![]() |
Meisje op haar gemak stellen...
Ik ben vanmiddag voor de eerste keer verder gegaan dan alleen zoenen met mijn vriendin.. We vonden het allebij leuk en lekker.. waren allebij flink opgewonden.. We hebben elkaar gestreeld over heel het lichaam...... Maar we zijn allebij nog niet echt klaar voor meer... Wat zou ik kunnen doen om toch iets verder te gaan... ik bedoel dus met strelen en zoenen en elkaar opgewonden maken....
heeft iemand hiervoor tips..... dus iets nieuws wat ik kan proberen maar nog niet verder zoals: Neuken, beffen, vingeren ect... Alle tips zijn welkom.. (y) |
Andwoord zou leuk zijn...
Dankje :( |
Je hoeft niet gelijk boos te worden als je na een half uur nog geen antwoord hebt hoor..
Maar de volgende 'logische' stap is toch wel het vingeren en het aftrekken. Ik weet niet hoe oud zij is, en hoe klaar zij daarvoor is, maar opzich kan dat allemaal geen kwaad lijkt mij zo. Het belangrijkste: PRAAT erover. Vraag haar gewoon wat ze wel en niet wil. En geef ook zelf aan tot hoever jij wilt gaan. |
gewoon net zolang zoenen tot je alle plekjes kent, of met een ijsklontje spelen,dat kan ook.
Mjah verders zou ik t niet weten |
Dat deden we ook.. gewoon zoenen.. elkaar strelen... enzo.. gewoon eerst elkaars lichaam ondekken..
Bedankt voor de reacties.. (y) |
Citaat:
|
Je snapt wel wat ik bedoel.... gewoon elkaar opwinden ect...
|
Ze is By the way 16.. ik ben 15..
|
Citaat:
|
Niks, Dat werd gevraagd door.. Unexplained
:p |
elkaar beetje "plagen" of gewoon verder gaan met licht uit ofzo als je/ze dan er lekkerder bij voelt
ik vind dat als je echt afspreekt met wat je gaat doen veel minder lekkerder is. zo van zo nu is dit gedaan, ff spieken op blaadje wat we nu gaan doen, ah nu steek ik mijn lul in je en dan 10 keer op en neer en dan weer ff spieken :P gewoon alles vrije loop laten gaan, en als ze het tog niet wilt vragen waarom en haar keuze respecteren :) have fun ;) |
mn vriend en ik zitte met hetzelfde probleem en ik zou het ook ni wete ik ga zelf ins iets moete zoeke werkt als ik het vind ge hoort het snel!!!!
|
elkaar kussen op andere plaatsen dan gezicht/nek...
verder uitproberen met strelen, kijken wat zij het fijnst vindt en daar dan langer mee doorgaan... opwindend en ook romantisch = slowdansen bij kaarslicht met geen/bijna geen kleding... en dan proberen elkaar niet te zoenen... |
gewoon ff volgieten met alcohol.werkt altijd wel. laterz.
|
massage de gextuh:o
|
experimenteer gewoon, als het je niet bevalt dan doe je wat anders
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |