lijkt wel een beetje op een klasgenoot van mij :P

Denise84 03-12-2002 20:16

'k houd er niet zo van

qghp 03-12-2002 20:29

Citaat:

charmedkiz schreef:
Niet in hun sokken stoppen maar in hun laarzen dat is heel wat anders, zeg maar net als die etalagepoppen van H&M, maar het is inderdaad al een paar maanden oud.

DAT is echt fokkin lelijk ,NET als die witte negers die hun broek in hun sokken stoppen

DAT STOND ER DUS OOK

not an addict 03-12-2002 21:11

Citaat:

Orion16 schreef:
Wie is die gast dan die in jouw avatar staat?
Hij lijkt wel een beetje op een klasgenoot van mij :P

dat is mn chickie ;)

neh, spud uit trainspotting :)

Mysterons 03-12-2002 21:14

ehm. ik heb hier wel is zon bespiked slipknotjoch zien lopen met van die ruitenwissers voor zn ogen, en die had zon wijde broek, en die in zn kisten, die heel wijd openstonden. ik vond het niet heel lelijk, maar het was jammer dat hij dat had, want ik vind hem stom :D. [ja ik ken hem :/]

het kan denk best leuk staan met kistjes en een wijde broek. maar een wortelbroek, of als zon wiggeractie met zon sportsok erover vind ik niet zo heel :/

strafcorner 03-12-2002 21:16

wal-gen-lijk

ssjpan 03-12-2002 21:17

Ik vind 't wel leuk bij jongens dan als je hun broek bij hun kisten in stoppen en dan van die best wel wijde broeken die aan de onderkant niet wijd zijn.

thunderdomegirl 03-12-2002 21:43

Kijk de broek draag je niet in laarzen dan ben je echt stom.Die draag je in kisten.Of je rolt hem een stukje op.Je gaat ook niet met een domme skatersbroek erbij lopen.duh wie dat niet snapt. gabbers doen dat.Er zijn nou een hoop meelopers die menen dat ze cool zijn door zo hun broek te dragen.ZE lopen dan in een bomber en luyisteren van die idioten skatermuziek zoals korn.ik ben zelf ook een gabber en weet dus wel wie echte gabbers zijn en wie niet.5 jaar gabber zijn is nie niks dan zie je het verschil heus wel!!kijk je bent een gabber of neit he!

Mysterons 03-12-2002 21:44

Citaat:

thunderdomegirl schreef:
Kijk de broek draag je niet in laarzen dan ben je echt stom.Die draag je in kisten.Of je rolt hem een stukje op.Je gaat ook niet met een domme skatersbroek erbij lopen.duh wie dat niet snapt. gabbers doen dat.Er zijn nou een hoop meelopers die menen dat ze cool zijn door zo hun broek te dragen.ZE lopen dan in een bomber en luyisteren van die idioten skatermuziek zoals korn.ik ben zelf ook een gabber en weet dus wel wie echte gabbers zijn en wie niet.5 jaar gabber zijn is nie niks dan zie je het verschil heus wel!!kijk je bent een gabber of neit he!

ja.... dan ben je echt dom....

:|

strafcorner 03-12-2002 21:45

Citaat:

thunderdomegirl schreef:
domme teef domme teef domme teef teef teef

*met zijn alluuuh*

Vinzz 03-12-2002 21:49

Citaat:

strafcorner schreef:
domme teef domme teef domme teef teef teef

*met zijn alluuuh*

http://users.pandora.be/feeree/Smilies/schreeuw.gif dommmmme teef

qghp 03-12-2002 22:08

Citaat:

Alkahol!K schreef:
http://users.pandora.be/feeree/Smilies/schreeuw.gif dommmmme teef

haahha geweldig! ik val echt bijn van mn stoel van het lachen

die megafoon erbij GEWELDIG!!:d:d:d

a new noise 03-12-2002 22:23

Citaat:

thunderdomegirl schreef:

:) zie je nou dat gabbers best relaxt zijn

Pharmacon 03-12-2002 22:31

wiens alter ego is dit nu weer...

komop jongens...tbegint flauw te worden :D

Firefly 03-12-2002 22:38

ik denk dat veel mensen het erg jammer vinden dat ze geen cu2 heeft ;)

Pharmacon 03-12-2002 22:39

Citaat:

Firefly schreef:
ik denk dat veel mensen het erg jammer vinden dat ze geen cu2 heeft ;)
ja :D *kvin dat de daarvoor verantwordelijke persoon ide ook moet maken ;) *

strafcorner 03-12-2002 22:44

http://members.lycos.nl/strafcorner/foto/Movie1.gif

strak man!!

Bliksem 03-12-2002 23:16

Citaat:

thunderdomegirl schreef:
Mijn gevoelens over jou

http://www.smilies.nl/square/sqloved.gif

Wim Wok 04-12-2002 14:28

Citaat:

thunderdomegirl schreef:
*lijst in, hangt boven wc, gaat lekker poepen en lezen*

belleblaasbel 04-12-2002 16:26

ag ja............................

Black Sugar 04-12-2002 16:28

Ben ik eindelijk weer alto als ik wijde broeken draag ;)

Avelon 04-12-2002 16:33

Citaat:

Roos schreef:
Haha kom op jongens deze trend is al weer een paar maanden oud hoor..
Britt dit topic is er speciaal voor jou!

hehe ja de eer bekomt mij ook nooit toe he
/vindt het stiekum niet zo interesant om hier topics over te openen

ik vind het ronduit lelijk..
net als die stomme pofbroeken en die stomme broeken met zon laag mega kruis. nee geen skate broeken. broeken met een laag kruis.
je zal maar origineel willen zijn :rolleyes:
ach smaken verschillen

paco de taco 04-12-2002 18:29

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Gwenniej 04-12-2002 18:33

mjuh ik ken ut
mijn idool doet ut al een jaar ofzow...
nu merk ik dat ut een trend gaat worden :)
en ik geef toe ik vidn ut niej mooi :) ma goed..ut staat haar wel :o

*zoekt plaatje zodat sommige mensen ut nu oowk snappen*

paco de taco 04-12-2002 18:35

Citaat:

thunderdomegirl girl:
blablabla[/B]
ik wil een foto van jou zien, heb jij ook zo kaal aan de zijkanten?

Gwenniej 04-12-2002 18:44

zoiets....
http://sapphireskies.crosswinds.net/...overocks13.jpg

alleen op deze fotow heeft ze ut er net niet ingestopt :P
ma opzich gaat ut dus om 7/8 ste broeken enzow..wijd...
en dan met nette laarsjes tot je knie ofzow
en dus net ut einde van je boek prop je dr in :p

of je doet er hoge kist achtige schoenen onder :) en dan prop je weer dezelfde broek erin :p

paco de taco 04-12-2002 19:02

ik vind gewoon dicht gestrikte kisten met een wijde broek erin ook hardstikke lelijk
en thunderdome hirl, sinds wanneer is korn skatemuziek.
korn zuigt vind ik.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.