![]() |
Terug van weggeweest
Give me joy
Give me pain Everything you do Drives me insane Don't give me that look Don't give me that smile Don't do anything It makes me think a while only about you Like the first time When your lips Kissed mine So give me Joy Or give me pain Whatever you do I'm already insane Jaja, je raad het al, er is er were een heel erg verlief. Lata me weten wat je er van vind, maar nog belangrijker wat er eventueel anders moet! Ps, hoe verander ik mijn nickname? |
Citaat:
|
wahahaha, ziek hem wel voor in staat :)
Maareuh ik vind hem vet vooral dat het eerste stuk terugkomt. alleen omdat je kritiek wil: "a while" klopt denk ik niet in dit verband. rijmt wel maar is eerder "a lot" :P |
meer cliche dan die ander, ook minder leuk dan die andere
|
ik vind m juist minder cliché dan die andere, maargoed genoeg over clichés...
ik vind m mooi en idd wat Maus zei: kewl dat het eerste stuk terugkomt..:) xx Yf |
ja klopt wel een beetjuh allemaal, maar het moest rijmen!
En die forumbaas ga ik echt NIET pijpen. |
ik vond hem al mooi, had ik al gezegd... ik zieje maandag weer...! doeg xxx nas
|
Hmz vind hem goed! weet niet beetje wazig enerzijds heel gewoon (cliche :p) gedicht en anderzijds juist helemaal niet...
haha hier schiet je ook geen flikker mee op ;) dikke kus lies |
Ik denk niet dat het cliché is, ik denk juist dat Big W heeft geprobeerd alle cliché's bij elkaar te brengen, zodat het een zo ontzettend doorzichtig gedicht is geworden, dat de betekenis juist is de frustratie jegens het onbegrip van de oppervlakkige dichtstijl die soms op het forum verschijnt. Een soort contra-artchoq beweging.
|
Een soort pulp om het pulp. De ware kunstzinnigheid schuilt hem in de tendens, het constante overstelpen met gewoonheden is zo krachtig dat het emotie inboezemd. Indrukkendwekkend staaltje andersoortige kunst.
|
Citaat:
In eerste instantie vond ik het wat zwak en clichematig, maar ik herken nu een andersoortig dynamiek in het geheel. Als 'Big W' het inderdaad zo heeft bedoeld is het een uitermate goed doordacht gedicht (y) |
maar "biw w" heeft niet zo'n doordachte schrijfstijl, want "big w" compenseert z'n "tiny w" met misselijkmakende oppervlakkigheid
dusdanig dat het gedicht ... heeeeeeeeeeeel saai is en op de oppervlakte blijft... behalve voor pseudo-intellectuelen die zelfs een diepere betekenis uit "het grote bananenlied(of whatever the fuck" halen enjoy.... |
een duidelijk voorbeeld van 'opbouwende kritiek' (welke halfzachte mongool heeft dat nou weer verzonnen?) :D
|
Misschien is niet iedereen zo slim als jullie profesoren en vat dit niet verkeerd op, maar hebben jullie nooit niks beters te doen, wnat volgens mij kraken jullie alle gedichten helemala af behalve die van elkaar. Ik dicht niet omdat ik een goede stijl wil ontwikkelen, ik dicht omdat ik mijn gevoel erin kwijt kan en misschien zo aan anderen kan laten merken wat ik voel. Wanneer je dit niet doet, wordt je waarschijnlijk iemand zoals jij, zou dit een compliment zijn denk je?
|
maak je niet druk jongeman.... I'm just fucking around :D ik weet precies wat je bedoelt ...want met dat probleem kamp ik ook op dit moment.... you passed the test!
en ik heb wel een leventje hoor... :D je kent me wel... it is mie... remy..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |