![]() |
Site check!!
hey guyzzzzzz
wat vinden jullie van mijn site? http://www.geocities.com/cyber_kane2002/ Alvast bedankt;) |
n00b achtig
|
Om het kort te houden,
als iemand geen flash heeft, kan ie de intro niet skippen, en niet doorgaan.. maar "skip intro" dus non-flash EN verder, kijk eens naar de profesionele websites en doe dat na :) |
bedankt voor de complimenten
Voor mijn doen is het een best mooie site, we kunnen niet allemaal super sites maken he!!!!!! maarja dat boeit hier blijkbaar niet |
Citaat:
Als je dat vraagt, meot je ook er tegen kunnen als het negatief zou zijn.. trouwens, haal iig dat geluid eraf, ik denk dat 90% van de mensen 'm al meteen wegklikt vanwege het geluid.. |
Ik vond de intro best lachen, maar da's mijn mening natuurlijk
En tis maar een simpele site, dat weet ik, maar komt allemaal vanzelf ;) |
ik ben blij dat er nog genoeg van dit soort sites gemaakt worden want ergens moet toch de scheiding prof/amateur liggen :D
|
Waarom verdwijnt de achtergrond in het hoofdframe als je bij een andere pagina dan home bent?
En verder is voor mij het gebruiken van borders in je frameset al genoeg de site onprofessioneel te noemen, maar dat is mijn persoonlijke mening. En vraag een .tk domein aan voor je site. www.tk moet je zijn. |
Citaat:
=popup =dus kut |
deze keer ben ik 't met je eens mclaren lol :)
|
lelijk als de nacht
heb het snel weer weggeklikt |
als ik me ogen dicht doe, zie ik cyber kane staan, maar voor de rest, vraag maar weer een 'site check' aan als je een echte site gemaakt hebt ;) (u got my point?)
|
tis me onderhand wel duidelijk
Toch bedankt |
Ik vind het wel leuk gedaan zo voor de eerste keer neem ik aan.
Wat tips, ik zou je menu wat opleuken en die frameborders weghalen. En persoonlijk ben ik voor arial. |
Thankz iamjc,
ik zal eens kijken naar die borders en het menu, thanks voor de tip! |
die intro getuigt al gelijk van n00b wnat dioe hebben heel veel lui das zpon standaard ding die je kan maken op de site
verder is het zoveel moeite om frameborder="0" toe te voegen? laak er verder mah over ophouden... |
doe dat als je dat wilt :D
|
Kvind het best een leuke website hoor, probeer de achtergrond nog maar es wat cooler te maken.. die andere zeiken toch alleen maar af.. omdat die je vergelijken met de pro's..
|
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
:rolleyes: |
dat introtje is op zich wel lachuh, maar de rest van de site is best nutteloze. maak een site me nuttige informatie en zet m pas online als je genoeg bij elkaar hebt, en nu 2 wallpapers en bijna geen downloads enz
|
Citaat:
al maak je het met frontpage haal m op die tag op zn minst weg :rolleyes: |
nuttige info? Tsjah als Kane jou niks boeit dan staat er voor jou inderdaad weinig info op
en 2 wallpapers? er zijn er nu 5 geloof ik hoor, en de site is pas in de lucht en die wallpapers zijn niet in 3 minuten af, dus 5 is wel een redelijk aantal voor nu. En bijna geen downloads??? Ik weet niet waar jij kijkt, maar er zijn best veel download? Zeker vergeleken met andere kane fansites. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we mogen alleen reageren als we positieve kritiek kunnen leveren zeker. Ik behandel hem niet als een pro, maar ik geef gewoon me eigen mening net als de rest, en ja, dat die mening van mij redelijk richting pro's gaat kan ik nix aan doen, dan kan ie beter een site check aanvragen op www.noob.nl/forum ofzo |
verander de kleuren eens wat, ik vind ze niet echt mooi en niet goed bij elkaar passen. Maarja, das mijn smaak ;)
haal het intro weg. Of hij nou mooi is of niet, intro's worden irritant als je een site vaak bezoekt. |
Best triest eigenlijk, zowel de site als het onderwerp. Maar blijf eraan werken.
|
Wat maakt het onderwerp jou uit?
Als het je niks intereseerd dan kom je gewoon nooit meer terug, klaar...... en diegene die het wel intereseert komt gewoon lekker nog een keer terug. Probleem opgelost lijkt me zo En trouwens, jouw site ziet er ook niet bepaald supergaaf uit Exo |
Citaat:
simpel, geen onzinnige dingen en ziet er gewoon mooi uit.. |
Citaat:
En het is me niet bevallen, dus ik kom niet meer terug. Ik ben maar een beunhaas die 'ns een keertje tijd over had en een cu2 lame vond maar toch wel iets persoonlijks op internet wilde pleuren. Ik heb geen grote ambities, cyber dork. En ja, ik vind Kane helemaal klote maar dat heeft niet mijn oordeel beïnvloed want d'r zijn zat sites waarvan het onderwerp me niks intresseert maar die toch k00l zijn om te bekijken (portfolio sites enzo) Blijf lekker zulke reacties posten, kijken of er dan nog mensen serieus willen reageren op je site... Even terugvallen op de frontpage discussie, inderdaad, site's zoals 'cyber kane' ontstaan helaas ook door frontpage :( |
kvind frontpage niet meteen slecht hoor, gebruik het vaak maar dan wel in samenwerking met de abobe slices html en eigen typwerk
vb http://www.saxion.web1000.com/saxionsite http://www.tupacrulezz.web1000.com/tupac kweet niet of ze super zijn maar dit kan dus ook (in samenwerking met) frontpage |
Citaat:
|
tupac.netmenu.nl, die 2e site vind ik dus wel mooi, en dus ook met frontpage gemaakt :)
|
staan nu foto's online van het concert van Kane op 13 Dec in Ahoy!!
|
Citaat:
alleen dan maak je geen kans meer op een t-shirt van tokeau island |
* Leuke Flash intro, duurt naar mijn mening alleen iets te lang.
* Jammer dat je geen keuze kan maken tussen een flash en een html site. * Net als velen al hebben gezegd. De borders moeten weg. verders is het wel aardig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |