![]() |
P.o.d.
hee ik ben rik en ben fan van P.O.D. en nu wil ik weten wat jullie van P.O.D. vinden, en wat vinden jullie het beste nummer?
|
en waarom wil je dat weten, rick?
|
ken alleen Youth of the Nation, niet veel bijzonders vind ik het.
|
Citaat:
Zei je wat, 87dagreed? |
Citaat:
die is wel heel, heel , heel slecht. Maar goed, ik zei nies, ik vroeg iets. ik vroeg waarom je dat wou weten, lijkt me geen moeilijke vraag toch? |
Citaat:
Geef jij maar eerst antwoord op mijn vraag |
Citaat:
Goed dan, ik vind P.O.D. aardig, meer niet, vond die laatste cd aardig, een leuke variatei, maar luister er niet veel naar, want echt bijzonder en vernieuwend vind ik het allemaal niet. het beste nummer vind ik youth of the nation, niet omdat ie bekend is, maar omdat ik dat gewoon een leuk nummer vindt. |
we leuk voor een keertje maar ik heb er (nog) geen album van
|
Citaat:
okee dat is duidelijk :) |
heey rik, alles goed :)
Mwoah, P.O.D heeft wel paar leuke nummers maar verder vinnik ze beetje van hetzelfde :o |
:) ik vond pod eerder leuker geloof ik. southdown of southtown ofzoiets was vet.
|
Citaat:
The Fundemental Elements of the Souttown :D |
Citaat:
|
ik houd absoluut niet van nu-metal, dus ook niet van pod
|
vin ze wel dop, heb laatste album, zitten wel vette dingen op, maar paar nummers zouden echt zo op t album van limp bizkit kunnen, das wa minder, maar zijn wel doop, maar na n tijdje ken je t we lweer...
|
limp bizkit is beter
|
Ik heb er een cd van maar die heb ik eigenlijk nog nooit geluisterd. Niet echt zin in gehad nog.
|
Citaat:
my thoughts exactly, alleen die van mij zijn wat negatiever :) |
die christenrockers zijn niet aan mij besteed. ik vind Pod zelfs behoorlijk klote.
|
Alive is goed
|
Ik vind P.O.D. helemaal niks..
De muziek trekt me absol;uut niet aan, vooral de text niet.. dat gezever over god, en dat mensen zich moeten bekeren.. Of als je naar ene concert gaat dat je kans hebt dat je eerts een half uur naar gezever over god moets luisteren.. dan ga ik liever naar ene kerk.. ne dank je, P.O.D. is niks voor mij... |
Ik vind de oudere albums eigenlijk stukken beter, net als de oude cd's van limp bizkit neem 5 dollar bill y'all die is vet goed, alleed die nieuwe commerciele albums vind ik echt niet goed
|
Ken alleen de cd satalite...
der staan wel aadige nummers op, maar wat mij betreft nou niet echt uitschieters... |
BOOM en youth of the nation (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach het kan, maar de texten staan me helemaal niet aan enzo :) wat er al gezegt is, als ik dat wil horen ga ik wel naar een kerk
|
Ik vind ze wel oke. Kep The Fundemental Elements Of The Southtown en die heb ik toch best wel vaak op staan. T nieuwe album ken ik niet zo goed, alleen die drie singles die ze uitgebracht hebben en 'Ghetto'.
Southtown vind ik t beste nummer |
Hej RDHCP ofzoiets, mijn vraag moet nog beantwoord worden.
|
Citaat:
ik wilde het weten omdat de mensen die ik ken echt helemaal niet van P.O.D. houden, dus wilde ik weten of ik echt de enige ben. :rolleyes: |
mmm ik heb de cd van pod, maar eigenlijk heb ik m nog niet echt goed geluisterd. wat ergens schandalig is aangezien ik m al maanden heb :D
maar in principe vind ik het wel kewl, ben alleen een beetje verandert qua muzieksmaak dus is het wachten op een dag dat ik de goeie bui voor pod heb... grz sub. |
Citaat:
Loop niet zo kinderachtig te doen.. |
Citaat:
Ik word alleen zo moe van mensen die hier net binnenkomen en direct vragen van 'kennen jullie dit...kennen jullie dat'. Daarom loop ik zo te zeiken. zal het nooooooit meer doen. sorry meneer, met een bloemmetje en een kusje van mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
das toch van die klote ska?
|
Citaat:
waarom zou ik overreden worden door een tank :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
tja dagreed hoor je het van een ander :p |
Citaat:
|
ik vind P.O.D. een leuke band met hoog EO gehalte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sub. |
POD is cooooooool! :)
Ik vind het een enorm leuke band die christelijk is!!! I love gospel...alleen zijn er zo weinig leuke gospelbands! Maar POD is te gek! Kheb hun cd al 1000 x gedraaid. |
Ik vind POD wel goed.
En vind het een beetje overdreven dat iedereen zeurt over het christelijke aspect (no offense ;)). Het komt niet eens in al hun nummers voor (nou ja.. meeste nummers wel, maar meestal een zinnetje als 'I thank God' oid), er zijn bands waarbij het veel 'erger' is, voor zover het als 'erg' bestempeld kan worden - denk aan Pax217. Bovendien noemen ze zichzelf geen christelijke band (had ik ergens gelezen..) - het is gewoon een 'positieve' band die teksten schrijven die betrekking hebben op hun levens, en ja daar komt ook een beetje geloof bij kijken omdat de bandleden nou eenmaal gelovig zijn en daar blij mee zijn. Als de meesten het woord 'God' of 'Christ' horen dan hebben ze al zoiets van 'gatver'. Maar als de muziek nou gewoon goed is en de rest van de teksten ook, dan is er toch niks aan de hand? P.O.D. is niet eens zo Christelijk mensen, het is echt niet zo dat ze je willen bekeren of zo! |
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
P.O.D. Ja, dat was de miskoop van het jaar voor mij. 22 Euro voor zo'n cd. Ik koop cd's altijd zonder ze eerst te beluisteren, maar dat had ik bij die cd beter wel kunnen doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |