![]() |
zweten
De laatste tijd zweet ik heel erg. En dat vind ik echt supervervelend.
Bijvoorbeeld op school: zelfs als het koud is heb ik soms zweetplekken onder mijn oksels, en dat staat niet erg charmant, zeker niet bij een meisje. Ook bij uitgaan heb ik er veel last van. Vaak is m'n hele rug nat! Ik moet erg m'n best doen om kleren te vinden waarin dat niet opvalt...maar toch. Ook in mijn gezicht zweet ik dan heel veel. Ik wil hier heel graag vanaf. Is er iemand die hetzelfde heeft, of iemand die weet wat ik er tegen kan doen? Help mij!!! alvast bedankt |
ik heb het ook heel erg, en kan je dus niet helpen http://forum.scholieren.com/frown.gif gelukkig heb ik gene zweetplekken, maar ook me rug veel met uitgaan, en gewoon in zomer!
sorry dat ik je niet kan helpen.... |
meestal krijg zweetoksels als ik ze net heb geschoren.. antitransparantdeo op je rug en oksels spuiten ofzo?
|
Ik al heel veel soorten deo geprobeerd....de een helpt beter dan de ander....maar allemaal niet goed genoeg helaas..
|
he ik heb dat ook gehad.
als je mij nou een keer mailt stuur ik je een paar dingen die je kan proberen. oke. kus kimber kimberverboom@hotmail.com |
ja heb het zelfde en schaam me er kapot voor,maar je ken er nix aan doen geloof,of wel,zoja,wil ik het graag weten.....hihihi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |