![]() |
Wat heb je allemaal al gebruikt uit de smart shop???
wat hebben jullie allemaal gebruikt wat je in de smart shop kan kopen???ik wil ook graag ff weten hoe dat was???
:cool: :cool: :cool: |
paddo's en speed verkoope ze hier wel in de kelder ,chille smartshopje moet ik zeggen
|
ik heb zelf wel een paddo's (mexicaanse) yellow jackets, salvia, shiva bhang, ephedra en trance joint (zit ook salvia in) gebruikt!!!
die trance joint ga ik vanavond roken!!! |
Lsa , Paddo's (Hawaainse , Mexicaanse ,Thaise , Verse Nederlandse , Philospher Stones) Epehedra super cap , Ehepdra white cross , Spacer , Auqarius , Genesis , Stackers 2 3 en 4 , Black Beauty , Turbo Chargers , Semtex , Yellow Jackets , Salvia 5X , Yellow Cab , Horn E , Jag , Cyberdelic ..
Mis mischien nog wat ik kan ze ook nie allemaal meer herinderen .. |
niet zoveel
paddo's mexicaanse en hawaiaanse, een keer salvia 5X, en nog wat van die domme pilletjes maar daar is nix aan. paddo's is wel leuk |
een herbal joint en happy tea en een energie tea
|
vandaag ephedra, voor de eerste keer...
ik heb drie capsules genomen want had gehoord dat dat het beste was voor een fijn effect. Tis echt koel :D alles is gewoon koel (y) :D |
alleen maar spacebars :D en die zijn tegenwoordig verboden :mad: owja en wel eens salvia, maar daar voelde ik niets van
|
heavy E's
ephedra yellow jackets paddo's lange vloei :p chargers |
Citaat:
|
Citaat:
|
naja, als het extract was....kan ik me niet zo goed voorstellen dat je er niets van voelde. Of je hebt de rook niet goed binnengehouden. En als het geen extract was snap ik het heel goed dat je niets voelde.
Vraag eens een keer aan degene van wie je het had of het extract was. Als dat het was is het zonde dat jij niets voelde...want het is tiefus duur spul. |
Niets, ik houd het op hasj en wiet :)
|
Citaat:
|
hmmmmmz ja
paddo's en heavy ephedra (n) |
tja ik paddow nie maar heb wel hele lange joints daar gehaald ;) en een keer lachgasballon was echt lache (duh) maar helaas is winkel dicht dus geen ballonetjes meer :(
|
Citaat:
in de smartshop :rolleyes: |
alleen ephedra, weinig van gemerkt verder....
|
Citaat:
:rolleyes: je eigen :) |
Mexicaanse + hawaainse Paddos
LSA en binnenkort salvia |
Citaat:
okeej; overtuigd > sorry |
ephedra supercap
stacker 4 |
ephedra supercap, hawaiiaanse paddo's, mexican gold, bionix, salvia 5x extract (ook niks van gevoeld!!)
maar goed ik wou nu Liquid E gaan halen http://www.sirius.nl/en/products?Ecstasies=Liquid-E nu vroeg ik me af of iemand daar ervaring mee heeft. |
niet veel: salvia 10x, ephedra
|
Mexicaanse, Hawaiiaanse en Thaise paddo's.. Verder niets.
|
herbals (voornamelijk yellow jackets, ephedra's, en wat kattebrokachtige heel vieze...)
kruidenjoints paddo's Paddo's is het enige in het rijtje dat ik nog ooit zal gebruiken |
Wie weet trouwens wat die blauw met zwart capsules zijn, die heb ik ooit een van een vriendin gekregen...
|
paddo's (verse,gedroogde. mexicaanse en hawaiaanse)
yellow jackets ephedra nog vage capsules zwart met geel, kreeg je ook wel energie van en een soort thee achtig iets wat je moet laten trekken heel lang en als je het dan drinkt ga je trippen ofzoiets. Maar het is nu aan het trekken in drank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel onverantwoordelijk om drugs te gebruiken, terwijl je niet eens de precieze effecten weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben dan wel erg benieuwd naar 't wat het precies is. Zo op het eerste gezicht zegt 't me weinig en afgezien van paddo's, salvia en LSA kan je in de smartshop geen echte tripmiddelen meer halen. |
Citaat:
Wat is dat LSA toch? Ik heb er hier al vaker wat over gelezen, en werd nieuwsgierig. Maar ik kon nergens informatie vinden? Heeft iemand een linkje oid? En verder heb ik uit de smartshop alleen paddo´s gebruikt. |
ephedra en 'n chocolate blunt.
|
Paddo's. Geen idee meer welke, eerlijk gezegd. :o
|
Mexicaanse en hawaiiaanse paddo's, truffels, ephedra, heavy ephedra, Spacers, Final E, Shiva Bhang, wierook (:P.), Salvia 5x en 10x, gele en witte kruidenjoints en nog een ander herbal XTC merk.
Conclusie, afgezien van paddo's, Salvia en Shiva Bhang is de smartshop best een onzinnige onderneming. |
red alert, ephedra, st janskruid, happy e-caps ofzo, fantasy joint (overigens niet aan te raden)
|
Heej muizzz ik weet wat het is Alsem! toch
heb ik ook nog ergens thuus. xxx lama |
Dit werd al eerder gevraagd wat is LSA precies?
ik d8 nl. dat het een aanverwant stof was aan LSD maar 't lijkt me niet dat de smartshops dat hebben? Oh en was is Shiva Bang dat ken ik ook (nog) niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dat rook je/eet je?
|
Citaat:
lsa is een natuurlijke stof die chemisch gezien veel weg heeft van LSD. voor een lsa-trip kan je het beste morning glory zaadjes of een lsa-extract van de morning glory plant kopen. |
Citaat:
Psychedelic, zit er in Shiva Bhang echt LSA?! Heb je ook een bronverwijzing voor me...? |
Citaat:
in shiva bhang zit geen LSA, het is een hennepproduct. ik dacht dacht dat je het over LSA had. |
Oke dus als ik het goed heb:
Shiva Bang = soort wiet Morning Glory= soort lsd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |