![]() |
kan je van windows ME naar 98?
ik hoop dat dit kan want ik heb windows Me op de comp staat alleen heb ik windows 98 op cd staan en wondows Me niet
|
Hm ik weet dat het kan, maar ik weet alleen niet zeker of je dan eerst moet formatteren.
Want als je die 98 cd erin doet en wilt installeren doet ie t niet, dan zegtie dat er al een nieuwere versie op de computer zit en dan sluit ie af. |
Nope, downgraden van een bestaande installatie gaat niet. Tenzij ME zelf een upgrade op 98 was en de oude systeembestanden bewaard zijn. Anders niet.
Wat ik je aanraad: - een backup maken van alle belangrijke bestanden - met een 98 bootfloppy de machine booten en dan de HD formatteren - Windows 98 installeren Theoretisch zou je ook nog Windows 98 er overheen kunnen jassen als je hem boot vanaf de CD, maar dan krijg je een bloated Windows 98 systeem met een hoop bestanden erbij die het nooit zal gebruiken. Opruimen en opnieuw is beter (y) |
Citaat:
|
Citaat:
vergeet neit een backup te maken van al je belangrijke bestanden (zet zo op CD als dat kan of op een andere partitie als je die hebt) |
Citaat:
|
ME=mislukte editie
mensen van microsoft hebben zelfs toegegeven dat ME een snel in elkaar gezette versie van 98 is om een tegenhanger van 2000 te hebben voor de thuisgebruiker |
Waarom brult iedereen hier toch altijd maar formatteren? Damn, zo subtiel als een olifant in een porseleinkast.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=294218 Formatteren is zelden nodig. |
Trouwens, dit is S&M. Niet H&T.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |