![]() |
nokia 3310
hoi, sinds kort heb ik een nokia 3310, maar snap een aantal dingen niet:
1) Hoe kan ik de highscores resetten van snake II zonder dat ik alles (dus de nummers) ook kwijt ben?? 2) waar kan je gratis ringtones en/of logo's naar je mobiel via sms sturen???? alvast bedankt!! henri |
Hoe je de topscore reset zou ik niet weten.
Een goede site voor beltonen is zeker weten: http://www.yourmobile.com Moet je eerst ff lid worden en dan kan je er maximaal 5 per dag versturen naar je eigen of naar een andere mobiel. |
athlon bedankt! yourmobile.com had ik al en genie ken ik al, maar nog meer??
HENRI |
|
Ik doe het met een programma, FlashSMS. Je moet wel inbellen maar je kunt volgens mij ook een cabelmodem gebruiken. Hier kun je het downloaden
|
je highscores kan je niet resetten
|
|
Citaat:
|
Beste Henri,
Je kan je topscore wissen als je op menu,6,4 intoetst als je telefoon dan om een beveiligings code vraagt toets je 12345 tenzij je het gewijzigd hebt. ps. je ment wel je instellingen kwijt, je zelf gecomposeerde beltonen. Dus het kan wel en als dat niet lukt kan je het nog met een data kabel doen. Groetjes: Laurents |
Citaat:
dat klopt wel, marar dan ben ik ook alle telefoonnummers kwijt, toch???? |
Citaat:
Dus die raak je niet kwijt. |
ga een naar lycos daar kan je er zelf 1 maken en op www.321logo.de ook dus ga daar eens langs
|
je kan je highscores wel verwijderen
door naar het menu instellingen te gaan en dan naar :Terug naar fabrieks instellingen te gaan en dat te doen je code voor dat menu is 012345 |
Citaat:
dat zei laurents ook al maar oke bedankt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |