![]() |
help me met mijn scriptie
Hallo ik ben een student commerciele economie en ik ben bezig met een marktonderzoek op het gebied van rugtassen.
Als je mijn enquete even zou willen invullen dan zou je me heel erg mee helpen. het adres is: http://members.lycos.nl/rugtasenquete/ thanks |
|
rugtassen is trouwens met dubbele "s" :rolleyes:
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk ik wou er ook al bijna iets van zeggen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
er stond een vraag 2x in
|
Citaat:
|
"Hallo, als je meedoet aan deze kleine enquete die ongeveer 5 minuten zal duren. Maak je kans op:
Eerste prijs: een paar gloednieuwe Nikes Tweede prijs: een vette rugtas van Nike Derde prijs: een verzameling van sokken en sport accessoires van Nike " "19. Wist je dat NIKE rugtassen ontwerpt, maakt en verkoopt? JaNeeWeet niet 20. Gebaseerd op wat je weet of gehoort hebt over NIKE 21. Denkend aan wat je weet of heb gehoord over NIKE rugtassen, welke woorden of zinnen zou je gebruiken om ze te beschrijven? " en "Je gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt." geloof ik dus echt geen ene reet van.... die lul speelt die gegevens gewoon door naar nike die een prijs ter beschikking stelt... |
kan het trouwens niet in de forum geboden komen dat er geen enquetes meer mogen komen van een paar van die eendags vliegjes die ons nodig hebben voor school...???
|
wat is "een grootte stad"?
Heb de enquete trouwens wel ingevuld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Matenloos? Heb je geen vrienden dan? :D
(pssssttt....mateloos ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem volgens mij al ingevuld.. stond volgens mij ergens anders ook al?
|
Nike is een kutmerk, vergeet het maar. :p
|
Jezus. Hoe lang nog tot "maak mijn examen voor me"? :|
|
Heb em gedaan (y).
Leuk om te doen (y). |
Citaat:
|
Reclame, cross-posting, etc. Vierde keer. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |