Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat moet ik doen?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=300761)

inguh 07-12-2002 10:25

wat moet ik doen??

heyy.. ik ben `n meisjuh van 14 jaar oud.. en ik ben verliefd op een jongen van 14 maar die is nie verliefd op mij.. maar hij gaat over een tijdjuh verhuizen naar oosterrijk (grote vakantie) maar ik ben bang dat ik hem dan nog nie vergeten ben... wat moet ik doen..?? moet ik hem vergeten? ... plz.. help me.. dikke kuss inge

nare man 07-12-2002 10:31

Nouja, je kunt jezelf natuurlijk niet letterlijk zover krijgen dat je hem ineens vergeten bent, maar je kunt je gevoel wel een handje helpen. Gewoon niet meer met hem omgaan. Als je aan hem denkt, gewoon andere dingen gaan doen...spreek meer met vriendinnen af, zoek afleiding, noem maar op. Gewoon geen acht meer op slaan.

Als hij straks naar Oostenrijk is, zal dat nog wel makkelijker gaan. Dan zie je hem namelijk nooit meer. Ook dan zul je nog wel aan hem denken, maar omdat het onmogelijk is contact te zoeken of hem te zien, zal het vervagen, ga daar maar vanuit.

inguh 07-12-2002 10:38

Citaat:

nare man schreef:
Nouja, je kunt jezelf natuurlijk niet letterlijk zover krijgen dat je hem ineens vergeten bent, maar je kunt je gevoel wel een handje helpen. Gewoon niet meer met hem omgaan. Als je aan hem denkt, gewoon andere dingen gaan doen...spreek meer met vriendinnen af, zoek afleiding, noem maar op. Gewoon geen acht meer op slaan.

Als hij straks naar Oostenrijk is, zal dat nog wel makkelijker gaan. Dan zie je hem namelijk nooit meer. Ook dan zul je nog wel aan hem denken, maar omdat het onmogelijk is contact te zoeken of hem te zien, zal het vervagen, ga daar maar vanuit.

thx.. maare.. jah hij zit bij mij in de klas..! En we moetuh best veel doen in groepuh en zit vaak bij hem ingedeeld.. maar jah ik ga ut proberen
dikke kuss inge

Brainiacus 07-12-2002 11:09

Oostenrijk is toch niet zo ver weg? En na de vakantie keert ie ook weer terug als ik het niet verkeerd lees. Je kan proberen uit te zoeken wat ie (echt) over jou denkt, en als dat tegenvalt kan je hem proberen te vergeten, als het niet tegenvalt duren die paar maanden echt niet zo lang. :)

Citaat:

Ook dan zul je nog wel aan hem denken, maar omdat het onmogelijk is contact te zoeken of hem te zien, zal het vervagen, ga daar maar vanuit.
Onmogelijk?

Telefoon? MSN? SMS? Email? Snail mail?

Zien is wat anders, ja, maar contact is zeker mogelijk. ;)

inguh 07-12-2002 11:10

Citaat:

Brainiacus schreef:
Oostenrijk is toch niet zo ver weg? En na de vakantie keert ie ook weer terug als ik het niet verkeerd lees. Je kan proberen uit te zoeken wat ie (echt) over jou denkt, en als dat tegenvalt kan je hem proberen te vergeten, als het niet tegenvalt duren die paar maanden echt niet zo lang. :)

Onmogelijk?

Telefoon? MSN? SMS? Email? Snail mail?

Zien is wat anders, ja, maar contact is zeker mogelijk. ;)

neej je leest ut verkeer hij gaat.. daar wonuh.. en komt niet meer terug..! dikke kuss inge

Brainiacus 07-12-2002 11:15

Ohhhh sorry, ik dacht alleen de zomervakantie. :(

In dat geval ben ik bang dat je hem uit je hoofd moet zetten tenzij het de moeite waard is om mee te verhuizen. :)

inguh 07-12-2002 11:16

Citaat:

Brainiacus schreef:
Ohhhh sorry, ik dacht alleen de zomervakantie. :(

In dat geval ben ik bang dat je hem uit je hoofd moet zetten tenzij het de moeite waard is om mee te verhuizen. :)

nou neej.. da nie maark denk da hij ut daar dan ook nie helemaal mee eenz zou zijn haha.. dikke kuss inge

U-NiQ 08-12-2002 09:30

Ik denk dat als de jongen niet verliefd op jou is EN naar Oostenrijk gaat verhuizen, een relatie er in ieder geval niet in zal zitten.

Probeer hem dus te vergeten..

Nas-t Zeekoe 08-12-2002 13:06

je moet gewoon wachten...
hij gaat weg dan mis je hem en dat is heel klote.. vanzelf trekt dat gevoel weg en je komt een nieuwe leuke jongen tegen..
echt waar...!

Chloe Siere 08-12-2002 14:07

misschien is het lullig om het te zeggen, maar je bent nog maar 14. je zult hem vast wel gaan missen, maar je zult ook zo weer verliefd worden op iemand anders. en dan ben je hem echt weer grotendeels vergeten!
geloof me, het komt echt wel goed. je moet er alleen niet te veel aan denken, het komt vanzelf.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.