![]() |
ooooooooh
ik heb net een smsje gestuurd... en ik krijg nog steeds niets terug...
ja ok, t'is pas 5 minuten geleden, maar toch he... hebben jullie dat nou ook dat je bij alles wat je laat horen... dat je dan zo'n angstig en spannend gevoel in je buik hebt? jaaa. dat hebben jullie ook! vertel! ik heb het nu... ooooh! ik heb nu iets terug gekregen jeeee! maargoed... dat gevoel in je buik dus, wat voor een andere dingen ondervinden jullie lichamelijk als je wel of nog niet verliefd bent... ik heb er echt teveel... |
Jaa, in de fase dat het nog niet echt 'iets' is, maar ook niet 'niets'.. heerlijk vind ik die spanning :)
|
Hmm, ik heb mijn mobiel hier naast me op mijn werk liggen en het staat de hele dag aan. Voor mijn doen is dat héél bijzonder, omdat ik die dingen eigenlijk haat :o
Wat ik wel heb, als ik net een smsje of mail heb verstuurd, dat ik echt om de minuut ga kijken of er iets terugkomt. Vooral erg is het als ik me afvraag of ze boos op me is wanneer ze niet reageert :o Lichamelijke dingen: - druk op mijn hoofd - dat ik het ineens warm krijg - afhankelijk van de situatie: honger of misselijkheid En heel soms: - hartkloppingen |
ik heb de heletijd zo'n gevoel in mijn buik van... dat ie op en neer springt
en ik hebal drie dagen niets gegeten... maar ik heb geen honger en enrom veel energie en ben blij... maar ja... *hartklopping* telefoon gaat! |
spanning is idd heerlijk. Heerlijk dat vliegen, hopen, blij worden als je hem ziet... Geweldig, tot je hoort dat het niet wederzijds is... Het is wel leuk natuurlijk als de kans er is dat hij je leuk vindt, dan is de spanning ook fijner...
|
Citaat:
aaah... nou! |
Hormoonkick voor €0.22 per bericht
|
SMSen is gewoon slecht voor je relatie. Achterdochtig worden omdat die ander geen berichtje terugstuurt. Mensen die de SMSjes van hun partner door gaan kijken of er niet vreemd gegaan wordt. De ander het gevoel geven te controleren. Ik heb daar te veel negatieve verhalen over gehoord, ik ben dan ook 100% anti GSM.
Als UNIX beheerder zeg ik altijd maar zo: 24/7 bereikbaar zijn, dat doen mijn machines al :) |
Citaat:
Dan is het erg leuk, een echt whah gevoel... ik ken het ja. En idd ook bang worden dat er wat is als hij niet gelijk terug smst :D . Verder smsen in een relatie hoeft niet slecht te zijn, kan ook heel leuk en lief zijn, maar dat ligt aan de situatie natuurlijk! |
BEL NOU BEL NOU BEL NOU
ja ik ken het gevoel :D |
Het gevoel van
http://www.smilies.nl/bounce/huepfenjump2.gif in je buik http://www.smilies.nl/bounce/funny.gif |
Citaat:
|
WHAAAAAAAAAAAAA dat hebbik ook!
WHELLUP IK BEN VERLIEFD! das nie goed :] hij heb mij *** al es leuk gevonde en toen vonk hem weer nie leuk! :'( |
Ik vind 't maar nix als ze niets terugstuurt. Vooral als je ee vraag stelt in een smsje ofzo...ok, 't kan zijn dat diegene dan de foon niet bij de hand heeft...maar, dan zou je toch op een later tijdstip iets verwachten. Dit gebeurd dus bijna nooit.
Hetzelfde als met mailen trouwens... *heeft soms een enorm bord voor z'n kop :o* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder herken ik het wel ja.. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk gevoel, aan de andere kant juist ontzettend vervelend... Mja, das verliefdheid I guess.. Alleen weet ik eigenlijk niet of ik ooit écht verliefd ben geweest, het tot over je oren verliefd zijn zeg maar.. mja |
Citaat:
dan voel ik me weer zo lastigvallendig... daar heb ik altijd een hekel aan, ooooh |
Citaat:
|
Citaat:
en ik val nu alleen maar jou er lastig mee, omdat ik nu nergens meer iemand vind die mijn zenuwachtigheid kan uihouden ;) :D |
Citaat:
2) Welke frustratie, je wilt em graag sms-en, maar aan de andere kant denk je weer dat je dan te hard van stapel loopt, of hem lastigvalt met je vragen? Ken je em ook écht? Van school, of God-mag-weten-waarvan? Zoja, dan kun je em toch eens benaderen, contact hebben jullie al. Het kan óf beter worden, óf slechter worden. 3) Ja, nou enorm, 'normale' mensen slapen rond deze tijd. Dat betekend dat we beiden niet tot die doelgroep behoren :p Oh en als je je er erg schuldig over voelt... :) heb je eigenlijk nog wat goed te maken. Op de DOP-meeting was je niet, dus kom je wel naar de L&R-meeting? :) |
Citaat:
we zijn al twee keer uitgeweest... enneh.. iedereen vind het leuk... tja.. geen probleem dus... maar die spanning... ik ga eraan ten onder... normale mensen moeten morgen naar school.. ik ben stiekem wel normaal... maar heb geen school morgen :) |
Citaat:
Die spanning is vreselijk he? Ik weet het.. afschuwelijk, maar ja.. eigenlijk stiekum toch ook wel weer heel leuk (als je er tenminste iets positiefs voor terugkrijgt zeg maar).. Nja, om deze tijd bellen lijkt me in ieder geval niet echt verstandig :D Maar euh, morgen, waarom niet? |
Citaat:
Hoezo denk je dat er aan ten onder gaat, 't lijkt me niet dat 't "aleens gebeurd is"? 2) same here :o [toch ga ik zo echt slapen hoor :p] |
Citaat:
en ik ga wel vaker daten, maar zegmaar, dat is nog niet (zaterdag... moreg!!) en.. hij is ziek... ik ga d'r aantenonder in de zin van... mijn nagels zijn op enzo... :( :D |
Ik ga teveel voor haar redeneren. Dus achter elk uitblijven van een SMSje een afwijzing zien, achter elke afspraak met iemand anders een afwijzing, noem maar op. Terwijl dat natuurlijk in 99,9% van de gevallen nergens voor nodig is.
Maarja, dat is het verrotte van verliefdheid: het is letterlijk verstandsverbijstering, een obsessie. Een waanbeeld wat in het rijtje schizofrenie en manische depressie niet zou misstaan. Ik ben er dan ook een fel tegenstander van. |
Citaat:
|
ik ga nu naar m toe! jeeeeeee!
hij belde op! ik heb trouwens niet vaker gedate, omdat hij ziek is... *ziekenbezoeek* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken het, die spanning drives me crazy, in deze fase gaat t dan bij mij ook altijd helemaal fout
en met smsjes ook, die spanning of hij terugstuurt, kills me |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |