![]() |
nieuwe [tekening]
|
ik hou van je :D (y)
|
Gaaf(Y)
Ook mooie details uitgewerkt (bv. die bol linksboven) |
nice dude :o ;)
|
Héél erg vet.
|
Erg dope, zoals altijd :) Keep it up man.
|
ja, zeker dope poep :P
|
heel mooi
ook dat sillhoutte (grbl) op achtergrond! maar neus van gast op voorgrond staat me niet echt aan |
(y) vet gamaakt :cool:
The way of the Wok (y) |
Citaat:
|
wauw
|
*Je blijft mn held*
Zegt genoeg zeker :D Echt respect man (y) (y) |
zeker weer eens erge shit, ik zou ook een keertje wat posten, maar ik kan geen characters, ik doe alleen pieces:)
|
Wat een lelijke neus!
Waarom teken jij die neus altijd zo? Verder is ie heel erg oke :). |
Zeer dope!
Wat voor materialen heb je gebruikt? |
Citaat:
|
Erg vet 'ouwe' ;)
|
Citaat:
neej, p-chez hattet goed..:P |
:cool:
|
mad respectah neger! (y)
|
wow haha ik vin
d het haar vooral koel joh!! koel! |
vette shit...
|
Niet zo. Het lijkt, alsof de "muren" niet kloppen. Zie ik dat nou verkeerd? :confused:
|
Citaat:
naja anyway, ik vind de bellen erg dope, en het achtergrond poppetjes, voor de rest was saai/hoekig/zwart-wit.. maar toch dope hoor :) zoals altijd. *buigt voor de grote wim* |
WIm is in ze ontwikkeling met ze stijl he?? IK vind m erg koel !!!
boks MP :) |
wow wat gaaf (y) dat zwart wit, geweldig. en je tekeningen zijn altijd al koel:D
|
erg stoer :D (y)
|
Dat kapsel van die figuur op de voorgrond :confused: nogal een stijlbreuk.
En die neus, vind ik ook niet zo. Maar de rest (!!) De sillhouette (?) en hoe de voorwerpen aan de rand in de pijlen overlopen , gaaf :D |
Citaat:
Als er op de achtergrond de schaduw te zien is, duidt dat aan dat er een muur is, waar de schaduw op staat. Anders zou de schaduw véél uitgestrekter zijn, veel langer. Dan neem ik aan dat die "pijl" een muur aangeeft. |
oew heel mooi, cool getekend (y):)
|
Citaat:
|
wauw! vooral die bubbels! (y) :)
|
Hey lievie,
Ik zal ook even mijn commentaar geven: de neus is idd lelijk (sorry) maar ik vind sowieso het voorste poppetje niet echt denderend. Het silhouette is echt geweldig net als de bubbels! Thumbs up (y). Alleen de pijlen vind ik dan weer wat minder, ze zijn naar mijn idee te dun.. Maar over het algemeen dus vet maar het voorste poppetje wat veranderen. (y) Kus! ps. Vond t fijn met je vannacht :) |
Citaat:
Ik weet dat me dat niks aan gaat. |
Citaat:
|
Ik vind hem ook mooi, maar ik vraag me toch echt af waarom je die neus zo tekent. Wat heb je daarop te zeggen, jongeman?
LUH-3417 |
Citaat:
|
erg cool, vooral die bubbel links, die over die "pijl" heengaat oid (y)
|
Citaat:
|
heman, ik ben zo vrij geweest ff die neus anders te maken met paint ik hoop dat je dit een lovenswaardig initiatief vindt, maar ik zag iedereen zo erover zeiken dat ik het niet kon laten, boks
http://members.ams.chello.nl/mwpku/killie.jpg |
oja overigens ben ik van mening dat je misschien die hangende arm van die man op de achtergrond weg moet halen, maar ja wie ben ik
|
Citaat:
LUH-3417 - Ik houd wel op met dit geneuzel en ga er in peuteren... |
Citaat:
|
jullie moeten je neus niet in andermans zaken stoppen...:p
|
Ik mag hem toch wel even bij de neus nemen?
|
ach zo tusssen neus en lippen door..
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wim Wok, verlos ons uit de onwetendheid. Heb ik gelijk, wat betreft die muren? Heeft Queen KW gelijk, wat betreft de schaduw die eigenlijk geen schaduw is? |
is geen muur, sorry, queen had gelijk, de persoon op de achtergrond is dezelfde als de voorste, mar gewoon van achter gezien, soort dubbel negatief, qua kleur en qua perspectief...:)
|
Zo, hebben jullie allemaal in Oma's Grote Uitdrukkingenwoordenboek zitten neuzen?
LUH-3417 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |