![]() |
Top 3 Humor op tv
1. Friends
2. Osbournes 3. Jensen |
Osbournes vind ik echt (n)(n)(n)
Mijn top 3: 1. Cabaret bij de Vara (Lebbis & Janssen!!) 2. Dit was het nieuws 3. ('t begin en het einde van) Kopspijkers Telt dat cabaret niet, dan moet alles één plaats omhoog en komt Friends op 3 te staan. |
Waarom nou weer een top 3? In willekeurige volgorde:
The Simpsons Jiskefet De Vliegende Panters Futurama Bottom The Young Ones Cabaret op de Vara Friends behalve als ze serieus gaan doen Jensen is slappe uitgekauwde humor gepresenteerd door een willekeurige buurman. Die man moet nog veel leren over het vak. Vooral over hoe vertel je een grap zodat ie leuk wordt en hoe lees je een grap saai voor. The Osbournes is wel grappig als Ozzy iets te zeiken heeft :) |
het is misschien nu niet meer op tv, maar ik was er verzot op vroeger en we hebben alle afleveringen op video: buiten de zone.
|
Citaat:
|
simpsons
muppet show newsradio |
simpsons
jiskefet peulengaleis dit was het nieuws kopspijkers (begin en einde) vliegende panters REIE |
Frasier
Seinfeld uhmm ? |
tv series:
100%AB newsradio jiskefet monty python (niet meer op tv) (Poelmo, slaaf van het zuiden) :confused: hmm een lijstje maken is moeilijker dan dit topic eruit ziet |
Family Guy
Simpsons The Muppet SHow De Freggels!!!!!!!!!! Futurama |
Citaat:
en verder: Frasier Friends Sienfeld Die talkshow die net op ned 3 was, met die Indiers :confused: |
Citaat:
BEN IK HET 100 % MEE EENS |
1: Cabaret ibj VARA!
2: Kopspijkers 3: Dit was Het Nieuws |
1. Friends
2. The Simpsons 3. De Pulpshow/Stennis |
Frasier
That 70's show Friends The Young Ones Grace Under Fire Seinfeld News Radio Will & Grace Everybody Loves Raymond ongeveer in die volgorde |
en in die andere categorie:
Brussel Nieuwsstraat (BRILJANT!) Keek Op De Week (nog steeds; heeft dvd :)) De 100% AB show Kopspijkers Jiskefet |
1. Married With Children
2. Roseanne 3. Geen Idee Sorry, ik kan niet meer bedenken. Er is nog zeer weinig dat ik leuk vind. |
Friends
All Stars Dit was het nieuws |
1. tv7 en hertenkamp (komen niet meer, maar dat waren echt goede series)
2. monthy python (ook al lang niet meer op) 3. the nanny. nogal fout, maar wel super leuk :) |
ho, ho! en married with children natuurlijk
|
1. The Gilmore Girls
2. Sex & the City 3. Friends (maar dan wel de afleveringen van vroeger... toen was et veel grappiger) 4. Kopspijkers Voor mij is het een top 4 geworden. ZO! :D |
Frasier, Will & Grace en The Young Ones :D
|
Dit was het nieuws, osbournes, friends, simpsons..zijn er 4..dus?
|
The Simpsons
BlackAdder Alan Patridge The Young Ones Bottom |
spin city
news radio friends kopspijkers cabbaret (de volgorde week nie egt) enne ja nog wel meer eig maar kan ik nou nie op komen |
Citaat:
|
simpsons
kopspijkers dit was het nieuws cabaret willekeurige volgorde |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |