![]() |
CoNcErT vAn Di-ReCt!
ik ben laatst naar een concert van Di-rect geweest! Dat was so kewl! alleen mun foto's waren mislukt------> Baluh! :( ma goe, weet iemand wanneer hun nieuwe album uitkomt en wanneer ze in de buurt van Den Bosch en Waalwijk optreden?! Thnxxxxxx!
|
uh
|
aLs Je WiLt wEtUN wAnNeEr Ze BiJ jOu In De BuUrT sPeLuN oF wIlT wEtEn wAnNeEr HUn AlBuM uItKoMt, dAn MoEt Je Op HuN sItE kIjKeN!!!!! JeEeEej!
|
jamie is sow lekkuhrrrr hij drumt owk sow geillll
xnap alleen niej wahrom iedereejn altijd sow negatief doet owver di-rect :confused: se kunne tog heel goed spele! en se zijn nog lekkuhr owk johh :) |
kijk op de site denkek
en leuk dat je het naar je zin gehad hebt :) daar gaat het uiteindelijk om |
Het gaat hier vooral om het uiterlijk van Direct
|
Di-Rect maakt best leuke muziek als je het vergelijkt met de rest van de Top 40.
|
Citaat:
|
di - rect
3 2 1 MWHUAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAhAHAHAHAHAhAHAHAHAHHHHHHAHAHAHAHAhAh AhAhAHAHAHAHAHHAHAhAHAHAHAH . |
Citaat:
|
Citaat:
das wel met meer bands.. en pop artiesten ensow.. (n) |
heeft iemand statistieken hoeveel procent van de bezoekers bij een Di-ReCt concert vrouw is? en bij een gemiddeld "punk"concert?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je MoEt AvRiL LaViGnE OoWk IzZ ChECkUhHH JoH@!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BrEeZaH!!!!!!!!!
zoals iemand al zei...3-2-1 uitlachen |
wat een kinderachtige moederwippers
|
Citaat:
Citaat:
Jamie is zo mooi, en hij drumt ook zo geil. Ik snap alleen niet waarom iedereen altijd zo negatief doet over Di-Rect. :confused: Ze kunnen toch heel goed spelen?! En ze zijn nog knap ook joh. :) Mijn mening over Di-Rect 2 woorden: Pop Meuk. |
:D:D:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wreed voor je.
|
Als ik gratis naar een concert mog van Di-Rect zou ik ernaar toe gaan. Ik zou dan 'normaal' doen en alles mee blairen, niks verzieken en lol hebben. Ze hebben best leuke muziek en zeker als je mee kan blairen en er drank is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zou ik ook gaan :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het niets. Maar ja, als jij het leuk vindt...:)
|
Ppfff... beetje normaal doen is ook moeilijk he hier..
@J-tjuh, ze zullen toch wel een concertagenda op hun website hebben staan? En anders heb je de TMF tourguide, daar vermelden ze zulk soort acts heus wel. @mensen die grappig denken te zijn: (n) |
Citaat:
Fuck the s.com system! :) Geintje hoor. |
Ik weet het. Maar 't is wel handig zo'n signature. Weet je gelijk waar jou post staat :).
|
ziet breezertaal,
zoekt teiltje.. *BRAAAAK* |
Citaat:
|
Citaat:
@mensen die grappig ZIJN: (y) |
Citaat:
@cottoncandy: grappige mensen zijn in dit topic ver te zoeken. |
Citaat:
en kijk uit, straks heb je het nog over jezelf :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij is zo over sympathiek weet je wel. stel je voor dat iemand echt zo naar je glimlachte.. het zal wel aan mij liggen |
yepz, maar de tour van de discovertour is haast afgelopen (staat op site) en voor de rest staan er nix meer, dus ik d8; maybe weet iemand of ze gewoon un showtje ergens geven, maja, blijkbaar niet enne....andere vraag:
---> Wanneer komt da nieuwe album van hun uit? Enne, het is geen popmeuk, ze kunnen hartstikke goed live zingen, schrijven hun nr's zelf ect. Oke, wel lekker mee genomen dat ze ook lekker zijn, maar dat is haast bij alle bands en artiesten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |