![]() |
Samengevat voor VWO oude stijl...
Heeft iemand die boekjes al eens gebruikt? Positief/negatief?
Ik heb net wat examenbundels besteld, maar ik wil ook wat Samengevat boekjes hebben, als soort back-up zeg maar. Bij BOL kan ik ze niet krijgen voor de vakken die ik wil, iemand tips waar ik ze wél kan vinden? (ik wil niets overkopen hoor) |
Die hebben ze bij 'de Slegte'.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je het bij een grote Slegte geprobeerd? Amsterdam ofzo? |
Ik heb ze ook besteld (wel geloof ik vwo nieuwe stijl), omdat ze best handig zijn bij het leren van een bepaald onderwerp. Kort maar duidelijke uitleg, per onderwerp gesorteerd en op de rechterbladzijde telkens vragen met kort de antwoorden er bij.
Dus ik zou ze kopen als ik jou was. (y) |
Citaat:
Maar ja, moet echt oude stijl hebben, zijn telkens niet leverbaar... |
Er staat in wat je moet weten. Maar als leermiddel heb je er weinig aan vond ik. Het is meer een soort naslagwerk. Ze zijn wel erg compleet en overzichtelijk. Ik had ze voor WiA WiB en Engels.
|
Citaat:
|
ach zonder die boekjes red je je examen ook wel hoor...
|
welke vakken zoek je?
ik heb er misschien nog wel liggen (wel uit 2000 en ouder, maar dat verschilt niet veel denk ik) |
Citaat:
|
nee idd, en dat boekje had ik sowieso niet ;)
|
Ik heb bij Van Dijk drie boekjes besteld en heb ze nu ook al, ben echt zwáár tevreden over hoe ze in elkaar zitten etc, ziet er echt duidelijk en overzichtelijk uit..
Vooral die van biologie is súper.. alle stof in vogelvlucht op de linkerpagina en dan telkens de moeilijkste zaken uitgelegd op de rechterpagina... Wiskunde A heeft links de definities etc en rechts oefenopgaves, súper!! Ik heb overigens ook al mooie, spiksplinter nieuwe Examenbundels (die van Van Dijk zijn gebruikt, maar nog steeds erg mooi!). Echt een aanrader!! |
Citaat:
|
Die dingen gebruik ik niet. Een beetje normaal persoon houdt gewoon goed de stof bij per les, zodat je aan het eind niet ineens heel veel werk hoeft te doen.
|
Citaat:
Maar die boekjes zijn een soort 'back-up' zeg maar, staat echt alles nog eens in, maar dan gewoon een super fijn overzicht... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tuuuuurlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja... met een 7 zal ik ook hééél blij zijn :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |