![]() |
The Exorcist - op canal+ -whoeaaaaahhhh!
jah, die is sooooooooo vet!
echt un film waar je de kriebels van krijgt! ik heb 'm ook opgenomen, want deze is soooo se-toer! vooral als dat mens gek wordt! (dat meisje) wat vinden jullie van deze film?! *en dat deuntje is ook so kewl! :cool: * |
Toch wel de originele versie?
|
Toch niet THE VERSION-WE-WISHED-THAT-WAS-NEVER-MADE-FOR-US-TO-BE-SEEN?
Zag dat Friedkin en Blatty nog steeds met die rechtzaak bezig zijn... |
wat een suig film
|
Niet mijn genre :o
|
Wat een oersaaie film.
|
heb de film gisteravond gezien....
heb me kapot gelachen :D |
valt mij op dat mensen die om the exorcist lachen de film meestal niet begrepen hebben...
|
Citaat:
iig heb ik een keer een andere gezien en die was beter dan deze... deze heet ook de exorcist The version you've never seen ofzo... |
Citaat:
zo grappig vond ik hem niet... |
De originele versie is iig een stuk beter. maar mensen die lachen om The Excorcist snappen de film gewoon niet.
|
Hij is wel aardig. Leuke afleiding in de toetsweek. Maar niet echt super, boondock saints zijn véél beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kan je The Boondock Saints nou vergelijken met The Exorcist?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik (en Juice waarschijnlijk ook) bedoel de film, het verhaal; dat is een onderwerp wat mensen al honderden (duizenden?) jaren bezig houdt... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee ik heb zelf niet gelachen :) |
ik ben het er nog steeds mee eens :p
de sfx en het vloeken staan in dienst van het verhaal - ze kunnen op zichzelf staand misschien grappig zijn, maar als je erom lacht, heb je m.i. niet begrepen dat het allemaal ter ondersteuning van het (niet-grappige) verhaal dient |
jah, ik vond de film totaal niet lachwekkend, niet zoals bij Friday the 13th, scream ensow. ik vond het gewoon een boeiende mooie film!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |