![]() |
Wat moeten we doen met Walker?
Voor degenen die het niet weten, Walker is een Amerikaan die meevocht met de Taliban, en die nu terecht staat. Jammer genoeg staat hij niet terecht voor een militaire rechtbank, dus doodstraf is uitgesloten
|
Citaat:
Wel vind ik dat de Amerikanden hun "Afgaanse gevangen wel wat menselijker mogen behandelen. Volgens de Amerikanen zijn het geen krijgsgevangen, waarom hebben ze ze damn gevangen genomen??? en dan ook nog buiten Amerikaans grondgebied! In mijn ogen zijn het "gewoon" krijgsgevangenen.... |
goed dat hij de doodstraf niet risceert
|
geef hem een sabbatical en een psycholoog.
|
Citaat:
Ten 2e, waarom zou je doodstraf moeten krijgen voor het kiezen van een bepaalde zijde? Ik snap niet waarom hij uberhaupt berecht zou moeten worden. |
Citaat:
|
Ui de 'CNN Quickvote' blijkt dat 78% van de stemmers willen dat hij terecht staat...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als hij niemand heeft gedood is hij imo eigenlijk niet te veroordelen. Je kunt mensen toch niet straffen omdat ze het eens zijn met een bepaald regime? Als die kerel nou overtuigd moslim is en onder de Taliban wilde leven, wat is daar dan slecht aan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij kan gewoon aangeklaagd worden, en hetzelfde behandeld worden als andere gevangenen. net als de al quaeda en talibanstrijders. een betere behandeling dan nu dus.
|
Citaat:
|
Ik vind het een beetje jammer om mij zo zwart te maken.[SIZE=ik MOEST deze topic gewoon uppen] [/SIZE]
|
Dude, kijk eens naar de datum van de post waarop je reageert.. en ga je dan nu in een hoekje staan schamen.. dank u. :P
|
Nou ja, vervolgen en kijken of hij schuldig is (aan landverraad ofzo?).
Zo niet, laten gaan. Lijkt me simpel. |
|
Nog zo een... mensen, kijk hier eens..
Citaat:
|
Ja, dit is dus drie jaar oud. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |