![]() |
ellen ten damme - /+ ?
is er ook maar iemand die het net zo geweldig vind als ik??
want volgens mij moetj e of haar haten of je vind r geweldig.... |
kvin haar op zich wel cool, maar volle maan gaat echt te ver
|
dat mens kan niet zingen.
|
Ze is knap en lenig, ze is dus de perfecte vrouw!
|
ik vind haar wel wat hebben
ik heb eigenlik geen idee waar dat door komt maargoed (jaja weer een heerlijk heldere reply) |
+ Ja, ze is wel cool (meestal). :) alleen kan ze niet echt Engels praten, maar dat is slechts bijzaak. :)
|
ik vind het 3x niks
|
Citaat:
dat valt nog maar te zien, is ze wel nauw genoeg ;):D |
die clip van haar is chill als ze met katja zoent...ook al is ze wat aan de oude kant, vind ik haar best aantrekkelijk...en datnummer is ronduit kut
|
Ik vind dr erg knap maar dr muziek kan me momenteel niet echt boeien.
|
un old slutty (n)
|
ik vin ellen ten damme supercool, (ben er stiekum een beetje verliefd op :D ) keb een Xtje monitormix gedaan bij een optreden van haar en daarna heb ik nog in de kroeg met haar en natuurlijk een zooitje andere mensen een biertje gedronken (monitors zijn die speakers die op het podium staan.....)
|
mens kan niet zingen en ja, ze was bij barend en van dorp
|
Citaat:
|
ken der nie zoveel van, heb haar wel live gezien op een festival ergens, was wel cool, ze ging allemaal kunstjes doen enzo :D
|
Ze was geil bij B&vD.
|
Er stond vandaag iets in de Spits over Elle..
|
Citaat:
jaja gaat nie over die bimbo van een ellen.....my apologies! :rolleyes: |
ik zag haar gister bij bvd maar was niet bijzonder impressed.
lag eventueel aan mij. |
ik vind haar wel kewl!
maakt wel leuke nr's en ze kan goed acteren en voor haar leeftijd ziet ze er kei-goed uit, gewoon un top wijffie! in volle maan is ze wel vet hoor. |
Ik vind Ellen ten Damme echt drie keer niks... (n)
Ze heeft echt zo'n houding van ik-ben-geweldig-ik-kan-alles... Maar ze kan dus geen ene drol, haar columns zijn slecht, ze kan absoluut niet zingen en acteren dat kan ze ook al niet... |
Citaat:
|
Citaat:
btw kvind wel dat ze lekkere nummertjes maakt hoor.. of ligt dat aan mij (bv: miss you, it aint easy) |
Nee, bah, ik vind haar zo overdreven...
Haar nr.'s lijken de eerste keer wel mee te vallen, maar ik ben ze doorgaans na 2 keer al zat. En dan die "onschuldige-meisjes-houding" van haar; vreselijk! :mad: |
+
|
- (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Ik heb haar gezien op Pinkpop '01, bij gebrek aan stem gaat ze maar spagaten/flikflaks/radslagen over het podium lopen doen, tijdens elk nummer loost ze een paar kledingstukken en tussendoor staat ze nog een viool te verkrachten. (n) |
-
Geen ruk aan. |
Citaat:
Over d'r muziek: ken alleen It Ain't Easy en dat is best een redelijk nummertje. Over haar: vind d'r best wel ok, denk ik.. zie d'r niet zo vaak in de media. Volle Maan gaat te ver idd. |
dat nieuwe liedje van haar vind ik dom, met die slet katja schuurman. dat is geen muziek meer :(
|
haha dat nieuwe liedje vind ik juist wel weer grappig, maar god ze koketteert teveel met haar geiligheid. dat irriteert me. en verder komt er bijzonder weinig zinnigs uit haar. bij Beau Rivage ook al niet, laatst. Ze zat daar half gedrogeerd te wezen, maar inderdaad, turnkunstjes wil ze altijd wle doen.
ik vind haar ook dom omdat ze vrienden is met Peter Klashorst, trouwens. (vieze man die in senegal allemaal vrouwen met aids neukt want 'ik hou van ze dus ik wil alles met ze delen, ook hun ziekte'. En nee niet 1 vrouw maar elke dag een nieuwe. Respectvol, en hoezo ziek?) |
Citaat:
Maar wat heeft dat met haar te maken... Ik bedoel zij doet dat niet... |
dat je daar vrienden mee kan zijn.... :eek:
|
Citaat:
btw clip van see you in vegas. Best knap dat ze r iets van had kunnen maken met t hoofd van katja erin, en zelfs een dag van tevoren. volle maan heb k niet gezien |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |