![]() |
Say it when you mean it
I'm not going to say' I love you'
because I don't I won't say 'I can't live without you' because I can I could tell you you're so sweet, funny and beautyfull but you already know this I can only say I like you very much that I love to be around you can't stop thinking about you I think I've said enough..... |
Is het modern? Dada?
|
I can't say I don't love it
'cause it's too much to say I do, but I like it. |
Ik vind em goed.
laat ook heel duidelijk iets blijken wat ik al van je wist :) je bent trouwens wel "In love" :P Kwel dat je ook weer op scholieren zit dude, jij ook al word steeds gezelliger hier :) |
het is een beetje simpeltjes, ligt ook een beetje tegen het cliche aan... maar opzich is het best leuk
|
Citaat:
|
BWINO!!! jeej!! kewl..:D
mooi gedicht ee, tis beetje cliché idd maar wel erg mooi :) xx Yf |
Citaat:
dada? |
Citaat:
ksie je morgen op school |
Citaat:
1 de geest van het nieuwe in maatschappij en kunst en de uitingen daarvan & dada´ïsme (het ~) 1 richting in de kunst en de literatuur uit 1916, die alle betrekking tussen de gedachte en de uitdrukking ervan wilde opheffen |
isliefff :)
en het laat heel duidelijk zien wat ik nog niet weet maar morgen lekker aan maus ga vragen NANANANANANANANANANANANANANANANA haha hijs niet te cliche bwien hijs koel kdenk dattik de mijnes er ook maar weer eens op ga zetten.... koel idee de oude garde :) x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |