![]() |
komt het er bij jullie ook uit?
hey ik heb een vraagje
als jullie het zonder condoom doen met je vriend (hij zit helemaal in je als hij klaarkomt) en je staat later op loopt het er dan bij jullie uit? Bij mij wel, is dit normaal? Wat kan ik eraan doen??? :confused: Willen jullie aub serieus reageren als je niet serieus kan doen reageer dan niet :mad: alvast bedankt. kusjes mij |
Daar coïtus ook mogelijk is zonder enige liefde of relatie, vrees ik dat je enigzins bent verdwaald.
Er is hier ook een prachtig forum over seksualiteit. |
mja meestal wel ja.. tmoet tog ergens blijven
|
Ja, momenteel loopt 't uit m'n neus (snot welteverstaan).
|
Citaat:
|
>>>> seksualiteit
Maar euh, het is normaal hoor.. Je kunt er niet veel meer aan doen dan een handdoek of iets dergelijks bij de hand houden en het 'opvangen'. |
is normaal
|
Tja, ik heb dat ook altijd. Zou niet weten wat je daaraan kunt doen. Behalve gewoon een condoom gebruiken natuurlijk! Of voor het zingen de kerk uit...
|
Citaat:
Ik denk dat je de vraag een beetje verkeerd verstaan hebt... |
Heb ik ook, of je rent snel naar de wc, of je vangt het even op met een handdoekje oid...
|
wij hebben altijd een rol keukenpapier naast het bed staan. ofwel een hele hoop zakdoeken.
xxx |
Citaat:
|
Citaat:
eruit lepelen en opeten dan?! blehh |
Citaat:
|
Maargoed, ik zal eens serieus reageren op deze post. Als er sperma in je vagina zit, waar zal dat naar toe gaan als je rechtop staat? Als je het antwoord zoekt in de wet van de zwaartekracht dan kom je al een heel eind...
|
Het loopt er bij mij ook altijd uit, meestal als ik nog lig. Is best ranzig gevoel maar daarna schoonmaken helpt :P
|
Ik ben altijd de schoonmaak ploeg, is soms best wel irritant, want als je je net een uur lang kapot hebt gezweet wil je wel ff 2 keer zo lang blijven rusten.
Eerst deed ik dan zo'n lampje op mn hoofd zodat ik onder de dekens kon kijken, en dan noemde ik mezelf altijd een mijnwerkertje die altijd het vuile werk op moet knappen :D En ik heb een wc rol naast mn bed. |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat er gewoon om dat het vervelend is |
Citaat:
:rolleyes: Dat ze denkt dat het voor mastruberen is kan ik ng aannemen,maar waarom zou ze dat dan vragen? Er bestaan heus wel domme ouders hoor :D |
Citaat:
ze snapt heus wel waarom die daar staat... xxx |
Citaat:
Elke ouder weet dat sperma er uit loopt en ik denk dat ze heus vermoeden dat je vriendin het liever opveegt dan het over d'r bene laat lopen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ranzig gevoel he? Ik vind 't vreselijk, helemaal omdat ik m'n vriend vaak maar een weekend zie (langeafstandsrelatie) en we dus veel doen. Na 'n potje vrijen wil ik gewoon weer op kunnen staan en me aankleden om iets te gaan doen, niet eerst een half uur moeten opruimen en wassen om van dat kleffe gevoel af te komen.
Ik ben aan de pil, maar speciaal hierom doen we 't ook met condoom. Vind 'ie niet erg, en ik vind 't veel fijner zo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, de jongen in kwestie schiet het zo je verteringsstelsel in :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
xxx |
is het echt zo moeilijk te bedenken dat je er van af bent als hij niet in je klaarkomt... jeez
|
Citaat:
sommige dingen kan je pas weten nadat je het heb gedaan. |
Citaat:
daar schrik je niet zodanig van dat je een topic ervoor moet openen als je een beetje nadenkt |
Citaat:
" is dit normaal?! " :rolleyes: |
Hebben jullie haar nu genoeg afgebroken ja? Ze zal nu wel weten dat het normaal is en wss zichzelf schamen omdat jullie nu doen alsof ze debiel is om dat te vragen.
sjees :rolleyes: dit is toch een forum voor zulke vragen,straks durft niemand meer iets vragen |
Citaat:
kan zijn dat ze het raar vind, en misschien schaamt ze ervoor dat ze daarom een topic over opent? Of ze is gewoon nieuwsgierig en vraagt er gewoon naar. Misschien dacht ze "hey dat strond stroomt tog ook niet uit me kont, dus waarom dit wel?". ooit wel eens dit gedacht? iets wat bij jou heel normaal is hoef nie bij anderen ook te gelden... ik vind het lomp dat je na 1 vraag (die je niet zo snel zult weten) al concludeerd of iemand niet wijs/oud genoeg is of nog niet aan sex toe is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet iedereen weet evenveel over seks,daarom stellen ze ook vragen... er bestaan geen domme vragen,wel domme antwoorden |
Citaat:
ze zal toch wel sexuele voorlichtingen hebben gehad,denk je zelf ook nie? |
Citaat:
ik niet iig :D En sommige mensen vragen liever dan eerst na te denken :) dus chiilll, denk dat dan toch gewoon even allemaal in jezelf :) |
Citaat:
ooit biologie gehad? als je eet en staat op je kop, dan komt je eten tog ook nie via je mond (of neus) eruit? (water overigens wel :) kweet ook wel dat je eten en sperma niet te vergelijken is, maar ik bedoel hiermee dus dat niet alles zo logisch als wat je denkt... |
Citaat:
Citaat:
|
ja das kei irri want soms komt het er niet meteen uit maar veel later.. kan heeeel vervelend zijn :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent geen spons :p
|
Citaat:
|
Citaat:
nou nee, als ik aan de race ben moet ik rennen anders stroomt t er ook uit hoor(blergh) en als ik ongesteld ben stroomt t er ook gewoon uit, dan stel ik mij niks voor dat sperma erin blijft zitten jij wel? Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |