![]() |
vanavond Javier Guzman met de sinterklaas conference
k heb veel over Guzman gehoord, hij schijnt geweldig te zijn, jammer dat k er niet heen ben geweest met kunstshot in Leiden, maar ja...
maar wat zal het worden denk je? of als je na de conference post wat vond ej ervan? zoals k al zei, k heb gehoord dattie goed is, k verwacht dus wel dat het goed lachen word vanavond (y) :cool: |
Jah ik wilde net er een over beginnen, of iemand wist hoe laat hij zou komen, want ik wist dat hij een sint conferance ging houden. Ik had nl naar de opnames gekund :(. Maarja, ik heb hem tijdens mijn introductie week gezien, en hij is echt cool :D Hij kreeg echt een superlange staande ovatie :cool:
Maar zijn steil, een beetje grof, soort van Hans Teeuwen maar wel anders natuurlijk. Dat wordt zeker leuk :) Weet iemand hoe laatie komt en waar? KIJKEN! (y) |
Guzman deelt uit
Do 05 December 2002 20:25 Nederland 3 Sinterklaasconference alstu :) |
Citaat:
|
ik ben benieuwd
ik ken em niet zo goed |
Is dat niet die gast van 100% AB (vpro)??
die is in ieder geval zwaar grappig :) (y) |
En wat vonden jullie er nou van? Moet zeggen dat ik hem live leuker vond :o
|
beetje flauwe humor. Ik hou persoonlijk ook niet zo van cabaretiers die zo graag hun mening willen uiten over de meest actuele (en cliché) zaken. De grappen liggen dan altijd voor de hand (Bush, Bin Laden en dat soort uitgekauwde onderwerpen) en maakt het gewoon minder leuk...
|
Ik vond de grappen niet zo sterk en nogal voor de hand liggend. Ik had het gevoel dat ik ze zelf ook wel had kunnen bedenken, en dat is niet positief. ;):p
|
Niet echt origineel maar ik heb wel gelachen. Mooi stuk over stoned zijn (herkenbaar) (y)
|
niet echt heel grappig nee :o
|
Met dank aan de videorecorder: aardig. Niet meer en niet minder.
|
Missed it. Ach ja.
|
ikke vond em erg leuk. deed me een beetje aan theo maassen denken. t duurde alleen veel te kort. die klaas van gisteravond was btw ook errug lache :)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |