![]() |
Stropdas?
Citaat:
|
tss... wat een onzin nou weer. laat men aantrekken wat die zelf wil zolang het er nog maar een beetje oké uitziet!
|
wat een gezeur, ik heb een hekel aaan kledingvoorschriften, zeker als die van het jaar 1800 zijn.
|
al kwam ie in zn ondergoed, t gaat erom wat ie zegt, niet wat ie aanheeft, belachelijk.
|
Tja ik vind kledingsvoorschriften zowiezo een achterhaald iets. Maarja, het wordt toch nog heel veel toegepast...
Ik begrijp aan de andere kant ook wel dat je je soms wat formeler moet kleden (ook al slaat het eigenlijk nergens op), maar doe dan a.u.b. idd niet zo miereneukerigs over zoiets onbenulligs. Tijd en belastingsgeld is iig beter te besteden dan op deze manier. |
Ik vind het logisch dat die man een stropdas om moet. Dat hoort er nu eenmaal bij; jasje dasje. Daar heb je je dan maar aan te houden, wat een gezeik van die vent. Thuis kan ie toch aan wat hij wil. Een rechter heeft toch ook een toga? Gaat ook niet lopen zeiken. Opzouten met je gezeik over Claus en die das om doen, desnoods niet zo strak!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Waarom mag de IND geen kledingvoorschriften hebben? Als zij vinden dat de werknemers jasje-dasje moeten, dan is dat toch hun goed recht? En zó raar is die kleding nou ook weer niet..
Wat niet wegneemt dat zonder das iemand ook in het net gekleed kan gaan. |
Citaat:
|
bij een pak hoort een stropdas! als je dan tog een pak aan hebt moet je ook een stropdas om hebben! anders staat het zo half!
|
Citaat:
Zoals al eerder gezegd is: Bij een pak hoort een das, als je geen das aan wilt, doe dan ook geen pak aan. |
Als het er maar een beetje verzorgd uitziet. Daar heb je geen stropdas voor nodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |