![]() |
Vakantieliefde
Of liefde die daaruit voortkwam.... Ervaring???
|
ja
|
|
Citaat:
|
euh.. nee :D
|
Citaat:
Waarschijnlijk heeft iedereen weleens een vakantie'liefde' 'gehad'. Al noem ik ze dan 'vakantievriendinnetjes' of, voor sommige anderen: 'vakantievriendjes'. Dan is er zeg maar nog een 'tussenweg'. Vriendschap i.p.v. verliefdheid. :) [Waar is de abt dan heen geweest, op vakantie?] |
Ja... En er kwam echt liefde uit voort! Najah, die liefde is er nog steeds! Wederzijds ook. Maar probeer eens een relatie te hebben met iemand die in Italië woont... :(
|
vakantieliefde ga je mee?
Ik wil met je zwemmen in de zee vakantieliefde ga je mee? Ik lag op het strand, jij kwam voorbij, keek me aan, zei tegen mij: "Is er een plaatsje naast je vrij?" en vanaf toen, wij, hand in hand, over het plein, over het strand, schreven onze namen in het zand enz. *zwijmelt weg bij dat nummer* :o |
Citaat:
|
echte.. vakantieliefde neej.. moet der niet aan denkuh.. beter.. af en toen iemand toch.... haha
kuzz inge |
Ehm jep en das nog niet zo lang geleden...
Ik heb em na de vakantie nog best vaak gesproken en 1x gezien, maar et is niks geworden. Ik kon het niet door de afstand en achteraf denk ik ook dat ik eigenlijk ook niet gek genoeg op hem was toen. Nu hebben we altijd ruzie als we elkaar spreken. Ik snap ook niet waarom.. we irriteren ons aan elkaar ofzo.. :confused: |
8 maanden..
daarna ging t (door mn eigen stomme schuld http://www.smilies.nl/sad/azcrying.gif) uit..... ik mis m nog steeds regelmatig, ondanks dat dat in februari een jaar geleden is..... |
Vakantieliefde *zwijmel*.
Heb jaar geleden een onwijs leuke jongen ontmoet, we hebben heel kort iets gehad, maar het was toch wel geweldig :) Nu zijn we nog onwijs goede vrienden, ik ga over 2 weken naar hem toe :) |
Ja heb ik gehad,.. elk jaar als ik daar weer op vakantie ben,..
het is gewoon in NL.. maja.. toch meer als 100 km van elkaar.. Ik heb nu een vriend hier in de buurt,.. maar ik denk soms toch nog aan hem. omdat het alleen maar leuk was met em! Dus als t kut gaat met mn echte vriend moet ik aan mn vakantie liefde denken :( das ook niegoed |
Ik heb nu meer dan 4 maanden met mn vakantieliefde en het gaat nog steeds hartstikke goed!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |