Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Opgestoken haar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=299217)

Syphon 05-12-2002 20:05

Opgestoken haar

Ik had net even het foto topic door gelezen maar nu zag ik tot mijn verbazing niet een meisje met opgestoken haar, why not?
Niet mooi, te veel werk, te dik haar, te dun haar, te lang haar, te kort haar? Zijn er wel meisjes die het doen?

Want ik vind dat echt zo mooi, dan smelt ik echt, met een beetje lipgloss erbij en ik ben van jou :D

Floosje 05-12-2002 20:22

Tja ik vind het zelf ook altijd wel leuk als ik m haar opgestoken heb, maar zoals je zegt: tis nogal veel werk.
Dat hoeft niet natuurlijk, maar kheb sochtends nooit zoveel zin om, als ik al zo laat ben, ook nog eens mn haar op te gaan steken... Ik doe het wel eens als ik bijv uitga of een of ander feest heb ofzo...

Syphon 05-12-2002 21:32

Citaat:

Floosje schreef:
Tja ik vind het zelf ook altijd wel leuk als ik m haar opgestoken heb, maar zoals je zegt: tis nogal veel werk.
Dat hoeft niet natuurlijk, maar kheb sochtends nooit zoveel zin om, als ik al zo laat ben, ook nog eens mn haar op te gaan steken... Ik doe het wel eens als ik bijv uitga of een of ander feest heb ofzo...

Maar heb je er geen foto van :D :D

Isobel 05-12-2002 21:35

Dat is mooi. :)

Helaas is mijn haar een heel klein beetje te kort, een staartje maken gaat net. Toen mijn haar nog lang was deed ik 't ook wel eens.

Zo handig is het btw niet. Vooral niet bij zwaar haar. :/

WishfulDreaming 05-12-2002 21:38

vind het wel leuk, ben er alleen te lui voor 's ochtends :)
Op een zondag wil ik het nog wel es doen. neej geen foto

MiZz TeRiOuZz 06-12-2002 08:54

http://dfl.sirious.net/sigs/foto 43.jpg
http://dfl.sirious.net/sigs/foto 51.jpg

:p

jeuj
bijna goeje kwaliteit ook (y)

the exploding boy 06-12-2002 08:56

Steek mn haar bijna iedere dag op. Maar daar ga ik geen fotos van posten, ben niet gek :eek:

MiZz TeRiOuZz 06-12-2002 08:56

Citaat:

the exploding boy schreef:
Steek mn haar bijna iedere dag op. Maar daar ga ik geen fotos van posten, ben niet gek :eek:
dank je :eek: :p

the exploding boy 06-12-2002 09:24

Citaat:

MiZz TeRiOuZz schreef:
dank je :eek: :p
;)

smilegirl 06-12-2002 17:58

heej toevallig heb ik een week geleden me haar weer voor het eerst opgestoken...sinds een jaar omdat het redelijk kort was..
ik had zo'n kuif en de rest achter opgetoken..maar toen ging ik uit.
toen ik naar school ging heb ik het ook gedaan vond het wel leuk staan.
bij mij is het even veel werk of ik ze nou opsteek of me haar los doe en het een beetje naar buiten en springerig wil hebben...
wel een nadeel van als ik me haar opsteek aan het eind van de dag zit de helft weer los omdat me haar veels te dik is.
maarja...ik gageen foto posten van me en opgestoken haar want die heb ik NOG niet...
vind zelf trouwens....dat inderdaad meer meisje hun haar moeten opsteken...want je ziet dan meer het gezicht van iemand..waardoor het vaak veel sprekender lijkt.

Smiley_Knorretje 06-12-2002 18:58

ik doe het weleens, maar het is inderdaad teveel werk en ik ben altijd bang dat het er dan min of meer uit zakt en dan kun je dus niet je haar los doen want dan heb ik echt een warhoofd van hier tot Tokyo!

DarkRaven 06-12-2002 19:18

Ja is echt mooi! Maar dan moet het wel een beetje lang zijn. Meisjes met kort haar vind ik zoiezo al lelijk (n)

RoSaLiNi 07-12-2002 02:28

Citaat:

MiZz TeRiOuZz schreef:
http://dfl.sirious.net/sigs/foto 43.jpg
http://dfl.sirious.net/sigs/foto 51.jpg

:p

jeuj
bijna goeje kwaliteit ook (y)

Mooie bril (y).

Saraï_h 07-12-2002 07:25

ksteek ook altijd mn haar op:D wel megarommelig met allemaal plukjes eruit anders vind k t saai.. en dan wat speldjes erin, een haarband/diadeem met glittertjes ofzo. en klaar

Black Sugar 07-12-2002 09:25

M'n haar is nu te kort maar eerder gooide ik d'r altijd een of andere knoop in ofzow. Nouja het was net alsof het opgestoken was :D Anders is het veel te veel werk. (pfft, das trouwens als weer lang geleden)

BrunetJuh 07-12-2002 10:01

ik heb ut nu ook opgestoken, maar vooral omdat ik mijn haar te kort vind (heb nu ongeveer bijna tot mun schouders) de kapper was aan ut knoeien geweest (n) ma goe, iedereen zei dat opgestoken haar net so leuk izzz, dusse...

snoopy 07-12-2002 10:08

Heb m'n haar nu opgestoken! (*heeft trouwens ook lipgloss op ;) *)

Roos 07-12-2002 11:23

http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=31576

Zo.heb.ik.het.wel.eens..
Is.idd.zo.gedaan,.paar.minuutjes.MAar.'sochtends.heb.ik.die.paar.minuu tjes.hard
nodig.voor.andere.dingen.:)

Syphon 07-12-2002 11:29

Citaat:

snoopy/mamo schreef:
Heb m'n haar nu opgestoken! (*heeft trouwens ook lipgloss op ;) *)
Hou op :D

Quiana 07-12-2002 11:32

Mn haar is bijna lang genoeg. :D :p
Ach ja, k vind het wel veel werk.. :o

Nuck 07-12-2002 12:34

Opgestoken haar is vrijwel altijd mooi, staat leuk :). Helaas is mijn haar nog wel te kort.

mariskaatje 07-12-2002 12:55

ik vind 't ook errugggggg leuk!

maar hoe doen jullie dat dan????
mij lukt 't nooit fatsoenlijk :(

smilegirl 07-12-2002 13:49

Citaat:

mariskaatje schreef:

heb je lang of half lang haar?
want met lang haar is het handig dat je een staart maakt en dat je dan een soort knot maakt
met schuifjes vaststeken vind ik zelf het mooist
als je half lang haar hebt..
moet je het gewoon plukje voor plukje doen en een soort rondjes ervan maken...

suc6! als je het snapt :)

mariskaatje 07-12-2002 13:57

m'n haar valt ongeveer 4 cm over me schouders :)
redelijk lang dus.....maar als ik 't in een knotje ofzo doe,
zakt 't heel gauw uit.....'k heb errug dik haar.....:(

RoSaLiNi 07-12-2002 15:09

zo.doe.ik.het.(halflang.haar.met.een.slag)

haar.wassen
krullen.kneden.met.een.beetje.mousse/volume-hairspray
je.hoofd.een.paar.keer.heen.en.weer.schudden,.lekker.wild
een.staart.maken.met.een.elastiekje
je.staart.rond.het.elastiekje."draperen"
met.schuifspeldjes.vastzetten
nog.een.beetje.hairspray.erover

uitzakken,zo.voorkom.je.het.;)
-haar.opsteken
-je.hoofd.10x.heen.en.weer.schudden.(stevig)
-de.plukken.die.eruitvallen.opnieuw.vastzetten
Nu.zit.het.wel.stevig.:)

(en.nu.ga.ik.naar.de.winkel.voor.een.nieuw.toetsenbord)

Esmée 07-12-2002 15:26

Ik steek het alleen op als ik er echt netjes uit moet zien; als ik, met de manier waarop ik mijn haar geknipt heb, het dan opsteek, ziet het er al snel tuttig uit (omdat ik zo'n schuine lok en zijscheiding heb). Ziet er wel classy uit hoor, maar dan wel bij gelegenheden :)

mystic girl 07-12-2002 19:21

het kan best mooi staan, maar dan niet zo perfect, beetje wild zeg maar, bij vele maakt opgestoken haar ook ouder vind ik.
ik steek ze bijna nooit op heb ik 's morgens geen tijd voor en ik krijg het nooit zoals ik het wil, bij mij moet het dus perfect zitten, maar toch los en dit bereik ik dus nooit.
ik steek het haar van anderen wel vaker op, zit altijd wel leuk dan ;) :p

Horror Kitty 07-12-2002 19:45

Eerst had ik dat altijd, want ik had pijpenkrullen en halflang haar, zag er wel grappig uit, vond ik.. :)
Maar nu heb ik een soort van hanekam met extensions erin en ik heb het in zo'n model dat het ietsje te kort en te dik is om leuk op te steken..

I_am_anouk 08-12-2002 04:50

veel te veel werk, af en toe doe ik het

MiZz TeRiOuZz 08-12-2002 15:57

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
Mooie bril (y).
dank u dank u :):)

Gwenniej 08-12-2002 17:06

mjuh zowveel werk ist niej...
ik steek ut dan niej helemaal op enzow maar alsk ut voor mijn doen opgestoken heb doek ut als volgt:

mousse in me losse haar kneden zodat ik het niet zow super stijl heb hangen...
dan doek ut in een staart...
dan sla ik me staart heel rommelig in een knot achtig iets
en dat zet ik vest ( soms alleen maar met 2 elastiekjes)
dan trek ik er een beetje paar plukjes uit enzow
en heb je een opgestoken effect :)

little lady 08-12-2002 19:31

vind het wel mooi alst een beetje rommelig opgestoken is..

heb er alleen zelf geen geduld voor en bovendien echt te dun steil haar

MiZz TeRiOuZz 09-12-2002 11:48

Citaat:

little lady schreef:

heb er alleen zelf geen geduld voor en bovendien echt te dun steil haar

mijn haar is ook heel dun en stijl, en dat is ook de reden dak het niet zo vaak (meer) doe...als ik het doe, toupeer ik het namelijk eerst, zodat het voller lijkt...

Gwen. 09-12-2002 12:47

Ik steek mijn haar vaak op, relaxd, staat leuk en is zo klaar.

scala 09-12-2002 13:39

Ik steek m'n haar wel es op:) tis makkelijk, staat leuk en het tzit dan goed (heb lang haar dus soms is het fijn als het niet in de weg zit:P)
Ik maak dan 1 of 2 losse knotjes(zodat de langste plukken in het elastiek zit zeg maar) en met een paar speldjes zet ik wat plukken vast en tada:) het scheelt wel wat voor speldjes je hebt vind ik...die schuifdingen zijn het beste en ze moeten wel stevig zijn anders werkt het bij mij niet..de mijne zijn vd Hema:p
Soms doe ik het wat wilder(dat het een btje uitsteekt ofzo) en als ik bv moet werken dan maak ik het wat strakker:)

°×.C-LiCiOuS.×° 09-12-2002 17:18

ikke half lang haar
doe het wel vaak soms met een stiekje soms zonder en zit altijd goed *o ik klink eigedunkerig da ben ik nie ik ben zielig ik heb oorontsteking auw...*

Ninnoc 09-12-2002 18:08

mijn zusje doet dat weleens, ik niet, ik ben lui en heb zoveel moeite en tijd niet over voor mijn haar, mijn haar zit dus altijd in een knotje

Scarlett 09-12-2002 18:33

Toen ik nog lang haar had deed ik 't redelijk vaak, maar dan snel-snel, om het uit m'n gezicht te werken.. En dan 'netjes' zegmaar als het nodig was. Nu eigenlijk nooit niet, ik heb er nu een te bol gezicht voor vind ik. :o :/

T.e.s.s 10-12-2002 12:06

Citaat:

Floosje schreef:

sunflouwer 13-12-2002 13:14

ik doe het ook wel eens, omdat mijn vriend het zo mooi vind staan

ik doe het geloof ik best wel raar;
ik kam mijn haar niet, want dan word het zo'n pluizebol als ik het opsteek.
dan doe ik mijn vingers een beetje uitelkaar en ga vanaf iets boven mijn oren door mijn haar, tot ze achter bij elkaar komen.
Dan draai ik het een beetje omelkaar en zet het vast met schuifjes.
Dan trek ik meestal achter mijn oor een krulletje los,
en hier en daar een piekje los.

en klaar, staat wel cool eigenlijk,

hmmm klinkt vaag, ik zal wel es foto posten

Arenda 14-12-2002 05:51

Yuh ik deed mn haar eerst vrij vaak omhoog, zo in 5-10 minuutjes mee klaar. Doe het nu echt nooit meer, ik krijg wel altijd positiefe reacties maar.. mjah kweetniet ben gewoon te lui denk ik kheb ook wel een foto, wil ik wel posten? :)

Toscane 14-12-2002 11:10

iedereen zegt wel da t zoveel tijd kost, maar ik vind da best meevallen. Het opsteken zelf dan he , kmoet wel altijd nat haar hebben anders lukt t niet mooi, t douchen kost bij mij meer tijd dan t opsteken van me haar zelf. Maar vind t idd ook supermooi als haren zijn opgestoken :D

marlies 14-12-2002 12:08

Ik kan dat volgens mij niet eens. Ik zou niet weten hoe ik het moet doen en mijn haar is ook enorm dik. Echt heel erg.. Ik wissel vaak van kapper en dan is het altijd zo..Jij heb het dikste haar wat ik ooit gezien heb :(

dus ja.. Ik heb altijd in een "halve staart" En ja dat zit ook wel leuk

2young2live 14-12-2002 15:25

Ik snap niet echt waarom je je haar niet kan opsteken als het dik is :confused: ik zelf heb best wel lang en best veel en dik haar, maar ik steek 't vaak genoeg op, gewoon een staart in, je staart ronddraaien en dan vastdraaien en dan een elastiek eromheen (duidelijk ?:confused: ) je kan trouwens ook van die staart een vlecht maken en die vastdraaien..
Nou doe ik zelf nooit dat "warrig-knotje" kapsel wat zo "in"schijnt te zijn, maar gewoon netjes zegmaar, ik had wel een ander leuk kapsel waar mijn haar nu te lang voor is geworden, gewoon twee vlechtjes maken, die op je achterhoofd kruisen, dan de uiteindes naar binnen klappen en dan met speldjes vastzetten, misschien nog een mooie speld erop ofzo, je kan met dat kapsel trouwens niet meer omhoog kijken omdta die "knot" zo in je nek zit, maargoed dat zijn maar details :p

Druppel 22-12-2002 23:05

Citaat:

mariskaatje schreef:

ik kan dat zelf ook nooit maar mijn zusje is heel goed in dingen doen met haar en make-up enzo dus als ik uit ga dan onderwerp ik me gewoon aan haar talenten! :D (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.