![]() |
Michael Jackson wil 'zwarter' worden...
Michael Jackson weer zwarter
Popster Michael Jackson heeft weer een donkerder huidskleur gekregen. Volgens de krant The Sunday Times heeft de zanger bijna twee miljoen gulden gespendeerd om `weer zwarter te worden'. De krant, die zich baseert op Amerikaanse mediaberichten, meldt dat de ingreep te maken had met een reeks concerten in New York waarbij zijn donkerder gekleurde broers weer aanwezig zouden zijn. De huid van `Wacko Jacko' is naar eigen zeggen de afgelopen jaren verbleekt door een ziekte die het pigment aantast. bron: Algemeen Dagblad [Dit bericht is aangepast door PrackaH (03-12-2001).] Zijn er ook mensen op dit forum die dit niet belachelijk vinden en die Michael best begrijpen? [Dit bericht is aangepast door PrackaH (03-12-2001).] |
ik begrijp hem wel dat hij weer donkerde wil worden.
ik bedoel als je hele familie donker is is dat niet meer dan logisch. maar wat ik niet begrijp is hoe hij zo blank is geworden? hierboven staat een ziekte maar ik dacht altijd dat hij dat operatief had laten veranderen. |
Ja, hij schijnt vitiligo te hebben, da's een heel zeldzame huidziekte die inderdaad het pigment aantast...maar dat lijkenkleurtje van 'm ligt heus niet alleen aan die ziekte. Die gast heeft allerlei freaky operaties ondergaan om z'n 'neger'neus smaller te maken...dat is ook funest geweest. Eerst wilde hij eruit zien als blanke, en nu wil hij weer terug? Die kerel is echt ziek...
|
ach ja laat hem lekker, als hij daar blij mee is moet ie doen wat ie niet laten kan
|
Duidelijk geval van "Black Or White". Eerst zwart dan wit en dan weer zwart...
|
Hij heeft inderdaad een huidziekte zoals boven wordt verteld... maar daar word je dus echt niet egaal blank van!! Hooguit blanke vlekken...
|
hij moet t zelf weten. Ik heb alleen ontzettend medelijden met die man. Ik weet niet of ik normaal zou kunnen blijven als ik hem was.
|
Hij kon ook inderdaad niet normaal blijven, zeker het nieuws niet gekeken, slaapt in een of andere gekke tank, allerlei strange spul wat ie gebruikt en dan die operaties van hem, het is dat ie bekend is, anders hadden ze hem allang opgenomen.
|
echt sneu kan die gast niet iets beters verzinnen om met z'n geld te doen?? http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif
|
Citaat:
Gatara |
Ja, 't is een vage kerel...maar inderdaad hij zoekt het maar lekker uit...al hoef ik 'm niet meer te zien (ik ben al blij dat hij zo'n grote gleufhoed op had in z'n voorlaatste clip)...zielig...
|
Citaat:
|
Kunstmatig pigment misschien, met andere woorden, hij mag vanaf bij ons thuis door de schoorsteen om pakjes te bezorgen!
|
Wat? Is ie bang dat ie geen zwarte Piet mag spelen dit jaar? Och arme...
|
Citaat:
|
tijd van het jaar joh...hebben meer mensen die neiging...gaan ze ook nog in een apepakkie rondlopen en met een of andere bejaarden priester op sjouw...
|
Citaat:
|
volgens mij had-ie een huidziekte waardoor je lichte vlekken krijgt. Omdat echt witte vlekken op een zwart gezicht heel belachelijk (volgens hem!) zijn, heeft-ie z'n hele gezicht wit laten tatoeeren (ofzow). Vind ik op zich niet heel gek (al zou ik het zelf waarschijnlijk niet doen...), maar die neus! Die is dus wel belachelijk.
|
hehehehe............!
|
Laten ze maar eerst een goeie neus voor um bouwen.
|
Wat een vreselijk enge foto.
Ik snap opzich wel dat hij weer wat bruiner "zou willen worden", als klein negertje was hij nog best cute. Maar om er nou zoveel geld in te steken, vind ik ook onzin. Moet je eens nadenken hoe raar die man eigenlijk is. Hoeveel cosmetische operaties zal hij gehad hebben? Laten we 20 zeggen. Stel, jij moest je 20x laten opereren. Wie zou er dan in godsnaam voor kiezen om er ZO uit te zien als DIT? |
Nee toch, wanneer houdt hij op?
Alsof hij meer bij zijn donker gekleurde broeders hoort als hij zich weer laat terugverven. Hummm ben nog altijd benieuwd wanneer die neus er gaat afvallen hehe |
Zo zit dit dus:
Hij heeft de pigmentziekte Vitiligo, dit veroorzaakt vlekken op de huid. Nu bestaan er een soort crèmes om je huid egaal te doen lijken. Samen met make-up kan dit er heel 'normaal' uitzien. Niets geen tatoeages of operaties dus. Allemaal crap. Eerst waren er nog weinig vlekken zichtbaar en kon hij het nog met donkere make-up e.d. camoufleren, maar langzamerhand werd zijn huid steeds blanker en wat het zinloos om donkere make-up te gebruiken. Logischerwijse issie nu dus 'blank'... zo.... nog meer vragen? |
Citaat:
|
lijkt Robocop wel!!!!
|
Citaat:
Hij is niet zomaar blank geworden en heeft het nog blanker laten lijken zegmaar omdat zulke pigmentvlekken nou eenmaal niet echt mooi zijn...zeker niet als je in de showbiz zit. Anyway die neus blijft natuurlijk 8elijk...maar ik kan me voorstellen dat als je een blank gezicht heb, maar een negerneus...dat dat niet echt staat ofzo,btje vreemd? kweenie...volgens mij wilde ie et daarom opereren Ow en nog wat: d'r zijn gloof ik ook een aantal operaties fout gegaan, of et resultaat was niet zoals het moest zijn http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Ik vind het belachelijk, als je zwart bent ben je zwart en als je blank bent ben je blank...ik wil toch ook geen zwarte huidskleur alleen maar omdat dan sommige mensen mij misschien leuker vinden ofzo...ik vind het meer een publiciteitsstunt van michael
|
ik snap het wel hoor.. die jongen kon r niets aan doen dat ie blank werd.. maar ik vind het wel raar staan dat hij nou zon onwijs dunne neus heb en dan ook weer donker word!
ik zou het niet gedaan hebben als ik hem was.. ik dnke dat t r niet uit ziet! kuz |
Over ouwe koeien uit de sloot halen gesproken...ben wel heel vereerd dat het een topicje van mij is http://forum.scholieren.com/wink.gif
|
Waarom is hij er niet eigenlijk eerder mee gekomen?
[Dit bericht is aangepast door T_Robson (19-02-2002).] |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens een hoogst betrouwbare bron - De Telegraaf - heeft een chirurg die MJ opereert een behoorlijke kans op een schadevergoedingsclaim met een hoop nullen, waardoor logischerwijs niemand het meer aandurft, omdat dat gedrocht dat een neus moet voorstellen niet meer mooier te maken valt, behalve door em gewoon eraf te snijden. http://forum.scholieren.com/smile.gif Conan... die MJ eigenlijk maar triest vindt, met al z'n succes en geld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |