![]() |
hoofdpijn wat niet stopt
ik heb nu dus al een week lang last van hoofdpijn en hoeveel aspirines ik ook neem het stopt niet...
ik weet wel de oorzaken, dat ik het nu druk heb e.d. maar misschien zijn er nog andere oplossingen om het te stoppen, want het is ongelofelijk vervelend :( |
Hey, Ik weet niet precies wat jij bedoelt met hoofdpijn.
Maar ik heb ookal een hele tijd last van hoofdpijn, niet constant het komt opeens en dan gaat het weer weg. Heel vervelend......Niemand snapt het:S |
Ik weet niet of je de laatste tijd voldoende slaap hebt gehad, maar als dat niet zo is zou het door slaaptekort veroorzaakt kunnen worden.
|
Heb zelfde probleem heb ook veel last van hoofdpijn maar dat kan komen omdat ik het druk heb met stage en school.
En omdat ik nooit vroeg ga slapen dus heb het een beetje aan mezelf te danken. Maar ja gaat nu beter nadat ik vol zit onder de aspirines. |
Als die aspirines toch niet helpen kan je daar beter mee kappen en desnoods op een andere pijnstiller overgaan ofzo. Weet je hoe dun je bloed wordt van veel aspirine... :S
sterkte iig en als het lang aanhoudt misschien naar de dokter ofzo? |
Waar precies is die hoofdpijn? als het vanuit je nek naar boven je oog helemaal trekt, dan komen die spanningen duidelijk vanuit de nek/schouders.
En daar zitten de stressspiertjes :) Je kunt die masseren (ik heb ze na een tijdje gevonden) en dan is het zo weg. Als het echt niet te harden is, probeer dan een sterker middel dan aspirine, nl.: ibrupofen (of hoe je dat ook spelt). Even slapen helpt ook meestal :) |
Als pijnstilles niet helpen (asa, ibuprofen etc) dan kan je daar idd beter mee stoppen, van deze middelen kan je op den duur ook weer hoofdpijnen krijgen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |