![]() |
Jongens benen scheren ?!?
Is het een nieuwe trend geworden dat jongens ook hun benen scheren???
:confused: :confused: :confused: :confused: |
Ik zou het niet weten. Ik heb het iig nog niet gezien ofzo??
|
gelukkig hier nog niet :p
|
bij wielrenners ja :p
|
Citaat:
|
:confused: Jak.. leuk hoor, gladde benen bij jongens.. *not*
Een beetje haar is juist wat mannelijker.. :o |
Citaat:
is een beetje veel ook goed? :o |
En beetje mag, maar te veel vind ik echt ranzig uitzien(als ze een korte broek aan hebben).
|
Citaat:
|
'k zou raar opkijken als m'n vader of m'n vriend in eens met kale benen rond zou lopen...laat ze maar zoals ze zijn...'k geloof toch dat ik dat beter vind.
|
Een nieuwe trend ... weet ik niet, maar sommige jongens vinden het quite a kick en stoer om kale benen te hebben, he Mad Athlete ?
Anyway, ik vind het onwijs lelijk :eek: |
Citaat:
Offtopic: kom maar langs :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of het een trend is geworden weet ik niet... ik zit in een klas met alleen maar meisjes dus ook met gym... tot nu toe heb ik niemand glad gezien duzzzzz |
Citaat:
Ik heb trouwens nog nooit een jongen of man zonder beenhaar gezien. Laat dit ook alstublieft niet verandert worden, want er is niks mis mee. Al dat ge-onthaar tegenwoordig... 't Wordt steeds verder doorgedreven. |
heb mijn linkerenkel geschoren, maar dat moet ik ivm een blessure, moet elke keer mijn voet intapen en anders doet het teveel pijn bij het verwijderen van de tape, maar normaal is het niet nee
|
nou... ik vind het al veel moeite om mijn gezicht te scheren , laat staan me benen :D
|
Ja ken wel jongens die dat doen, maar die wielrennen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in de winter je benen scheren????
da's zo'n beetje hetzelfde als in de zomer elke dag een coltrui dragen... :confused: Wielrenners, die mogen hun benen scheren (naast vrouwen), maar goed...als men zich er lekker bij voelt, doe het dan vooral :cool: |
Citaat:
|
ben je gek ik ben geen poot (woordspeling hahahahahahahahahahah).mzzl.
|
Citaat:
Het is gewoon een kwestie van het mooier vinden, maar bovenal psychisch . . . als iemand die wint geschoren benen heeft, moet jij "natuurlijk" ook geschoren benen hebben anders kun je niet winnen. |
Citaat:
Nu begrijp ik het :p |
Citaat:
Zelf scheer ik mijn benen niet, alleen soms een stukje als het moet van de fysio. |
Citaat:
|
ik scheer mijn benen niet, het zoet er dan zo snel meisjesachtig uit. ikzelf zcheer mijn benen helemaal niet. mijn benen zijn best veel behaard maar meiden zeggen dat ik er geod uitzie en dat het zo mooi mannelijk is.
nou mazzels ralph :cool: |
trouwens.......... ik vindt dat jongens bepaalde dingen wel moeten scheren: namelijk rug en schouder haar en ook baardgroei dat is gewoon ranzeg. bij mij in de klas zit een jongen en met gym in de kleedkamer schikt hij iedereen af zo ranzig
groeten ralph |
Citaat:
Maar je rug? Schouder? :confused: |
Uit sportoverwegingen heeft het dacht ik wel invloed.. Ook bij zwemmers (op hoog niveau hebben we het over he) bijvoorbeeld kom je bij de wedstrijden kale benen tegen omdat het gewoon (een heeeeeeeeeeeel klein beetje) scheelt..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |