![]() |
Gezocht: oude SEGA of Nintendo
Voor op mijn oude studenten-TV'tje: een Sega 16 bit (Megadrive heet dat geloof ik) of een NES 8bit. Onder de 40 euro als het kan, en liefst zo goed werkend mogelijk natuurlijk. Ik kan 'm ophalen (OV) dus geen verzendkosten ofzo, en dan krijg je gelijk cash betaald.
-gus jimmybigeyes@hotmail.com op msn |
Voor 40,- kun je ook wel een 2e hands PS1 kopen,
alleen even beetje zoeken.. |
Ik heb nog wel een megadrive liggen die ik niet meer gebruik. Zit 1 voetbalspelletje bij. Een controller waarvan het loopknopje loszit en nog een hele lompe uitgebreide controller die nog goed werkt. Er zit echter geen kabel meer bij om te switchen tussen tv en de spelcomputer, dus zonder dat ding werkt hij (zover ik weet) niet.
|
ik heb voor de nes en de sega nog een stapel spelletjes liggen, dus dat vind ik leuker dan een ps1. die van Martijn_N lijkt me erg gammel, dat is niet handig.
|
Ik heb een MegaDrive II met 2 controllers en 8 spellen. Hoeveel wil je er voor geven? :)
Helemaal compleet is dat ding trouwens. (y) |
ik heb nog ergens op zolder nog 1tje liggen :o
maar kweetnie of die ut nog ' goed' doet :p |
Citaat:
Alleen is de originele controller niet helemaal goed (maar de uitgebreide wel) en zit er geen kabel bij om te switchen tussen tv en sega. |
Rhinus, kun je mij toevoegen op MSN, of me je MSN adres geven zodat ik jou toevoeg? Mailen mag ook, naar gus@scholieren.com
Dan kunnen we overleggen over de prijs. |
Ik heb je mailt.
|
Rhinus en ik werden het niet eens over de prijs. Is er misschien iemand anders die een sega/nes heeft voor onder de 40 euro? Mail me!
|
ik heb een sega met 2 joy sticks en 2 controllers waarvan er geloof ik 1 kapot is. ik weet niet wat het allemaal nog doet maar dat alles bij elkaar mag je van mij kopen voor 40 euro
ik heb ook nog een aantal spellen als je wil |
|
'k heb nog wel wat spellen liggen voor de sega 16 bit, intresse ?
[edit] ..ook nog wel draadloze controlers als ik het goed heb :] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |