![]() |
Batlefeer
Nus mufurganoth sus lambfarnog ne wyn
When the wind turned against us, our greens Irnan mufurganoth sus kurt des pwrym inogg The land of the Court of the Puth, the brave Timpbleh grennoth fortann birt grenwarnoch We will prevail and defeat our nemesis! Irnan, sus Irnan if leven ne wyn gordefrogg The land, our land, the Green hills of victory Herhaal dit meerdere malen en je hebt de 'batlefeer' (battlecry) van de Ieren in 't hof van King Saldemuir Ik wil jullie graag wijzen op de rhetoriek gebruikt in dit oude Ierse lied. Wat herkennen jullie, wat voelen jullie en wat vinden jullie van dit gedicht? |
wat Han zegt: bewondering begint waar begrip ophoudt
|
Voor dit? Art Sense is nog beter
|
'Irnan, sus Irnan if leven ne wyn gordefrogg'
Het doet je niks? Nee, echt niet? |
Citaat:
|
en nu weer beetje normaal reageren...
|
Citaat:
Leer incasseren? Ik bedoel er alleen maar mee dat je er rekening mee moet houden dat als je dingen plaatst zoals Jan-Diederik (dit is overigens geen aanval op jan-Diederik zelf), dat je dan reacties als deze kan verwachten. Ik snap echt niet wat er niet NORMAAL is aan deze post, leg me dat maar eens uit, alsjblieft, dankjewel. En deze post ook niet weghalen, dan zou je jezelf wel heel erg laten kennen... |
Dus opnieuw:
Leer incasseren. :D |
Citaat:
A zegt wat B zegt dat A moet zwijgen A zegt leer incasseren B zegt dat A niet moet zeuren A zegt dat B niet tegenkritiek kan ... een elle lang verhaal kan zo verder en het gaat hier gewoon om het gedicht niet om het incasseren, en ja je hebt gelijkt.. Als je wat op DoP plaatst moet men dara kritiek op kunnen krijgen en deze kunnen hanteren (mits de kritiek op een redelijke manier geformuleerd wordt natuurlijk ;)) Mijn excuses. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |