Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   die !@#^#$ junk heeft mij 7 euro afgetroggeld. overkomt dat jullie ook? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=300020)

Isa 06-12-2002 15:44

die vuile schurftige kankerjunk heeft mij 7 euro afgetroggeld. overkomt dat jullie oo

k... weleens of zijn jullie slimmer dan ik?
heb ik mijn zooi in de shop gehaald, komt ie naar me toe om geld te vragen om wiet te halen, gaat ie vervolgens zogenaamd op zoek naar een maat van hem die er natuurlijk niet is (dat heb ik nou altijd zegt ie dan)vraagt ie me om nog 2 euro, ,gaat ie naar de Mac naar de plee (zal wel z'n crack gerookt hebben daar), komt ie eruit, naar beneden lopen we weer een andere straat in wilt ie nog een fucking euro. natuurlijk gaat ie niet in op mijn aanbod om het zelf voor hem te halen. ik gaf die dus niet (ja toen werd ik pas slim zucht) en na een tijdje ging ik maar terug naar de fiets. geld heeft hij nu, ik ga niet zeggen dat ik het geld terug wil want dat geeft ie toch nooit en voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. wijze les voor me dus, don't trust buitenlanders die geld aan je vragen zeker niet als die onbekend zijn.

vergelijkbare ervaringen gehad? hier posten!

DEChengst 06-12-2002 15:52

Nope, ik loop altijd met een zo groot mogelijke boog om junks heen.

Isa 06-12-2002 16:00

Citaat:

Desecrator schreef:
Nope, ik loop altijd met een zo groot mogelijke boog om junks heen.
1. ik wist niet of het een junk is. en dat weet ik nog steeds niet maar daar ga ik vanuit. iig zei ie dat ie Harddrugs gebruikte toen ik dat vroeg en hij bood mij aan samen een lijntje te snuiven (is helemaal niet verslavend joh blabla)
2.je kunt niet echt vgrote bogen maken in steegjes zoals de vlaamsegas hier waar alle coffeshops zitten ;)

CokemanLalalala 06-12-2002 16:44

neuh ik ben nie zo achterlijk :p
heb wel zelf een keer zo'n marokkaan (je kent ze wel, die in spanje in al die plaatsjes langse de boulevard hasj en coke staan te verkopen) "afgezet"
net doen of je coke wil kopen, zijn halve ploffie oproken en weggggggggggggg haha

mood indigow 06-12-2002 18:07

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
neuh ik ben nie zo achterlijk :p
heb wel zelf een keer zo'n marokkaan (je kent ze wel, die in spanje in al die plaatsjes langse de boulevard hasj en coke staan te verkopen) "afgezet"
net doen of je coke wil kopen, zijn halve ploffie oproken en weggggggggggggg haha

whahaha (y)

Blenderhead 06-12-2002 19:02

k geef 1 zo'n kerel altijd wat geld of een laatste hijs van een joint.
toen k em een keer met een krat bier zag lopen heb k wel ff 3 bier geeist.....

en gekregen :cool:

Nate 07-12-2002 01:36

Hm zat in Nijmegen op een bankje te niksen, komt een gast naar me toe 'of ik ff 4 euro heb, voor de trein naar huis'. Ik geef 'm, zie 'm later zitten in de coffeeshop....

En toen bedacht ik me dat 4 euro bekant 10 piek is.

alcoholnicotine 07-12-2002 10:29

ik maak alleen gebruik ervan zegmaar. Komen ze bijvoorbeeld weer met een fiets aan...."moet je een fiets kopen?"
"ja, voor hoeveel dan?" "3 euro." "das teveel" "oke 2 euro dan"
"best"
Nouja, als je zelf op het moment geen fiets hebt en ze komen met een mooi dingetje aan...kom maar hier dan hoor !

PIE 07-12-2002 13:16

Ik geef nooit aan junks...dan ben ik altijd "ook maar een arme student". :) Laatst op Amsterdam CS probeerde een junk geld af te troggelen met een oude gescheurde bankpas...

Ik heb 1x een dakloze (misschien ook wel junk) een paar euro gegeven, omdat hij mij gedetailleerd de weg kon wijzen, toen ik verdwaald was.

DEChengst 07-12-2002 14:12

Citaat:

alcoholnicotine schreef:
ik maak alleen gebruik ervan zegmaar. Komen ze bijvoorbeeld weer met een fiets aan...."moet je een fiets kopen?"
"ja, voor hoeveel dan?" "3 euro." "das teveel" "oke 2 euro dan"
"best"
Nouja, als je zelf op het moment geen fiets hebt en ze komen met een mooi dingetje aan...kom maar hier dan hoor !

Goed zo ! Lekker diefstal stimuleren (y) De rechtmatige eigenaar is toch maar een loser die het verdiend heeft :rolleyes:

alcoholnicotine 07-12-2002 14:52

als ik em niet neem, neemt een ander hem wel. Hij is toch al gejat.

Wasp 07-12-2002 17:21

Chill down Kenny. :)
(Titel wat aangepast)

Blenderhead 07-12-2002 17:35

Citaat:

Desecrator schreef:
Goed zo ! Lekker diefstal stimuleren (y) De rechtmatige eigenaar is toch maar een loser die het verdiend heeft :rolleyes:
precies (y)

:rolleyes:

Blenderhead 07-12-2002 17:37

Citaat:

Nate schreef:
Hm zat in Nijmegen op een bankje te niksen, komt een gast naar me toe 'of ik ff 4 euro heb, voor de trein naar huis'. Ik geef 'm, zie 'm later zitten in de coffeeshop....

En toen bedacht ik me dat 4 euro bekant 10 piek is.

k durf te wedden dat ie donker was, poging tot dreads (poging mislukt), en dat ie geld voor de trein naar arnhem vroeg...

*dit is geen discriminatie. k ken die kerel*

Buitengewoon 08-12-2002 00:42

"k durf te wedden dat ie donker was, poging tot dreads (poging mislukt), en dat ie geld voor de trein naar arnhem vroeg... "

En daarbij durf ik te wedden dat die gast mij deze zomer, bij het kronenburg park, of 02.00 's nachts, tot in de flat van mijn neef,wwar ik sliep, heeft achervolgd.... No fun... " Heb je wat kleingeld???" ja hier, een euro, meer heb ik niet... "Wat???he heb je geen papiergeld voor me dan??? Waar ga je naartoe??? O heeft die geld??? Kan ik dan niet meegaan met je???...

Naja hij bleef acher me aanlopen, kreeg em met geen mogelijkheid weg, maar in diie flat zitten bepaalde deuren met sloten, dus had ik em op tactische wijze op achterstand gezet, snel een van die deuren open en net voor dat hij de portiek binnenkwam was hij dicht.

Naja geen heldhaftige actie dus, maar hij was verder ook niet agressief of bedreigend verder. Maar ik kon me ineens goed voorstellen waarom ze het afraden om 's nachts alleen door/langs dat park te gaan :S

Maar goeed, t was geen bedreiging, alleen hardnekkig :D

ESCO 08-12-2002 13:02

Jullie vertrouwen wel heel snel mensen,je ziet toch zo dat ze willen scoren.
Gelukkig heb ik er minder last van door m'n getinte huidskleur.

DEChengst 08-12-2002 13:19

Citaat:

alcoholnicotine schreef:
als ik em niet neem, neemt een ander hem wel. Hij is toch al gejat.
Jij bent er zeker zo eentje die in WOII gedacht zou hebben: Ik bedien de gaskamer wel. Want als ik het niet doe doet een ander het wel ?

Als men nou eens de gedachte laat varen van als ik hem niet koop, dan koopt een ander hem wel. Dan zou het zo afgelopen zijn met fietsendiefstal. Want als niemand de gestolen waar afneemt is er ook geen reden meer om te stelen. Wat dat betreft zit jij net zo verkeerd als de dief zelf.

bong 08-12-2002 13:52

Citaat:

Desecrator schreef:
Jij bent er zeker zo eentje die in WOII gedacht zou hebben: Ik bedien de gaskamer wel. Want als ik het niet doe doet een ander het wel ?

Als men nou eens de gedachte laat varen van als ik hem niet koop, dan koopt een ander hem wel. Dan zou het zo afgelopen zijn met fietsendiefstal. Want als niemand de gestolen waar afneemt is er ook geen reden meer om te stelen. Wat dat betreft zit jij net zo verkeerd als de dief zelf.

mooi gesproken :)

alcoholnicotine 08-12-2002 15:31

Citaat:

Desecrator schreef:

klopt, ik zou ook zelfs hogere straf kunnen krijgen v/d politie als ik iets van iemand koop wat gejat is..

mja, tis helemaal waar wat je zegt.
en toch deed ik het, vooral uit eigenbelang ook, khad toch een fiets nodig...

CokemanLalalala 08-12-2002 16:35

Citaat:

Screenager schreef:
ik heb absoluut geen medelijden met die mensen.
je moet ook niet uit medeleven geven maar zodat ze allerlei rommel kopen waarvan ze zich de volgende dag slecht voelen ;)

Footprint 09-12-2002 12:48

kgeef eigenlijk ook nooit iets aan die mensen
sommige mensen maken er tenminste nog een muziekje fzow voor die wil ik wel eens nog wat toewerpen als et leuk klinkt maar een bedelende gast die krijgt echt niks

Sylvain Altherian 11-12-2002 17:43

Citaat:

Desecrator schreef:

Helemaal waar, maar vergeet niet dat de fietsenverkoop in Nederland voor een deel draait op gestolen fietsen... Stel, je vermindert het gestolen aantal fietsen, maar die van jou wordt alsnog gejat of gaat kapot. Dan ga jij naar de fietsenwinkel, en wat blijkt: 1 fiets, 2000 euro... Waarom? "Ja, we verkopen zo weinig de laatste tijd... Wij fietsenmakers moeten ook eten!"

Je kunt niet met fietsendiefstal, maar je kunt ook niet zonder...

G Funker 11-12-2002 18:32

ja, heb weleens een junk iets gegeven. maar was toen aardig dronken en een vriend van mij al helemaal. maar het regende toen heel hard en hij ZEI dat hij het nodig had om droog die avond te kunnen slapen dus hebbe we hem iets van 5 euro gegeven ( ik 20 cent en m'n vriend de rest). had wel beetje medelijden met hem, maja, misschien heeft hij het wel weer aan drugs uit gegeven. toen ik m'n vriend de volgende ochtend vertelde wat hij had gedaan moest hij aardig balen :D

Mad Ruda 11-12-2002 21:53

Citaat:

Desecrator schreef:

Lekker gezegd Desecrator, ik had het niet beter kunnen doen.

Chapeau! (y)

pinhead 11-12-2002 22:17

ik snap niet dat je sowieso iets aan een junk geeft.... maar ja.. :confused:

gladde aal 11-12-2002 22:47

Citaat:

Kenny McCormick schreef:
k... weleens of zijn jullie slimmer dan ik?
heb ik mijn zooi in de shop gehaald, komt ie naar me toe om geld te vragen om wiet te halen, gaat ie vervolgens zogenaamd op zoek naar een maat van hem die er natuurlijk niet is (dat heb ik nou altijd zegt ie dan)vraagt ie me om nog 2 euro, ,gaat ie naar de Mac naar de plee (zal wel z'n crack gerookt hebben daar), komt ie eruit, naar beneden lopen we weer een andere straat in wilt ie nog een fucking euro. natuurlijk gaat ie niet in op mijn aanbod om het zelf voor hem te halen. ik gaf die dus niet (ja toen werd ik pas slim zucht) en na een tijdje ging ik maar terug naar de fiets. geld heeft hij nu, ik ga niet zeggen dat ik het geld terug wil want dat geeft ie toch nooit en voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. wijze les voor me dus, don't trust buitenlanders die geld aan je vragen zeker niet als die onbekend zijn.

vergelijkbare ervaringen gehad? hier posten!

damn, dat je zo 7 euro laat stelen van jezelf, ik had het geld terug geist, en als ie het niet geeft... dan moet je hem ff fucking hard rammen.

Zo zit het in elkaar

Buitengewoon 12-12-2002 12:43

Sja eerst ruig geen geld geven en dan later terugkomen en je fiets kwijt zijn.
Door geen geld te geven bevorder je de criminateit. Dus give em all your money, dan hoeven ze nooit meer te stelen en hoef je nooit meer een nieuwe fiets te kopen :p

Gustav 12-12-2002 13:09

Citaat:

Buitengewoon schreef:
Sja eerst ruig geen geld geven en dan later terugkomen en je fiets kwijt zijn.
Door geen geld te geven bevorder je de criminateit. Dus give em all your money, dan hoeven ze nooit meer te stelen en hoef je nooit meer een nieuwe fiets te kopen :p

:rolleyes:
tja... was het maar zo makkelijk...

DEChengst 12-12-2002 14:18

Citaat:

Sylvain Altherian schreef:
Helemaal waar, maar vergeet niet dat de fietsenverkoop in Nederland voor een deel draait op gestolen fietsen... Stel, je vermindert het gestolen aantal fietsen, maar die van jou wordt alsnog gejat of gaat kapot. Dan ga jij naar de fietsenwinkel, en wat blijkt: 1 fiets, 2000 euro... Waarom? "Ja, we verkopen zo weinig de laatste tijd... Wij fietsenmakers moeten ook eten!"

Je kunt niet met fietsendiefstal, maar je kunt ook niet zonder...

Wat een onzin zeg. Als er geen fietsen gestolen worden moet je wel bij de fietshandel kopen. Gaat de verkoop dus alleen maar door omhoog.

Gustav 12-12-2002 16:45

door de diefstalling gaat de prijs voor een verzekering omhoog... daardoor wordt het duurder om fietsen te verzekeren en ook om dus te kopen...

maja, we dwalen helemaal af :P

Sylvain Altherian 15-12-2002 21:31

Citaat:

Desecrator schreef:
Wat een onzin zeg. Als er geen fietsen gestolen worden moet je wel bij de fietshandel kopen. Gaat de verkoop dus alleen maar door omhoog.
Hmmm... Warempel, je hebt gelijk... 'k had nog niet aan de doorverkoop van die gestolen fietsen gedacht...

Damn, daar gaat weer zo'n geniale cannabiswijsheid... Altijd weer iemand die het onderste steentje eruit trekt...

CokemanLalalala 15-12-2002 21:51

Citaat:

SecreT-JunkY schreef:
diefstalling

is dat een woord ?

Nate 31-12-2002 19:31

Citaat:

birthmark schreef:
k durf te wedden dat ie donker was, poging tot dreads (poging mislukt), en dat ie geld voor de trein naar arnhem vroeg...

*dit is geen discriminatie. k ken die kerel*

Hij is dus bekend :D Ja, die kerel was het.

Vraag 'm mijn 4 euro een keertje terug, wil je? Mag je d'r 2 van houden

Gustav 01-01-2003 18:51

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
is dat een woord ?
kwee nie...
misschien een id anders...
diefstalling...
naja, zal wel

Mad Ruda 01-01-2003 19:09

Citaat:

SecreT-JunkY schreef:
kwee nie...
misschien een id anders...
diefstalling...
naja, zal wel

diefstalling is bij deze een nieuw woord (y)

ik zal meteen ff contact opnemen met Van Dale :cool:

saa knetter

Blenderhead 01-01-2003 22:11

Citaat:

dmtdmt schreef:
damn, dat je zo 7 euro laat stelen van jezelf, ik had het geld terug geist, en als ie het niet geeft... dan moet je hem ff fucking hard rammen.

Zo zit het in elkaar

sla jij voor 7 euro iemand in elkaar....?? :rolleyes:

k zou em een hand geven en zeggen dat ie er maar een flinke lading smack voor moet gaan halen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.