Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Gemene koffiesjops :'( (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=300070)

ZsaZsaZsu 06-12-2002 16:37

Gemene koffiesjops :'(

leve het doogbeleid :D
maarre.. jammer dat ik nog maar 15 ben en ook nog s een kinderlijk gezichtje heb...
ik kom geen een koffiesjop binnen, naja wel binnen natuurlijk, maar ik krijg nix mee :(
duz moet de hele tijd bietsen en iedereen wordt gek van me..
wie heeft er tipz?

Locke 06-12-2002 16:45

Lastig he geen 18 zijn :p

Griller 06-12-2002 16:46

hahaha heb ik echt NOOIT last van :D

ZsaZsaZsu 06-12-2002 16:46

stommerd :)

Griller 06-12-2002 16:49

Citaat:

Puzzle schreef:
stommerd :)
tja moet je maar geen 15 zijn he :D :rolleyes:

Gustav 06-12-2002 16:58

Citaat:

Puzzle schreef:
maarre.. jammer dat ik nog maar 15 ben en ook nog s een kinderlijk gezichtje heb...
ik kom geen een koffiesjop binnen, naja wel binnen natuurlijk, maar ik krijg nix mee :(
wie heeft er tipz?

w8en...

mood indigow 06-12-2002 18:02

tip: gebruik de zoekfunctie.. er is al een topic met tips..
en anders heb je gewoon pech..

]{ing 06-12-2002 18:55

Citaat:

Griller schreef:
tja moet je maar geen 15 zijn he :D :rolleyes:
ik krijg altijd en overal mee(ik ben 15 en 11 maanden :p)

maar wat je eraan kunt doen..

hmm

haal je wiet bij een thuisdealer?

Blenderhead 06-12-2002 19:04

zelf kweken

Wouter Youth 06-12-2002 19:10

Niet zo'n avatar nemen.

"Beltaine" 06-12-2002 21:29

Verkering krijgen met iemand die wel 18 is (y)....
of gewoon telkens iemand genoeg laten halen zodat je weer een tijdje vooruit kan en het niet steeds hoeft te vragen...

AngelEyez 06-12-2002 23:57

Ik ben ook nog geen 18 en soms als ze moeilijk doen vraag ik het gewoon aan iemand die voorbij komt of ze het even voor me willen halen en nog nooit iemand heeft nee gezegt.

alcoholnicotine 07-12-2002 10:30

Citaat:

Griller schreef:
hahaha heb ik echt NOOIT last van :D
ik ook niet :D

alcoholnicotine 07-12-2002 10:47

ja logisch he als je 16 bent, dat scheelt niet suveel. Veel meiden lijken dat toch al 18 door al die vernietigende drugs :p nee, meiden hebben het meestal makkelijker vind ik... vanaf me 13de ging het ook gemakkelijk

]{ing 07-12-2002 12:26

Citaat:

birthmark schreef:
zelf kweken
de beste oplossing :d

ZsaZsaZsu 07-12-2002 12:59

jaah eeh.. en waar haal ik de wiet dan vandaan?
:D

Gustav 07-12-2002 15:21

Citaat:

Puzzle schreef:
jaah eeh.. en waar haal ik de wiet dan vandaan?
:D

vrienden/vriendinnne die wel 18 zijn... of zelf een plantje beginnen... :D

stay asleep 07-12-2002 15:42

dealers... of euhm... gewoon vrienden maken die 18 zijn (een echte vriend is nooit te beroerd om wiet voor jou te halen en er zelf nog wat uit te halen :p)

Choke 08-12-2002 11:57

uhm, gewoon de wiettaxi bellen? gewoon wat rondvragen, bij ons rijden er een stuk of 4/5..
die verkopen aan iedereen!
greetzz

Minni 08-12-2002 11:58

JAAAAAA IK HEB GISTEREN GEHAALD!!!!

Je zou denken: goh...
Tja, is ook niet zo raar maar wel in mijn geval, ik ben namelijk bijna 16 en ik lijk iets van 14 ofzo... (n)

Dus de mensen met wie ik ging smoken haalden altijd, ik ben zelf nog nooit een coffeeshop binnengeweest.. Maar gisterenavond waren we met allemaal mensen die echt niet wilden halen, omdat ze ook 14/15 waren :mad: Ik was zo desperate dat ik het met mn babyface zelf ging proberen :) Ik liep de shop binnen, er waren maar 2 mensen en ik zei een beetje bang: ehh, hallo! En toen stond 1 van hun op, dat was de man van de shop zeg maar, en hij vroeg meteen met zo een gezicht: :) ---> 'heb jij misschien legitimatie bij je??' En die andere gast ook vaag kijken enzo. Ik: ehh nee ben net jarig geweest maar ik heb geen portomonee bij me (ik had de 20 euro in mn hand)... Hij: nou, voor deze keer dan, maar volgende keer echt legitimatie mee.. En toen vroeg hij wat ik wou, en ik zei maar van de zenuwen 2 gram White Widow :) Nou dat is dus mn boeiende verhaal.

Hier ben ik dus een half jaar geleden op een foto op vakantie. Even om een idee te geven hoe jong ik er uit zie :)
Klik maar even op de link want hij is te groot om hier te plaatsen:

http://www.xs4all.nl/~evagoor/berlijn/dscn0695.jpg

Aan de topicstarter: Je begrijpt het idee!!! Je moet er wel jonger uitzien dan ik! Blijf het gewoon proberen, en lief kijken :) En anders idd gewoon iemand anders laten halen, of zelf kweken!

Ik ga feest vieren :cool: :p

Mindfields 08-12-2002 12:41

Je moet altijd bluffen, altijd. Stoer blijven doen. Ik ben bijna 15, en ik krijg nu pas het probleem van niet mee krijgen bij mijn standaard shop. Je vraagt wat je wilt, zonder neer te kijken en als vragen om legetimatie zeg je eerst dat je misschien je (brommer)rijbewijs bij je hebt. Vervolgens zoek je in je portomonee "oh nee, dat is mijn schoolpasje"...en je komt vervolgens tot de conclusie dat je hem vergeten bent. MAAR de volgende keer neem je hem mee en je bent geboren in ../../1984 (datum in je hoofd hebben) voor de meisjes met lang haar: doe je haar wat voor je ogen. Laat je schooltas buiten staan :D Stel dat je het niet mee krijgt, laat iemand anders van je groepje dan gaan maar vraag niet hetzelfde :)

Ik ga trouwens meestal naar de Upstairs, want bij Joint Venture kreeg ik niet meer mee.. (Arnhem)

substantial 09-12-2002 15:46

Citaat:

Puzzle schreef:

wie heeft er tipz?

heb je al vloei enzo dan?:P

Mad Ruda 09-12-2002 16:16

Citaat:

Puzzle schreef:
wie heeft er tipz?

bietsen = triest, dus daar heb ik wel een oplossing voor...namelijk: het zelfvernoemde 'Amerikaanse-ik-ben-nog-geen-21-maar-kan-wel-dronken-worden-doordat-ik-oudere-mensen-voor-me-laat-halen' actie.

Hij gaat als volgt: settel je bij een coffeeshop en wacht tot er iemand die er wel chill uitziet naar binnen gaat. Klamp de desbetreffende persoon vast en smeek hem of hij voor jou ook wat lekkers wil meenemen (logisch is natuurlijk dat je de persoon WEL geld geeft en zegt wat voor wiet/hasj je wil), leg hem/haar de situatie uit en gegarandeerd dat je luttele momenten later met een vers zakje wiet wegloopt en dan lekker kan gaan genieten.

Dat was 'm alweer, gegarandeerd succes, als ze het in Amerika al makkelijk voor je doen, dan kan dat in een tolerant land als Nederland ziggie zeker wel.

Smoor ze!

Muizzz 09-12-2002 16:51

Citaat:

Mad Ruda schreef:
*stukje*
hier hangen er camera's.. je kan best nog wat probleempjes krjgen als je drugs haalt voor een minderjarige..:p

mood indigow 09-12-2002 17:45

Citaat:

stay asleep schreef:
dealers... of euhm... gewoon vrienden maken die 18 zijn (een echte vriend is nooit te beroerd om wiet voor jou te halen en er zelf nog wat uit te halen :p)
jah.. maar geen softax want daar moet je kankerlang op wachten:P:P

Mad Ruda 09-12-2002 17:53

Citaat:

Muizzz schreef:
hier hangen er camera's.. je kan best nog wat probleempjes krjgen als je drugs haalt voor een minderjarige..:p
camera's in de coffeeshop????

vertel, vertel...waar?

apekop123 09-12-2002 18:07

Citaat:

Mad Ruda schreef:
camera's in de coffeeshop????

vertel, vertel...waar?

als je knetter bent zie je die ook niet meer :p

maar ff ontopic

ooit gehoord van het woord FAKE-ID

ik heb vroeger altijd een fake-ID gebruikt en het werkt perfect :)

Als je niet echt goed bent in het foto-editten enz (of je hebt geen computer met scanner ofzow) zoek gewoon iemand die 18 is. Kopieer jou passport en de zijne knip je foto uit leg (plak) die op zijn gekopieerde passport en maak daar een kopie van

Klaar, je goede fake-id is af. Het enige dat je nu nog moet doen is je fake-id gaan testen :D (zorg ervoor dat je een vlotte babbel klaar hebt, voor als ze gaan zeiken dat een kopie van je passport niet voldoende is)

SecreT-JunkY haal zo altijd z'n shit (als we weer is gaan road-trippen) :)

Gustav 09-12-2002 18:35

Citaat:

Drexz schreef:
als je knetter bent zie je die ook niet meer :p

maar ff ontopic

ooit gehoord van het woord FAKE-ID

ik heb vroeger altijd een fake-ID gebruikt en het werkt perfect :)

Als je niet echt goed bent in het foto-editten enz (of je hebt geen computer met scanner ofzow) zoek gewoon iemand die 18 is. Kopieer jou passport en de zijne knip je foto uit leg (plak) die op zijn gekopieerde passport en maak daar een kopie van

Klaar, je goede fake-id is af. Het enige dat je nu nog moet doen is je fake-id gaan testen :D (zorg ervoor dat je een vlotte babbel klaar hebt, voor als ze gaan zeiken dat een kopie van je passport niet voldoende is)

SecreT-JunkY haal zo altijd z'n shit (als we weer is gaan road-trippen) :)

:rolleyes: :o :p :cool: :D
fake id is bes handig :)

Copeland 09-12-2002 19:43

fake id is wel chill

ik had eerst een cjp pasje aangepast op de pc(je moet zelf je foto en zo erop plakken en dan een folietje er mooi overheen prutsen...)

nadat ik hem had ingescaNNED en geedit, uitgeprint op hoge res. en meteen geprobeerd
hij werkte perfekt, maar k ben nu toch 18 dus heb ik die dingen niet meer nodig (y) (y)

MVVSupporter 09-12-2002 20:27

je moet gewoon iemand vragen van boven de 18 die haalt dan wat voor je of check op school een paar weeddealerz

Griller 10-12-2002 10:48

zo heb ik ook nbog een mooi vervalst rijbewijs :D maar ik wordt eigenlijk nooit gevraagd ....

ZsaZsaZsu 10-12-2002 13:08

wat zijn jullie stout hier allemaal :D

Mindfields 10-12-2002 20:29

Citaat:

MVVSupporter schreef:
je moet gewoon iemand vragen van boven de 18 die haalt dan wat voor je of check op school een paar weeddealerz
die je dus mooi naaien. of ik ze aardig vind of niet, als gewone mensen van school me vragen om te halen vraag ik altijd wel een iets duurdere prijs of jat het halve zakje leeg :p

BlackMystery 11-12-2002 11:49

laat iemand voor jou halen?

ZsaZsaZsu 11-12-2002 13:59

:d ik heb een oplossing gevonden!! iemand kweekt VOOR mij.. chill... :D

AtHell 11-12-2002 14:07

Citaat:

birthmark schreef:
zelf kweken
Een vriend hebben die wel 18 < is.. zoals bijvoorbeeld sjoerd (y) ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.