Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   hmz mijn foto's (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=298292)

Hank McCrank 04-12-2002 21:50

hmz mijn foto's

Hey kheb laatst voor het eerst foto's gemaakt.. Ze zijn met een heel goedkope camera gemaakt maar vond ze toch wel een beetje geslaagd...mijn favoriete is de 3e van boven...

Maar goed, iemand een mening hierover?

Remqo 04-12-2002 21:56

die foto met die spiegeleffecten is mooi, die weerkaatsing van de flits (y) :cool:

de rest vind ik eigenlijk saai.

Q 05-12-2002 10:43

Wazig en onduidelijk. In het donker foto's maken is volgens mij er moeilijk. :o (Maar ja ik ben geen expert)

DarkCat 05-12-2002 12:28

Niet erg mooi ofzo maar wel cool :)
Je experimenteert lekker met dingen.. gordijnen op en gordijnen dicht.. lenzen.. als je nou een betere camera had enzow.. (y)

ŽObserver 05-12-2002 13:24

Er zitten idd wel leuke tussen, het idee van de hor is ook grappig bedacht :). Wel jammer trouwens dat de foto die eigenlijk het beste gelukt is, zulk onverschillig 'commentaar' heeft; 'Poging tot het maken van een foto met leuk spiegeleffect...' kun je beter weglaten, vind ik.

DarkCat: Leuke signature! Is het niet een citaat uit de musical Chicago?

DarkCat 05-12-2002 13:29

Citaat:

ŽObserver schreef:
DarkCat: Leuke signature! Is het niet een citaat uit de musical Chicago?
Ja dat klopt.. ik heb m uit de reclame die destijds op tv kwam.. ik vind m echt prachtig :D

Black Bird 06-12-2002 13:04

De kwaliteit van de foto's zijn erg slecht, de manier van fotograferen ook vind ik. Maar de ideeen zijn leuk. (y) :)

prinses eowyn 07-12-2002 07:26

jep, de spiegel effecten zijn gaaf :D

funest 09-12-2002 13:17

beetje lame...
hand is wel grappige (1ste foto)
maar de rest totaal niet interesant imho

Arenda 09-12-2002 23:48

Ik vindt de kwaliteit echt bagger, maar dat zul je zelf ook wel ontdekt hebben... En de foto's zelf ook niet geweldig.

dreadje 12-12-2002 07:12

leuke foto's maar bij alle foto's behalve de eerste is een hand er niet echt mooi op en die foto met die cd 'schittering' is heel mooi maar je had de cd's niet op de foto moeten zetten

stroopwafel 12-12-2002 17:19

Citaat:

bLaCk BiRd schreef:
De kwaliteit van de foto's zijn erg slecht,
is :o

Citaat:

die foto met die cd 'schittering' is heel mooi maar je had de cd's niet op de foto moeten zetten

KurtYo 16-12-2002 17:05

experimenteer lekker verder ze zijn best aardig maar kunnen nog heel veel beter. die met die spiegeleffecten is cool maar te rommelig als je dat nog eens doet, doe het dan alleen met hetzelfde type cd's (lichte achterkant dus geen illegale :D ) en kijk hoe het dan uitpakt, die hand is wel okey, die met dat hor vind ik persoonlijk niets. en de overige vind ik niet geslaagt, maar zijn altijd okey omdat je tenminste weer wat wijzer woord. je leert alleen door het te doen.

Type 16-12-2002 19:56

Hee, het plein!

Had ook even een foto van de trieste junks genomen die daar altijd zitten :D

LiNiaaL 16-12-2002 21:39

Citaat:

Type schreef:
Hee, het plein!

Had ook even een foto van de trieste junks genomen die daar altijd zitten :D

maar toch roelt het shp :)

anyway, best vette foto's! ik vind die met de cd's het vetste, ook een beetje omdat die hand te vaag is (dwz maar half zichtbaar...)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.