![]() |
rokjes!!!
is een beetje in he nu!?
ik heb er ookal eentje met van die panty's met gaatjes.. wel leuk toch??ookal is het winter maarja.. *hihi* |
ja leuk!!!
maare wat is de bedoeling van dit topic? |
Citaat:
wow gelukkig nu hoor je er weer helemaal bij |
woohoo..
weer ereen bij... eerst de huppeltrutjes die gothics worden :r nu de huppeltrutjes die punk/alto worden :r |
lekker punken met my skater boys n girls
btw : rokjes (y) |
zo, rockchick!
|
huppel huppel huppel
|
Ninh the foodallergydude says: Thank You So Much For Sharing That With Us :mad:
|
Ik draag liever jurkjes. :D
|
Hm.. kan wel leuk zijn ja.. :)
Vind alleen die panty's niezo. :r |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[mafkeesjuh!!! :p ] |
Rokjes zijn geweldig, panties sucken en het vriespunt ook.
|
rokjes zijn leuk :)
maar zijn ze in dan? niet gemerkt ofso eigenlijk...maar wat ik niet snap is dat zoiets in is in de winter...das toch nie logies:confused: pantys zijn stom want die gaan altijd kapot en dr komen ladders in enzo! kniesokken zijn leuker :) of in de zomer gewoon nix... |
rokken zijn idd leuk en mooi :) met dit weer wel een panty of maillot er onder.. ik trek ze met dit weer liever helemaal niet aan.. alhoewel :| Mirl heeft me laatst nog over gehaald :)
|
Ruig man
|
loopt r niemand meer normaal in broeken ofzo?
|
Wat een botterikken hiero.. :mad:
Btw, rokjes zijn leuk ja! Je kunt ze dragen met (net)panty, beenwarmers, kniekousen (y).. |
ja gekke mensen (n) :confused:
Maarja...rokjes zijn wel mooi hoor :) (zolang het maar geen gothicshit is ofzo, want dat vind ik echt NIET mooi) |
Citaat:
Maareuh, je zou hierbij een prachtig nijntje verhaal kunnen verzinnen :D |
ik vind rokjes ook geweldig ja. vind alleen mijn benen wat minder.
|
dus jij draagt het alleen als het in is :confused: :rolleyes:
|
Citaat:
:p |
Ach.. Rokjes. Ik voel me er niet lekker in. Het kan wel mooi zijn. Soms ook niet.
|
Citaat:
Nee dus (n) Huppelkutje :rolleyes: |
Dat ziet er bij mij niet uit.. Of heel af en toe.. Beenwarmers. Laarzen. Uhm. Soms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahahahahahahahahahahhaahahaha
rokjes zijn kickass. |
Citaat:
|
is da in? rokjes me gatepanty's? jee, en ik dacht dakik origineel was, nou jah... :)... no nooit gezien ier, dus jah...
|
Citaat:
Zodat jij het kan lezen en er je commentaar op kan geven zeker? Waar slaat die signature van jou eigenlijk op?! Alwééér zO'n BreEezZzaAahHh-boy :rolleyes:.. |
Citaat:
|
hmm nou oke leuke berichtjes hier allemaal !!
TNX ! de bedoeling was dat hier normaal gereageerd op zou worden maarja daar hebben jullie dus geen respect voor.. en btw hoe komen jullie erbij dat ik een rockchick ben of whatever ik wil daar niet eens wat mee te maken te hebben.. en dat ik erbij wil horen is al het domst! hoe kom je erbij! haha bedankt voor t afkraken! |
Ohoh..
|
[sletmode]Ehe! En je giebelt zeker zo leuk met je vriendinnetjes en vooral met je VrIeNdJuZzZ over lekkere jongens en BrEeZah? Ehe! Ehe! Zullen we nog een lekkere jongen pakken en al die nerds lekker voor schut zetten?[/sletmode] ]
|
Citaat:
Grapje, ik (S) ben een vredelievend mens. ;) |
persoonlijk vind ik rokjes echt not done.
|
Citaat:
Citaat:
+ je kan zien wanneer de chick een scheet laat, dan vliegt d'r rok een beetje omhoog, en in de winter onsnappen er dan allerlei gassen vanonder haar rok (y) |
Citaat:
en kzou dr nog een rokje boven doen ook.. maar dan wel een mooi rokje. En met lakken laarzen eronder! JA! heb nog een kort groen fluwelen rokje . Alleen is t nu net iets te koud. en vorige winter droeg ook iedreen een rokj, wat een gezeik over of het in is of niet.. who cares? |
Citaat:
|
Dit is echt een onzin topic geworden
|
Citaat:
|
ik houd nu eenmaal enorm van rokjes en jurkjes en ben het roerend eens met de pantyhaters. Dat broeierige kruis mag van mij zeker achterwege blijven. Leve stayups en jarretellen
|
Citaat:
de vraagstelling is of een rokje leuk is? en of het wel leuk is dat het nu in is een beetje!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rokjes zijn geniaal, vooral van die plooi-mini-rokjes enzo :)
Met panty's en beenwarmers enzow is leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |