![]() |
Vrijdag 13 dec.: The Sixth Sense
Ik heb hem, sind ik hem in de bios heb gezien expres niet meer gezien, maar 1 keer dus. Maar kheb wel zin om hem nog een keer te zien, kijken of het eigenlijk wel klopt etc... hehe
|
[SPOILER](misschien :) )
ik snap nog steeds niet dat stukkie met die stappen hoe hij dat huis binnenkomt en samen met die moeder... dat hij dan nog niet snapt wat hij is... hoe komt ie dan binnen :confused: ... vind het wel een vette film (y) |
Citaat:
praat hij dan ook wel echt met ze moeder? Of zitten ze gewoon? Alsnog raar als je kind afentoe een stapje naar je toe doet en dan in ene wegloopt :D |
ik ga hem zeker nog een x kijken, en opnemen denk ik :) heb m ook maar 1x gezien, dus ga nu idd eens ff controleren of het allemaal wel klopt enzo ja...hihi, maar ik denk wel dat t klopt, want dat zullen ze heus wel goed hebben gecontroleerd enzo, want anders slaat de hele film natuurlijk nergens op als t allemaal niet zou kloppen :p
|
nee, k vond het zo een kut film, aardig slaapverwekkend, gebeurd niks leuks in...k had er veel meer van verwacht
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hij praat niet met die moeder, heb m de 2e keer nog ns goed bekeken en alles klopt... Wel cool gedaan eigenlijk, dat ik dat de eerste keer niet door had :eek: |
Citaat:
|
Ik heb hem net ook toegevoegd aan de Tv-tips, op de voorpagina zeg maar.
Vond het een erg sterke film, ben sowieso Bruce Willis-fan. |
(y) Zeer sterke film. Mooie rollen van Willis en Osment en natuurlijk topregie.
|
jah, die mot ik ook zien! Heb dan all1 un feessie, maar dan neem 'k ut wel op!
*boeiuh, maar nie heus! :rolleyes: * |
ik ga em ook kijken
en opnemen en kijken of alles echt wel klopt enzo ik had het ook niet door, dat
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga ik zeker kijken (y) :)
|
Citaat:
|
kutfilm! misschien dat ik in de reclames kijk!
|
*gaap*
Saaie film, alleen het einde is stoer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) leuk om nog een keer te zien!
|
Meerdere malen gezien. Toffe film, dat wel.
Ik ga hem niet nog eens kijken, daarvoor is hij al té vaak op Canal + geweest. Hij is iig beter dan The Unbreakable, die film werd veel met The 6th Sense vergeleken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga hem zeker kijken.....
als ik niet naar voetballen ga |
zeer vette film ..ik had totaal geen verwachtingen maar ik vond em zeer vet .ga zeker vrijdag kijken
|
Citaat:
vrijdag de 13e, is aankomende vrijdag al he? :cool: |
Citaat:
kijk, dat die moeder niet met hem praat... ja goed, maar in principe weet ik altijd wel hoe ik ergens kom... het enige waarmee ik dit kan verklaren is dat geesten zich een soort van kunnen teleporteren weet je wel... dat hij op een plek wil zijn en dat hij daar dan ook is... en die moeder zit daar ook maar een beetje niks te doen... ik bedoel, hoe vaak zitten jullie alleen maar ff te zitten om te zitten... hahahaa, nou ja, ik denk er toevallig ook maar over na hoor :D *SPOILER* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het geweldig... Ik heb hem in de tussen tijd al vaker gezien, maar dan kan ik hem niet zien omdat ik waarschijnlijk toch niet kan ontvangen. *pakt alvast DVDtje erbij*
|
Citaat:
|
Citaat:
Of mag ik hem bij jou komen kijken? Mag ik, mag ik?! ;) |
Citaat:
|
ik vond het wel een amusante film... Zal hem denk in nog een keertje kijken
|
Ik heb door die film 3 nachten niet geslapen. :eek: *is bang* Dat stukje met die bandrecorder... :eek:
|
Citaat:
*alweer vergeten is* :o:o |
Citaat:
|
Ik vin em wel leuk, ook weer niet fantastisch, maar hijs klpt niet helemaal, want die moeder van dat jochie ken die dooie wel zien en das raar tenimnste dat lijkt zo maarjaaaaaaaaa
|
Citaat:
Spoiler
|
echt een goed film vind ik :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt een te gekke film! (y)
|
Het was echt een coole vette film hoor
|
Citaat:
|
Een forumbaas die zonder waarschuwing een spoiler post, het moet toch niet veel gekker worden.
|
Gare film. Zeker als je hem gaat kijken terwijl je het einde al kent.
|
Heb hem ook gekeken op tv, had hem nog niet gezien en had geen verwachtingen. zaten wel leuke stukken in ja ( zoals dat vergiftigde meisje en het einde). Maar het verhaal vond ik maar slap.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |