![]() |
komen hier wel eens mensen van het cdja?
of die het cdja willen leren kennen? ik wil er je graag meer over vertellen, maar ja ik hoop dat dit wel mag van autodroppie
|
naja van mij mag dit wel, er zijn tenslotte ook topics over leefbaar nederland enzo.
(al zijn er ook genoeg wat stem jij topics) PS dit moet wel een discussie over het CDA worden dan |
oke dus allemaal over het cda lullen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
wat vinden jullie van balkenende? ik vind em very good
|
Discussie over het CDA? Hmmmm hoe kun je een discussie voeren met mensen die het allemaal eens zijn met de CDA? Je moet wel even een tegenstelling geven...
Waarom CDA en geen VVD.....dat word dan lachen want dan kom je met mij in discussie |
Balkenende......ja ik wee tnet zo goed wat ik over hem moet zeggen alleen vind ik hem een beetje een "oude professor" lijkt me verder wel goed. Want hij praat duidelijk!
Niets tegen Balkenende, maar geef mij maar de VVD. Want ja dat CDA dat krabbelt vaak weer terug naar de bijbel en dat vind ik een beetje laks in de maatschappij waar er sprake is van ontkerkelijking |
mja ik vind het cda niet zo'n goede partij, geloof vind ik sowieso niet echt een goede zaak, en standpunten over abortus enzo vind ik maar niets
|
dat van dat tegenvallen valt heel erg mee hoor! en we zijn gewoon een christelijke partij en ik vind dat ze gewoon hele goeie standpunten hebben. en waarom dan vvd?!?!?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben tegen het CDA, en wel om de volgende redenen:
- ze willen religie tot een verplicht EINDEXAMENVAK bombarderen - kerkelijke instanties meer vrijheid en rechten toekennen - die balkenende is net Harry Potter( volgens mij loopt ie in het weekend ook met zo'n puntmuts en een pak met sterretjes erop http://forum.scholieren.com/smile.gif ) - ze willen af van het gedoogbeleid, wat ik juist vrij goed vind - voor de rest trappen ze een boel open deuren in, daar wordt ik echt niet goed van. met name over "de veiligheid op straat" en " de gezondheidszorg" het enige wat er uit hen komt is: "het moet beter", maar met concrete plannen komen ze niet echt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat is dan ook de voornaamste reden waarom ik never nooit niet op CDA ga stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mag ook |
Citaat:
|
ik vind dat balkenende het wel goed doet, alleen ben ik het niet eens met de (meeste) standpunten van het cda.
|
wat dan bv. niet
|
Citaat:
|
Ik ben geen voorstander van een overheid (of een partij) die vanuit een religie handelt, hoe klein die invloed dan misschien ook wel is. Dus zou ik iig nooit op het CDA - CDJA - stemmen, ookal hebben ze misschien best goede ideeën.
|
Ik dacht eers dat de stelling was "komen hier wel eens mensen van de centrum democraten, ja?"
http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
Citaat:
|
eindelijk eens iemand die het met me eens is
|
Citaat:
wat vind jij trouwens van softdrugs? en is het CDjA nog steeds voor legalisatie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |