Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Jongens benen scheren ?!? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=300983)

Pioneer3006 07-12-2002 14:35

Jongens benen scheren ?!?

Is het een nieuwe trend geworden dat jongens ook hun benen scheren???
:confused: :confused: :confused: :confused:

K-Cobain 07-12-2002 14:39

Ik zou het niet weten. Ik heb het iig nog niet gezien ofzo??

Dr. Oetker 07-12-2002 15:02

gelukkig hier nog niet :p

de communiceerbeer 07-12-2002 15:40

bij wielrenners ja :p

Mad^Athlete 07-12-2002 15:42

Citaat:

de communiceerbeer schreef:
bij wielrenners ja :p
en atleten ook hoor :o

Quiana 07-12-2002 15:49

:confused: Jak.. leuk hoor, gladde benen bij jongens.. *not*
Een beetje haar is juist wat mannelijker.. :o

qghp 07-12-2002 17:36

Citaat:

Betamethason schreef:
:confused: Jak.. leuk hoor, gladde benen bij jongens.. *not*
Een beetje haar is juist wat mannelijker.. :o

is een beetje veel ook goed? :o

Vice 07-12-2002 19:00

En beetje mag, maar te veel vind ik echt ranzig uitzien(als ze een korte broek aan hebben).

Quiana 07-12-2002 19:24

Citaat:

mat-ice schreef:
is een beetje veel ook goed? :o
Dat moet ik zien.. ;) :o

Leonoor 07-12-2002 19:30

'k zou raar opkijken als m'n vader of m'n vriend in eens met kale benen rond zou lopen...laat ze maar zoals ze zijn...'k geloof toch dat ik dat beter vind.

N*A*Shezbaernon.temp 08-12-2002 08:23

Een nieuwe trend ... weet ik niet, maar sommige jongens vinden het quite a kick en stoer om kale benen te hebben, he Mad Athlete ?

Anyway, ik vind het onwijs lelijk :eek:

qghp 08-12-2002 10:07

Citaat:

Betamethason schreef:
Dat moet ik zien.. ;) :o

Offtopic: kom maar langs :P

Mad^Athlete 08-12-2002 14:36

Citaat:

N*A*Shezbaernon schreef:
Een nieuwe trend ... weet ik niet, maar sommige jongens vinden het quite a kick en stoer om kale benen te hebben, he Mad Athlete ?

Anyway, ik vind het onwijs lelijk :eek:

Gewoon mooier als je wedstrijd kleding aan hebt . . .

ESCO 08-12-2002 17:49

Citaat:

bij wielrenners ja
Ze gaan dan veel sneller not.

N*A*Shezbaernon.temp 08-12-2002 19:27

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:
Gewoon mooier als je wedstrijd kleding aan hebt . . .
Nope

Miracle 08-12-2002 19:38

Citaat:

Vice schreef:
En beetje mag, maar te veel vind ik echt ranzig uitzien(als ze een korte broek aan hebben).
agree

of het een trend is geworden weet ik niet...
ik zit in een klas met alleen maar meisjes dus ook met gym...
tot nu toe heb ik niemand glad gezien duzzzzz

Eva* 09-12-2002 00:28

Citaat:

ESCO schreef:
Ze gaan dan veel sneller not.
Natuurlijk gaan ze niet véél sneller, maar bij wielrennen gaat het wel om honderdsten van een seconde, dus dan maken kale benen wél uit.

Ik heb trouwens nog nooit een jongen of man zonder beenhaar gezien. Laat dit ook alstublieft niet verandert worden, want er is niks mis mee. Al dat ge-onthaar tegenwoordig... 't Wordt steeds verder doorgedreven.

bracelance 09-12-2002 11:52

heb mijn linkerenkel geschoren, maar dat moet ik ivm een blessure, moet elke keer mijn voet intapen en anders doet het teveel pijn bij het verwijderen van de tape, maar normaal is het niet nee

ABrules 09-12-2002 12:57

nou... ik vind het al veel moeite om mijn gezicht te scheren , laat staan me benen :D

RoSaLiNi 09-12-2002 15:48

Ja ken wel jongens die dat doen, maar die wielrennen.

Vice 09-12-2002 17:25

Citaat:

E.v.a schreef:
Natuurlijk gaan ze niet véél sneller, maar bij wielrennen gaat het wel om honderdsten van een seconde, dus dan maken kale benen wél uit.

Ik heb trouwens nog nooit een jongen of man zonder beenhaar gezien. Laat dit ook alstublieft niet verandert worden, want er is niks mis mee. Al dat ge-onthaar tegenwoordig... 't Wordt steeds verder doorgedreven.

Dus jij laat alles groeien en bloeien :D

ekki 09-12-2002 18:00

Citaat:

Vice schreef:
Dus jij laat alles groeien en bloeien :D
haha, dat bloeien doet me meteen aan bloemetjes (bloesem) denken :p.

Mad Ruda 09-12-2002 18:02

in de winter je benen scheren????

da's zo'n beetje hetzelfde als in de zomer elke dag een coltrui dragen... :confused:

Wielrenners, die mogen hun benen scheren (naast vrouwen), maar goed...als men zich er lekker bij voelt, doe het dan vooral :cool:

Quiana 09-12-2002 20:06

Citaat:

mat-ice schreef:
Offtopic: kom maar langs :P
Offtopic: Je weet niet wat je zegt.. :p

MVVSupporter 09-12-2002 20:41

ben je gek ik ben geen poot (woordspeling hahahahahahahahahahah).mzzl.

Mad^Athlete 10-12-2002 09:42

Citaat:

E.v.a schreef:

uit onderzoek is gebleken dat beenharen niet voor luchtweerstand zorgen. Ook andere onderbouwingen dat het fijner zou zijn met masseren, of dat er minder vuil in een wond kan komen slaan nergens op.
Het is gewoon een kwestie van het mooier vinden, maar bovenal psychisch . . . als iemand die wint geschoren benen heeft, moet jij "natuurlijk" ook geschoren benen hebben anders kun je niet winnen.

N*A*Shezbaernon.temp 10-12-2002 09:48

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:
Het is gewoon een kwestie van het mooier vinden, maar bovenal psychisch . . . als iemand die wint geschoren benen heeft, moet jij "natuurlijk" ook geschoren benen hebben anders kun je niet winnen.
Oh ... daarom dus :rolleyes:

Nu begrijp ik het :p

luckyleo 11-12-2002 09:58

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:
uit onderzoek is gebleken dat beenharen niet voor luchtweerstand zorgen. Ook andere onderbouwingen dat het fijner zou zijn met masseren, of dat er minder vuil in een wond kan komen slaan nergens op.

in ons team met hardlopen (http://www.teamdistancerunners.nl/)heeft denk 90% van de jongens hun benen geschoren. De meeste denk ik om het psychische effect dat het sneller aanvoelt tijdens het lopen. Ook een groot deel omdat de fysio die masseert het gewoon eist als iemand veel beenhaar heeft. Vanwege het hygienische oogpunt.
Zelf scheer ik mijn benen niet, alleen soms een stukje als het moet van de fysio.

Mad^Athlete 11-12-2002 11:58

Citaat:

N*A*Shezbaernon schreef:
Oh ... daarom dus :rolleyes:

Nu begrijp ik het :p

Tssssss ;):P

ringpower 13-12-2002 13:35

ik scheer mijn benen niet, het zoet er dan zo snel meisjesachtig uit. ikzelf zcheer mijn benen helemaal niet. mijn benen zijn best veel behaard maar meiden zeggen dat ik er geod uitzie en dat het zo mooi mannelijk is.

nou mazzels ralph :cool:

ringpower 13-12-2002 13:37

trouwens.......... ik vindt dat jongens bepaalde dingen wel moeten scheren: namelijk rug en schouder haar en ook baardgroei dat is gewoon ranzeg. bij mij in de klas zit een jongen en met gym in de kleedkamer schikt hij iedereen af zo ranzig

groeten ralph

Quiana 13-12-2002 13:38

Citaat:

ringpower schreef:
trouwens.......... ik vindt dat jongens bepaalde dingen wel moeten scheren: namelijk rug en schouder haar en ook baardgroei dat is gewoon ranzeg.
Baard, ja, een sikje doet pijn.. :o
Maar je rug? Schouder? :confused:

Snufje 13-12-2002 17:17

Uit sportoverwegingen heeft het dacht ik wel invloed.. Ook bij zwemmers (op hoog niveau hebben we het over he) bijvoorbeeld kom je bij de wedstrijden kale benen tegen omdat het gewoon (een heeeeeeeeeeeel klein beetje) scheelt..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.