![]() |
Jazzanova
Jazzanova, wie kent ze?
Jazzanova is gewild als DJ's zijn ze en bekend als remixers. De DJ's zijn afkomstig uit Duitsland, Berlijn. En ze hebben naar mijn weten 6 cd's (singels / ep's) gemaakt. Laatste bekende zijn In Between en Remixes 1997 - 2000. Deze laatste vind ik persoonlijk het beste. Het is een dubbel cd met hele lekkere beats. In Between vind ik een samenraapsel van allerlei stromingen. En erg wazig. Maar het bevat wel een paar sterke nummers. Kennen jullie ze? Reageer ff... |
Ja, ik ken ze. Heerlijke relaxede muziek :) Ken niet alle albums van ze maar heb wel wat liggen..
(y) |
Jep, heb de dubbel CD 'The Remixes' van ze. Erg lekker, fantastische combinatie van gespeelde en geprogrammeerde drums (y). Ze hebben echt een fantastische plaatsing van geluiden om grooves te creeëren :)
|
(y) (y) (y)
No Use, Another New Day, Bohemian Sunset (y) |
ik ken ze, ik 'dig' ze, en ik heb ze gezien bij opnames voor een radioprogramma in Amsterdam en jullie lekker niet.
|
Waarom loop je voor iedere band een topic te opnenen?
|
het is niet eens jazz. wat een blamage!
|
Citaat:
|
Citaat:
*boeiend* :) |
Citaat:
|
afgevallen techno deejays die zich proberen op een ander genre te storten, het een ander naampje geven en het weer doorsluizen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
.... en 't is inderdaad nujazz, geen acidjazz :p |
het is helemaal geen jazz :|
jazz word nog altijd door een groepje muzikanten gemaakt en staat open voor improvisatie, maar wat blije akoorden en een jazz ritme, geproduceerd door een duits duo ex-happy hardcore dj's, dat is dan toch geen jazz? :P |
Citaat:
en het is gewoon lounge jongens ;) |
MIjn vader vind het leuk . . . ik persoonlijk vind er niet veel aan . . . helaas moet ik het aanhoren als hij de badkamer aan het poetsen is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |