![]() |
eigen dierenwinkel
Nu doe ik nog de opleidng eerste verkoper bij een supermarkt maar ik weet dat dat niet is wat ik echt later wil gaan doen. Ik zit meer te denken aan een eigen zaak, en dan voornamelijk een dierspeciaalzaak. Die kunnen we hier best gebruiken en het lijkt me ook een leuke sector. Alleen is mij verteld dat die sector niet bij het ROC zit, waar ik nu op school zit. Ik heb al een beetje gezocht maar ik kan alleen niks vinden. Weet iemand waar je zo'n opleidng kan doen gericht op dierenspeciaalzaak. Ik dacht bij het groenhorst maar ik kan niks vindn op de website. Alvast bedankt :)
|
Citaat:
|
Meisje dat ik ken doet mbo dierverzorging ('k weenie waar) en die kan dat volgens mij ook doen...zo iets iig...'k weet het niet precies, want ik zie haar nooit meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die opleiding kan o.a. in Dordrecht. Ik weet niet waar je woont (staat ook niet in je profiel), dus ik zeg het maar even... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
duh!
Doe niet alsof ik naïef ben. Ik weet dat het veel werk is en er heel wat bij komt kijken. Maar als ik eenmaal mijn zinnen ergens op gezet heb ga ik er ook voor de volle 200 % voor |
een eigen dieren speciaalzaak kost erg veel geld om dat op te zetten :)
|
Citaat:
Zeker niet als je de kennis hebt van het opzetten van een eigen zaak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |