![]() |
groene slijmbollen !
ik heb de laatste tijd veel last van slimerig speeksel maar ook van die groene bollen die er soms uitkomen vliegen als ik moet hoesten ,ik blow elke dag kand it kwaad met dit weer ???
|
zijn gewoon snotrochels (y)
komt mischien omdat je beetje snotterig of verkouden bent heeft iedereen wel met dit weer maar blowen kan het wel wat erger maken denk ik ( het hoesten iig) |
'k weenie of groen zo goed is...d'r is iets met de kleur van het snot...bij een bepaalde kleur is het ongezond ed...naja, als het lang aanhoud kun je ff langs de dokter gaan.
|
Ik dacht dat groen hoorde bij longontsteking...
Maarjah ik weet nix van de invloed van blowen daarop ofzo... |
Volgens mij hooort grijzig slijm juist bij een longaandoening (bronchitis in ieder geval). Groen slijm heb ik ook wel eens, heeft iedereen een wel eens.. 't is waarschijnlijk gewoon iets wat uit je neus komt, maar dan via je mond...
|
Citaat:
Groen slijm heeft iedereen wel eens (ik heb het hoogst zelden igg) maar mensen met astma e.d. hebben dit vaker, allergien ga je vol met slijm zitten, nahja das mijn ervaring (heb zelf geen astma :) )het wordt meestal geasocieerd met bronchitis. Of blowen er wat mee heeft te doen kan je zelf uitmaken, sommige mensen kunnen niet tegen roken en gaan daardoor hoesten en krijgen slijm... kan er wel een effect op hebben. |
Citaat:
Ps:coole hond op je avatar alicia. |
Waarom eet je niet, in plaats van blowen? :)
Het kan zijn dat je luchtwegen geirriteerd raken door rook. Rook je naast het blowen ook? Dan moet je daar maar eens snel mee gaan stoppen :P (graag zelfs :P) |
Citaat:
Roken kan het natuurlijk versterken, je hebt mensen die wanneer ze roken ineens veel meer last van speeksel/slijm hebben en daardoor de hele dag lopen te spugen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het, mijn hond is ongelooflijk stoer :D |
Roken, en dus ook blowen, verminderd je weerstand waardoor je dus sneller verkouden wordt. En zoals al gezegd: bij verkouden zijn hoort groen slijm.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |