![]() |
Queen Mum (101) overleden
Citaat:
|
Op het nieuws was er nog niets over. Nu.nl heeft het zelfs nog niet en via niewsklik.nl heb ik ook nog niets kunnen achterhalen.
Maarja, 101 al flink op leeftijd. Rust in vrede. Het begin van het einde van de monarchie in Engeland. |
Citaat:
mja, wel jammer, ze kwam wel sympathiek over enz... maar ik = anti-monarchie |
Ja hoorde het net op het 8-uur-journaal.
|
Citaat:
Ik ben trouwens ook niet voor de monarchie http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
zat er inderdaad aan te komen. naar voor de familie maar ik hoop dat het toch al niet erg populaire koningshuis eindelijk plaatsmaakt voor een democratischere staatsvorm.
En als dat niet gebeurt dat dan in ieder geval william op de troon komt in plaats van die flapdrol van een charles. |
Einde van de monarchie in Engeland? Ze hebben nog heel wat koningshuis over daaro toch?
|
Citaat:
Als Claus hier doodgaat betekent dat toch ook niet het einde van de monarchie? Niemand heeft het eeuwige leven. |
Citaat:
|
monarchie, heeft behalve als staatsvorm (waar ik niet voor ben) ook nog een soort eenheidsfunctie,"ons" koningshuis. en is heel nuttig voor het bij elkaar houden van een volk (schijnt).
|
Dat werd tijd
|
wel sneu...
Misschien wel dat er een einde komt aan de britse monarchie. Die prins charles is toch niet zo populair? Weet niet of het britse volk nog veel gekkigheid van die flapdrol accepteert... |
Citaat:
|
Ik vraag me af wat er gebeurt als Claus, Bernhard en Juliaan tegelijk doodgaan... (zal wel gebeuren gezien hun toestand)
|
tja, zonde, maar zat er idd aan te komen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, hoe dan ook, mijn condoleances voor de familie. Mollusc |
Citaat:
|
Citaat:
Een sterfgeval in een koninklijke familie betekent echt niet het einde van de monarchie. Een republiek is niet altijd een even geschikte staatsvorm, evenals een anarchie (denk bij het laatste aan landen als Somalie en Afghanistan). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |