![]() |
hebben jullie een andere frontcover voor je gsm?
En zo ja, welk?? Ik heb een blauwe met bliksemschichten en een tijger.
Zijn er mensen die meerdere frontjes hebben, om af en toe eens af te wisselen? Zou zelf wel willen maar is zo pokkeduur... ------------------ Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn! GREETZ TO SeCond ChoiCe and *blue angel* !! |
Nee, heb ik niet. Ik heb een nokia 6150, en da's een zakentelefoon. Daar hoort geen ander frontje op. Bovendien, die krengen zijn zo duur...hoeveel betaal je voor zo'n frontje? 50 piek ofzo? Shit zeg...
------------------ Intelligent life beyond this planet |
Ja die zijn wel duur, maar ik heb er een gekocht op de zwarte markt (België) en dat kostte me toen maar 500 BEF (dat is zo'n 28 gulden geloof ik)en als je het in een gsm winkel moet kope betaal je idd gauw 2000 BEF (dat rekensommetje kan je ook wel maken denk ik :-) )
-x- Gs |
ja heb ik!!!
ik heb een sagem mw 936 en ik heb nu een rood frontje maar ik heb ook een ijsblauwe en een zwarte en een in zebraprint! -xx- daphne |
siemens C-25 met 1) totaal doorzichtig, 2) bliksem 3) bliksem + schuifklepje en 4) zwart/zilver combinatie
(en natuurlijk knipperantennetje) me ericssons T10 en T18 krijgen binnenkort de verhuizing |
Citaat:
|
|
idd
die covertjes voor GSM's zijn vreselijk duur. maar als ik iedereen een goede raad kan geven. koop je covertjes op de computerbeurzen. daar is het maximum 600 frank voor een covertje. de groeten |
Citaat:
hier op de markt 20 piek, (400 franc) |
Citaat:
------------------ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |