![]() |
2 x klaarkomen... (vo jongens)
nou, ik weet dat meisjes best 2 keer na elkaar kunnen klaarkomen...
nu, gisteren was ik bij m'n vriendje... en 't was echt supergezellig en zo! (alleen jammer dat geen van ons beide een condoom bij had...) nu, hij is dus wel 2 keer (redelijk kort na elkaar) klaargekomen... hij vond het ook best raar... hebben dit al meer jongen gehad? |
m'n vriend kan 2 keer achter elkaar klaar komen als ik hem geil hou zeg maar...best ziek lol
|
nou, mijn vriend kan dat ook hoor, heb ergens gehoord dat ze elke 5 minuten kunnen komen. (maar dan niet iedere keer ejaculeren, dat lijkt me nogal weird)
maar mn vriend kan wel als we erg lekker en relaxed zonder gestress van: ouders kunnen er elk moment aankomen... wel 3 keer klaarkomen in ong 3 kwartier ofzo. of minder... agh ja, zal er wel een stopwatch bij gaan houden. :) |
hahaha:D ik heb mn vriend laatst 2 x 8er elkaar laten komen door alleen te vertellen wat ik d8 en wat ik met em zou willen doen e.d. :D zonder verder enige handelingen...but I must say I was verry surprised!
|
Twee keer is niet zoveel volgens mij hoor.
Ik red vaak de vier-vijf keer wel. Uiteraard met een paar minuutjes rust tussendoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kan mijn vriend ook wel, denk dat 3 keer ook al eens gebeurd is... Hij was wel doodop achteraf :D
|
ik had een keer onder de douche dat ik klaarkwam en toen bleef mijn vriendin me trekken en toen stond ik opeens te plassen
hmm :o maar zo achter elkaar klaarkomen lukt me niet; hij gaat altijd weer even neerwaarts |
je pik moet altijd even op adem komen maar wanneer je geil blijft kun je door blijven gaan, het enige wat gebeurd is dat je minder spuit.
|
vaker dan 2 x is niet zo moeilijk hoor
|
2 X is een makkie, vaker kan het wel eens ooit moeilijker worden hehe
|
ik ben abnormaal ofzo :confused:
|
Citaat:
hij moet jou toch ook geil houden om te komen, is dus niets ziek aan |
Ik vraag me af hoeveel jongens hier gewoon flink staan te liegen... ik heb nog geen enkele jongen gezien die het vlak na elkaar twee of drie keer kan doen, ze hebben allemaal een rustperiode nodig (zeker een half uur). Of ken ik gewoon de verkeerde jongens? :p
|
Wij kennen niet anders.. :o
En dat duurt helemaal geen half uur.. :D |
Tsja, houden dan die vriend, want die van mij kan het ook geen 2x na elkaar (als dat een troost mag zijn voor de anderen hier)
|
Citaat:
|
makkelijk zat 5 keer lukt ook
|
Citaat:
Het is oneerlijk verdeeld in deze wereld... Vrouwen kunnen over het algemeen veel vaker achter elkaar klaarkomen... M'n vriendin om 1 of andere reden niet :confused: Dat maakt het natuurlijk wel weer makkelijker voor mij :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
jongens kunnen in een paar minuten weer opladen
niet dat er de 3e 4e etc keer zoveel uitkomt als de eerste, maar het is heel goed mogelijk het enige verschil is dat meisjes in de opgewonden staat kunnen blijven na het eerste orgasme en zo in die staat door kunnen gaan, bij jongens moet er opnieuw naar het hoogtepunt toegewerkt worden (en al zeg je dat dat niet zo is, dan moet je de eerste keer wat harder persen ofzo want het is waar :D) |
Mijn record is 10 keer...
*'I'he Prophet, die weder is gekomen* |
Amaai, ik krijg plots een minderwaardigheidscomplex: heb nog nooit geweten van 2x (laat staan 10x) na elkaar komen, bij jongens toch niet
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
soms lukt de 2de keer binnen 15 seconden.
maar daarna is de pret er ook echt vanaf bij mij, tenminste met mezelf. |
Citaat:
Ach, ik fantaseer er wel af en toe over jah... |
Citaat:
Gefeliciteerd btw :). |
De conclusie: er zijn wonderboys die het meerdere keren na elkaar kunnen, maar daartegenover staat er ook een groep die het niet lukt... niks abnormaals dus!
|
Ik kan ook wel vaker dan twee keer achter elkaar klaarkomen. Hoe dat komt weet ik ook niet maar ik zal er niet zo mee zitten eigenlijk :D
|
Citaat:
xxx |
hmm... mijn ex-vriend kon dat heel erg absoluut niet... maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen... ook voor jongens
|
Das niet zo moeilijk. Het zal wel ff duren voor t weer kan, maar als het meisje de jongen een beetje blijft opgeilen, dan zal de jongen binnen een kwartiertje wel een 2e keer kunnen. :cool:
|
Citaat:
oeps! |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 keer binnen 5 minuten wel hoor
maar geen 2-zo-snel-achter-elkaar-dat-het-een-orgasme-wordt orgasme |
Ik kan dat ook hoor, en zal echt wel niet de enigste zijn. De 2e keer gaat wel moeilijker, maar binnen 5 minuten lukt het wel.
|
mannen kunnen met gemak meer dan twee keer klaarkomen. maar dat ligt aan het meisje. hoe geiler het meisje het jongetje houd hoe beter het gaat.
dus vrouwen het is aan jullie laat ons meer dan twee keeer klaarkomen. ik kan 7 keer keer per dag klaarkomen maar alleen als mijn vriendin helpt |
Citaat:
Het gaat erover hoeveel keer je direct achter elkaar kan klaarkomen.. Over een hele dag verspreidt is er geen kunst aan om 7 keer klaar te komen..... |
zo heej 2 x das nogal wat:P
ga eens met mijn vriendje praten, leer je mischien nog enz wat:D |
Zonder rust lukt dat me echt zelden.
op een avond in dat niet zo'n probleem. |
2x met enkele seconden pauze, wel in sommige erg opgewonden gevallen, 3x voorals nog niet opgemerkt. Binnen een paar minuten is niet moeilijk...
|
jah ok een hele dag voor 7 keer maar ik bedoel meer een avond das bij mij ongeveer van 9 tot 12
(wel op vrijdag avond bij sexcetera) |
Ik geloof dat er hier veel zijn die vergeten dat klaarkomen tijdens sex iets anders is dan klaarkomen met masturberen.
Met dat laatste lukt het me ook wel 10 keer in 10 minuten, maar met sex haal ik echt de 3 niet. Ten eerste niet omdat het meer inspanning kost, ten 2e niet omdat je bij mastuberen precies weet hoe je jezelf kunt laten komen, vaak kom je eerder klaar door sneller te bewegen. Bij sex lukt dat zo snel niet. Hij zou me werkelijk verbazen als hier mensen door intercourse 10 keer kunnen klaarkomen. |
Citaat:
|
als jij het 3 uur kan volhouden, kom je zo 10 keer klaar tijdens de sex :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |