![]() |
ken uw soaps:
Wie gaat de strijd om Nina winnen?
ludo, janine of geen van beiden? ik gok op ludo :cool: |
das GTST ;)
en dat terwijl ik een hekel heb aan soaps :o ach ja ik neem af en toe bij anderen nog wel eens wat op. ik gok ludo |
---> Films & TV
|
Citaat:
http://www.rtl.nl/components/soaps/g...udo138x162.jpg janine, de trut(jah jah, mijn haat zit diep:p) http://www.rtl.nl/components/soaps/g...ine138x186.jpg |
Citaat:
dit was een heel mooj kantine-topic :o |
Ik zag 'Ludo' gisteren nog in Flodder 3 :p
Is er geen mogelijkheid dat ze voor de zoveelste keer weer bij elkaar komen zodat ze samen Ninaatje kunnen opvoeden? Citaat:
|
Citaat:
naja doe er nu ook maar een slotje op...de lol is er nu wel weer voor mij af:(:o |
Voor mij niet! :D
Ik gok op Sjaak! |
Strijd om Nina?? :confused: :D
|
uhm ik denk dat janine ludo vermoord en dan gaat stefano voor nina zorgen maar stefano wil wraak op janine dus hij dumpt nina bij roxy
|
Citaat:
Nou, wie gaat er verder? :) Laat het een zo lang mogelijk scenario worden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ludo, duidelijk de loeder van het stuk... maarem.. ja..tis een soap dus ik gok dat de rechtzaak zo lang gaat duren dat Nina meteen op zichzelf kan gaan wonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
optie 1 :ik denk Stefano, want die gaat gewoon trouwen met Roxy naja en dan denkt de rechter dat ze daar beter af is, want Lucas hebben ze dara ondertussen ook neergedumpt, want eigenlijk is het bij Stefano en Rozy een veel betere thuisbasis, Janine heeft namelijk geen huis en bijna geen geld ofso en Ludo is een vieze leugenaar, dus ze komt gewoon bij Stefano terecht ;)
optie 2: Janine en Ludo komen toch weer bij elkaar (zoals altijd dus) en Nina en Lucas komen gewoon weer allebei in die mega grote kast wonen :) optie 3: Janine wordt vermoord door Ludo, die op zijn beurt weer wordt vermoordt door de Sofia, want die is uit de gevangenis/tehuis ontsnapt, naja en dan gaat Nina naar het weeshuis...en Lucas gaat naar Stefano... ofsoooow..... :p |
:confused: ik kijk Goede Tijden Slechte Tijden niet...
volg alleen Bold and The Beautiful soms, maar niet (meer) regelmatig.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |