![]() |
(graff) schetsje
|
een mooi wit vierkantje met een rood kruis...
artistiek :) check de link ff ofoz hey ik kan um wel zien door de link direct te bekijken en dan doet ie het ook in je main post... |
Bovenste doet het niet.
Onderste is wel mooi, alleen ik vind hem niet zo heel erg duidelijk. Dat komt door de achterkant en vrij dunne zwarte lijntjes. Ziet er verder goed uit. (y) |
Ik vind die onderste heel mooi gevonden. Invullen met de juiste kleurencombo's zou hem compleet maken. Wat die kleurencombos zijn weet ik zo even niet... zal erover nadenken =)
|
ik vind de onderste wel vet, alleen ik zou persoonlijk die letters er niet in verwerkt hebben..zet gewoon het woord eronder (of erboven wat je al had) dan zie je het woord toch wel erin. En ff inkleuren :) en maybe schaduw
|
de bovenste zie ik nix... en de tweede umm ligt denk aan mij maar ik kan er nix in lezen of herkennnen ...sorrie
|
wat een verrassing: ze zijn identiek :D
|
doop dsign, kannnem nie zo goed lezen maar ben niet echt nuchter... :rolleyes: maar zeker vet...gvd net bijna gepakt
|
Druqs - Aphex Twin ?
|
(S)
Citaat:
|
Citaat:
Maar de tekeningen zelf zijn erg goed |
nee geen DRUGS van Aphextwin, hou niet eens van die muziek :)
Ik ben trouwens R op mn broersw naam. |
Citaat:
maareh..toffe piece, ik zou de lijnen alleen ff wat dikker maken, mooie kleurtjes geven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |